2011-06-10 GP Kanady - #2 trening 20:00 - 21:30
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | F.Alonso | Ferrari | 1:15.107 | 34 |
2 | S.Vettel | Red Bull | 1:15.476 | 29 |
3 | F.Massa | Ferrari | 1:15.601 | 33 |
4 | L.Hamilton | McLaren | 1:15.977 | 26 |
5 | J.Button | McLaren | 1:15.989 | 25 |
6 | P. di Resta | Force India | 1:16.089 | 34 |
7 | M.Webber | Red Bull | 1:16.102 | 28 |
8 | W.Pietrow | Renault | 1:16.324 | 32 |
9 | N.Heidfeld | Renault | 1:16.422 | 32 |
10 | R.Barrichello | Williams | 1:16.687 | 28 |
11 | A.Sutil | Force India | 1:16.905 | 16 |
12 | P.Maldonado | Williams | 1:16.941 | 39 |
13 | S.Buemi | Toro Rosso | 1:17.051 | 32 |
14 | J.Alguersuari | Toro Rosso | 1:17.684 | 34 |
15 | K.Kobayashi | Sauber | 1:17.757 | 20 |
16 | J.Trulli | Lotus | 1:18.470 | 33 |
17 | H.Kovalainen | Lotus | 1:18.482 | 38 |
18 | P. de la Rosa | Sauber | 1:18.536 | 14 |
19 | N.Rosberg | Mercedes | 1:18.601 | 38 |
20 | M.Schumacher | Mercedes | 1:19.209 | 28 |
21 | T.Glock | Virgin Racing | 1:19.810 | 25 |
22 | V.Liuzzi | HRT F1 | 1:20.284 | 31 |
23 | N.Karthikeyan | HRT F1 | 1:20.311 | 38 |
24 | J.D'Ambrosio | Virgin Racing | 1:20.922 | 26 |
2. trening: Alonso na czele po pechowej końcówce
Końca dobiegł drugi wolny trening przed Grand Prix Kanady. Sesję zdominowaną przez wypadki Kamui Kobayashiego oraz Jerome d'Ambrosio, na pierwszym miejscu w tabeli z czasami zakończył Fernando Alonso. Drugi rezultat należy do Sebastiana Vettela, a czołową trójkę uzupełnił Felipe Massa.Serię wypadków, na 38 minut przed końcem rozpoczął Adrian Sutil, który szeroko wyszedł z zakrętu numer 7, ocierając się lewym przednim kołem o barierę i łamiąc zawieszenie. Zaledwie osiem minut później, w zakręcie numer 4, doszło do wypadku Kamui Kobayashiego. Japoński kierowca uderzył w ścianę, poważnie uszkadzając Saubera C30, co sprawiło, że na torze pojawiły się czerwone flagi.
Zaledwie moment po restarcie, niemal dokładnie w tym samym miejscu co Kobayashi, bolid rozbił Jerome d'Ambrosio. Tym razem porządkowi szybko uporali się z wrakiem bolidu, a zawodnikom do końca sesji pozostało 14 minut.
Zastępujący Sergio Pereza Pedro de la Rosa sesję zakończył z 15 pokonanymi okrążeniami oraz czasem pozwalającym na zajęcie 18 pozycji, w więc tuż za zawodnikami Teamu Lotus. Niespodziewanie nisko w zestawieniu znaleźli się natomiast kierowcy Mercedesa. Nico Rosberg i Michael Schumacher odnotowali odpowiednio 19 i 20 czas sesji.
Oprócz wypadków, zamieszanie spowodowały dziś również - zapowiadane przed weekendem - testy nowych, wykonanych ze średniej mieszanki, a oznaczonych białym logotypem opon Pirelli. Podczas reszty weekendu zawodnicy i kierowcy do dyspozycji mieli będą opony wykonane z miękkiej oraz super-miękkiej mieszanki.
komentarze
1. ArthurPL
Go Ferrari,Go Alonso
2. kosik
Dziś używali 3 kompletów opon... ??
3. xdomino996
merc testował ustawienia na wyścig a Borowczyk i spółka oczywiscie juz widzieli to ze Schumacher ma jakies problemy natury technicznej. Jak narazie troche rozczarowuje McL ale zobaczymy jutro
4. saint77
A Sauberowi kończą się kierowcy...
5. Ferrari60
go, go, go, Ferrari...
Fifi, Ferni kocham was...
6. greg32
Ciasnawo się robi do P1, ciekawe ile RB mają jeszcze w rękawie." Momenty" były a co będzie w wyścigu. Szkoda że o LRGP trzeba już zapomnieć, ich 5 minut już było raczej w tym sezonie.
7. athelas
2. Przewidziane są opony miękkie i super-miękkie, ale Pirelli dostarczyło mieszankę średnio twardą do testów.
8. Samurai_Hideto
gdzie tabela?
9. sever
@6 ja czekam na owe 5 minut tego zespołu-jak wróci RK.
10. kosik
@2-Dzięki...
@4-Mają jeszcze jednego rezerwowego... :)
11. kosik
E:Miało być @7...
12. eisenwolf777
najgorszy trening jaki widziałem! serio
13. Krokiet
choć to tylko trening, to fajnie wygląda lotus tak wysoko, mogło by być tak częściej:)
14. Asturia
Wygląda na to że Ferrari trochę popracowało nad bolidem, pozostaje tylko żałować że to nie wyniki kwalifikacji.
15. kosmetyczka
@14 a dlaczego żałować?? jeszcze nie było kwalifikacji a Ty już marudzisz że szkoda że trening poszedł od nich lepiej...
16. jam992
I tak najbardziej chciało mi się śmiać jak Kochański z Andrzejkiem stwierdzili, że "w zależności od kąt padania światła to napisy mogą się wydawać białe, a tak naprawdę są żółte!"..;p Padłem po tym.;p Widać było, że białe to te testowe opony...:)) Brak wiedzy się kłania panowie...!
17. R90
Redbull włączy swój dopalacz w postaci gazów wylotowych skierowanych na dyfuzor i będzie pozamiatane niestety
18. Pietrek721
Liczę na PP Alonso;d
19. Asturia
@15 ja nie marudzę. To prawda że kwalifikacji jeszcze nie było, ale musisz przyznać, że są one dość monotonne.
@18 bardzo bym tego chciała, byłaby bardzo miła odmiana ;)
20. athelas
17. Dla sprostowania: gazy wylotowe są u nich kierowane ZAWSZE na dyfuzor. Na kwalifikacje jedyną różnicą jest to, że korzystają z uboższej mieszanki, czyli dodają więcej powietrza do silnika, przez co gazy wylotowe są gęstsze i dają większą przyczepność. Tylko że właśnie - większy docisk się przydaje w szybkich zakrętach. Ten tor to głownie wolne szykany i proste, więc ten dopalacz można sobie o ... rozbić. Trzymam za Seba kciuki, ale wygrana Fernando by mnie nie zmartwiła, za niego oraz Ferrari także trzymam kciuki.
21. Apock
Czy ja dobrze widzę? Rosberg ma czas lepszy od Q3 hamiltona z zeszłego roku o prawie 2 sekundy, jak to możliwe?:O Aż tak bardzo opony?:O
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz