2011-09-23 GP Singapuru - #2 trening 15:30 - 17:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | S.Vettel | Red Bull | 1:46.374 | 33 |
2 | F.Alonso | Ferrari | 1:46.575 | 28 |
3 | L.Hamilton | McLaren | 1:47.115 | 22 |
4 | F.Massa | Ferrari | 1:47.120 | 23 |
5 | M.Webber | Red Bull | 1:47.265 | 28 |
6 | M.Schumacher | Mercedes | 1:48.418 | 27 |
7 | A.Sutil | Force India | 1:48.866 | 32 |
8 | S.Perez | Sauber | 1:49.578 | 27 |
9 | K.Kobayashi | Sauber | 1:49.730 | 29 |
10 | J.Button | McLaren | 1:49.751 | 10 |
11 | J.Alguersuari | Toro Rosso | 1:49.792 | 14 |
12 | B.Senna | Renault | 1:50.241 | 31 |
13 | P. di Resta | Force India | 1:50.345 | 8 |
14 | W.Pietrow | Renault | 1:50.399 | 29 |
15 | N.Rosberg | Mercedes | 1:50.790 | 28 |
16 | R.Barrichello | Williams | 1:50.897 | 24 |
17 | P.Maldonado | Williams | 1:50.937 | 30 |
18 | H.Kovalainen | Lotus | 1:51.950 | 26 |
19 | S.Buemi | Toro Rosso | 1:52.257 | 15 |
20 | J.Trulli | Lotus | 1:52.489 | 25 |
21 | T.Glock | Virgin Racing | 1:53.579 | 25 |
22 | J.D'Ambrosio | Virgin Racing | 1:54.649 | 25 |
23 | D.Ricciardo | HRT F1 | 1:54.754 | 29 |
24 | V.Liuzzi | HRT F1 | 1:55.198 | 26 |
#2 trening: Vettel najszybszy
Po opóźnieniu i skróceniu pierwszego treningu przed GP Singapuru, drugi odbył się zgodnie z planem. Najszybszy czas dnia zyskał pretendent do drugiego tytułu mistrzowskiego Sebastian Vettel.Czołową trójkę uzupełnił Lewis Hamilton, który wyprzedził z kolei Felipe Massę i Marka Webbera. Z dobrym, szóstym rezultatem dzień zmagań na ulicznym obiekcie zakończył Michael Schumacher.
Za siedmiokrotnym mistrzem świata F1 znalazł się Adrian Sutil, a czołową dziesiątkę uzupełnili kierowcy Saubera- Perez przed Kobayashim oraz Jenson Button.
Brytyjczyk i mistrz świata z 2009 roku w połowie sesji musiał zakończyć swoje przygotowania, po tym jak wypadł z toru i nie był w stanie ponownie na niego wrócić.
Kierowcy zespołu Renault po raz kolejny w treningu uplasowali się w drugiej dziesiątce. Bruno Senna na najszybszym swoim okrążeniu stracił do Sebastiana Vettela blisko 4 sekundy, zajmując 12 miejsce. Witalij Pietrow był 14.
W dole tabeli obyło się bez niespodzianek- najszybsi okazali się kierowcy Teamu Lotus, a Heikki Kovalainen zdołał także wyprzedzić Sebstiena Buemi (Toro Rosso), który chcąc poprawić swój rezultat, na przedostatnim zakręcie nieco przeszarżował i rozbił STR6 na bandzie.
komentarze
1. Pampalini
Ostatni
2. kierowca
I wychodzi na to, że miałem racje. Pietrow jest cieniutki. LRGP nie ma kasy by zakontraktowac Roberta.
QuickNick był za drogi chociaż jeszcze słabszy niż Pietrow.
3. michal669
L0L, ale Piotrek lipnie.
4. kierowca
Czasy z I i II treningu pozwalają mieć nadzieję, że w koncu zespoły z końca stawki (Lotus) w końcu powalczy ze "starymi" ekipami LRGP i Williams).
5. masmisbl
Senna regularnie przed Petrovem - to cieszy ;-)
6. bednara1998
Nie no HRT z taka strata w kwalfikacjach raczej nie dopuszcza do wyscigu
7. Skoczek130
E, szybkie Bille - zaczekajcie może na quale - okej!? Pietro jest 0,1 sekundy za Senną - to wcale nie dużo. Rozumiem, że Rusek ma większe doświadczenie i takie tam bla, bla, bla... ale to nie znaczy, że Pietrek ma go niszczyc. Obaj są dobrymi driverami i poziom powinni trzymac zbliżony... ;)
8. Skoczek130
@bednara1998 - w tym roku synu FIA szcza na zasadę 107%. I tym razem wymyślą jakąś wymówkę, aby wypuścic ich na tor. ;]
9. peeroF1
6. przekroczyli 107% więc czemu mają być niedopuszczeni
10. GrzeSzNY
VETel jest dobry, trzeba mu przyznac. W kontrascie w RENi cieniutko. Zastanawiam sie kiedy wejda nove ekipy firmowe do F1i co pokaza.
11. Maciej166
Ostatnio też LRGP w pierwszych treningach słabo wypadało, a w kwalifikacjach było już inaczej, więc tym, co tak płaczą nad dzisiejszą postawą w/w zespołu proponuję poczekać na jutrzejsze jazdy...
12. szary_x
Usunięty
13. szary_x
duża rużnica czasowa między 1 a 8 :P
14. beltzaboob
Jutro oba soczki Lewis zmiecie z toru i wygra Jens. tak to widzę.
15. =Button=McL=
Pietrov i Button dopiero w kwalifikacjach pokażą....
16. pjc
Obserwujcie Schumachera.
Myślę,że może namieszać jutro i pojutrze.
17. Jaro75
14. beltzaboob
Nie mam nic przeciwko.
W sumie to już czekam na przyszły sezon.Czy będzie ciekawszy ?
18. bartek1515
@17
No pewnie. Wkońcu Robercik wraca ;) Pozdro
A tak poważniej, to nie szykują się jakieś większe roszady w regulaminie, także spodziewam się (niestety) powtórki.
19. Marti
@16. pjc - znając życie to coś mi się zdaje, że jeszcze trochę i w naszym narodzie pojawią się kolejne teorie spiskowe - o sabotowaniu Rosberga na korzyść MSC ;-)
20. dexter
Alonso dobrze wygladal na long runs. W wyscigu opony raczej nie powinny sie zle zachowywac.
21. mateq
Coś ostatnio mało komentarzy.Swoją drogą chciałbym zobaczyć Singapur w deszczu.Ale pewnie będzie albo tak że nie będzie padać albo będą jeździć za SC i kaszana z wyścigu.
22. Locker
Tak się od pewnego czasu zastanawiam. Czy słaba dyspozycja Renault to większy rozwój teamów w czołówce, czy jednak tracąc Kubicę Renault stracił właściwie wszystko. Nie ma walki w czołówce jak w zeszłym sezonie- a bolid mial być przecież lepszy od poprzedniego. Wygląda jednak na to że Kubica to brylant i mistrz ustawień - tak samo było w BMW proszę sobie przypomnieć. Ustawianie boildu to jak strojenie Stradivariusa . Jedni to to potrafią i instrument brzmi bosko, a inni robią to ledwo poprawnie - byle tylko nie było zafałszowań. W zeszłym sezonie Kubica wyciskał więcej niż mximum z samochodu i mógł "straszyć" w sesjach kwalifikacyjnych i być w czołówce. Dzisiaj dla Renault to tylko uczestnictwo w wyścigu. kierowcy to średniacy, i nawet w dobrych bolidach nie byliby w stanie błyszczeć. Kto weźmie Kubicę IMHO zyska skarb, talent na miarę mistrza. Tylko kto zaryzykuje dla samego sportu nie dla kasy sponsorów?
23. Jacu
@16. pjc - najwyższy czas - prawie dwa lata po powrocie, a nawet pudła nie było. Taka ekipa, taka kasa, a wyniki mierne, zwłaszcza, że Rosberg na początku sezonu udowadniał, że bolid był nie taki zły (na pozimie ferrari). A gdzie teraz są czerwoni widać jak na tacy. Gdzież ten magiczny rozwój konstrukcji przez MSC?
24. Jacu
@14. beltzaboob - całkiem możliwe, Button chyba jest w szczytowej formie i wszystkie czynniki się dla niego korzystnie układają dając optimum wyniku. To jego czas. Lewis z drugiej strony nie ma nic do stracenia i na pewno nie odpuści. Pozdro
25. jenks
22-piszesz bzdury,kubica jest dobry ,ale nie jest to kierowca pokroju alonso-hamilton.
większość kierowców potrafi rozwijać i odpowiednio ustawiać bolid.
26. dziarmol@biss
19. Marti A czyż nie mieliśmy namiastki tego o czym piszesz w 2010 roku?? ;-))
27. Jaro75
25. jenks
Dlaczego twierdzisz że nie jest kierowcą pokroku Alo-Ham ?
Mi się już rozpisywać nie chce więc napiszę tak.
To co mówili ludzie z Reno pracujący wcześniej z Alonso na temat Roberta :)
Gwarantuję Ci że to samo powiedziałby Ron gdyby po Hamiltonie do Mclarena przyszedł Robert. NA BANK :)
Już nie wspomnę o jeżdżeniu na limicie bez popełniania wiecznie błędów i trzymaniu nerwów na wodzy i w ogóle...
Jeszcze Wam się oczy otworzą.
28. ziuta
@25 jenks tak jestes głupi ale nie jest to pokrój idioty ale pewne oznaki sa. palni sie w łeb i myśl co piszesz.
29. dziarmol@biss
Nie rozumiem, po co żywić trolla?? Nie reagować a sam zdechnie ;-)).....z głodu ;-)
30. maniek_88
A ja się dopiero podczas tego 2 treningu dowiedziałem że w F1 mają wsteczny w bolidach :D Poważnie, nie wiedziałem... Myślałem że takie rzeczy to tylko w grach ;)
31. Skoczek130
@maniek_88 - najlepsze jest to, że niektórzy z kierowców nie umieją z niego skorzystac. ;]
32. Vysogota
Miało być tyle deszczu a tu dupa.
33. jenks
28-wal się kubicomtole pierdolony
29- sam jestes trolem
34. Marti
26. dziarmol - no jasne, na zamianie numerków bidny Nico tyle stracił, że hej :-)))
35. dziarmol@biss
34. Marti Akurat nie to miałem na myśli ;-)) Raczej przebudowę bolidu pod upodobania Schumachera po azjatyckiej części a przed gp Hiszpanii, już zapomniałaś?? bolid miał tendencję do podsterowności co akurat pasowało Rosbergowi a było kulą u nogi wielkiego Schu.który z kolei woli nadsterowność ;-)) i przypomnę Ci tylko że ten zabieg oprócz pstryczka w nos Rosbergowi nie przyniósł wymiernych korzyści a raczej spadek formy u Nico. ;-))) pozd.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz