2021-03-27 GP Bahrajnu - Kwalifikacje 16:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | M.Verstappen | Red Bull | 1:28.997 | |
2 | L.Hamilton | Mercedes | 1:29.385 | |
3 | V.Bottas | Mercedes | 1:29.586 | |
4 | C.Leclerc | Ferrari | 1:29.678 | |
5 | P.Gasly | AlphaTauri | 1:29.809 | |
6 | D.Ricciardo | McLaren | 1:29.927 | |
7 | L.Norris | McLaren | 1:29.974 | |
8 | C.Sainz | Ferrari | 1:30.215 | |
9 | F.Alonso | Alpine | 1:30.249 | |
10 | L.Stroll | Aston Martin | 1:30.601 | |
11 | S.Perez | Red Bull | 1:30.659 | |
12 | A.Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:30.708 | |
13 | Y.Tsunoda | AlphaTauri | 1:31.203 | |
14 | K.Raikkonen | Alfa Romeo | 1:31.238 | |
15 | G.Russell | Williams | 1:31.430 | |
16 | E.Ocon | Alpine | 1:31.724 | |
17 | N.Latifi | Williams | 1:31.936 | |
18 | S.Vettel | Aston Martin | 1:32.056 | |
19 | M.Schumacher | Haas | 1:32.449 | |
20 | N.Mazepin | Haas | 1:33.273 |
Verstappen dzisiejszym zwycięstwem dał nadzieję kibicom na świetny sezon
Max Verstppen w dzisiejszych kwalifikacjach na torze Sakhir w Bahrajnie potwierdził to na co czekali chyba wszyscy kibice Formuły 1- tempo bolidu RB16B podczas przedsezonowych testów i problemy Mercedesa nie były wyssane z palca. Holender w decydującym starciu rozgromił wręcz mistrzów świata, wyprzedzając Lewisa Hamiltona o 0,4, a Valtteriego Bottasa o 0,6 sekundy.Warunki pogodowe na torze w Bahrajnie uległy znaczącej zmianie w stosunku do treningu, co jest zupełnie zrozumiałe zważywszy na to, że sesja kwalifikacyjna rozgrywana była po zachodzie słońca. Temperatury powietrza i toru zdecydowanie się obniżyły, pozwalając kierowcom wykrzesać z bolidów maksymalne osiągi. Na niekorzyść mogły działać silniejsze porywy wiatru, które już podczas testów dały się we znaki zawodnikom na torze Sakhir.
W trzecim segmencie sesji kwalifikacyjnej nie było mowy o odpuszczaniu czy układaniu strategii dotyczącej opon. Wszyscy kierowcy wyjechali na tor na miękkich oponach C4 mając jeden cel- zdobyć pole position.
Po pierwszym przejeździe starcie Hamilton - Verstappen nieznacznie wygrał Holender. As Red Bulla okazał się o 0,023 sekundy szybszy od Brytyjczyka. Trzeci najszybszy kierowca stracił do nich prawie pół sekundy i nie był to Valtteri Bottas, a Pierre Gasly.
W drugiej turze kierowcy Mercedesa podjęli próbę nawiązania walki z Red Bullem i jako pierwsi wyjechali na tor. Valtteri Bottas poprawił zdecydowanie swój pierwszy czas, ale nie zdołał wyprzedzić Lewisa Hamiltona. Brytyjczyk także poprawił swój wynik i przez chwilę mógł cieszyć się z prowizorycznego pole position.
W tym momencie przysłowiową "kropkę nad i" postawił Max Verstappen, który na drugim przejeździe na miękkich oponach, w chwili kiedy wszyscy teoretycznie powinni mieć maksymalnie odkręcone kurki z paliwem jako jedyny zszedł z czasem poniżej 1 minuty i 29 sekund, wyprzedzając Hamiltona o gigantyczne 0,4 sekundy.
Wygląda więc na to, że Red Bull w tym roku faktycznie będzie stanowił realną siłę w walce o tytuł mistrzowski, przynajmniej ze strony Maksa Verstappena, ale na tym etapie mistrzostw nie można jeszcze przesądzać jak na takie osiągi zareaguje ekipa Mercedesa, która nie raz potwierdzała, że potrafi podnieść się po początkowych kłopotach.
Trzeci Valtteri Bottas stracił do Red Bulla blisko 0,6 sekundy, a obok niego na starcie jutrzejszego wyścigu ustawi się Charles Leclerc z Ferrari. Jego nowy partner zespołowy, Carlos Sainz, pierwszą czasówkę w barwach Ferrari zakończył ostatecznie z ósmym czasem, dając się wyprzedzić także Gasly'emu i kierowcom McLarena.
Jeżeli mowa o ekipie z Woking, to Daniel Ricciardo, który przez cały weekend nie wychylał się z osiągami nad Lando Norrisa, w sesji kwalifikacyjnej pokazał na co go stać i już w pierwszym pojedynku z młodym Brytyjczykiem pokazał mu, że ten nie będzie miał łatwo.
Australijczyk nieznacznie, bo nieznacznie, ale wyprzedził Norrisa. Czołową dziesiątkę zamykali Fernando Alonso z Alpine oraz Lance Stroll z Astona Martina.
Przebieg Q1 i Q2
Po pierwszych 18 minutach rywalizacji najszybszy na torze był nie kto inny jak Max Verstappen. Holender o 0,1 sekundy wyprzedził Yuki Tsunodę, który zaskoczył wszystkich uzyskując drugi czas, spychając przy tym na trzecie miejsce Lewisa Hamiltona.
Wśród pechowej piątki, która odpadła z rywalizacji już po Q1 znaleźli się obaj kierowcy Haasa- Nikita Mazepin oraz Mick Schumacher, a także Sebastian Vettel, Nicholas Latifi i Esteban Ocon.
George Russell, określany na padoku żartobliwie mianem Mr. Saturday [ang. Pan Sobota] już w pierwszych kwalifikacjach sezonu sprawił miłą niespodziankę awansując do Q2 z 13. czasem.
Do drugiej części sesji kwalifikacyjnej większość kierowców przystąpiło na średnich oponach. Jako pierwszy na takim zestawie ogumienia pojawił się Valtteri Bottas.
Na założenie od początku miękkich opon zdecydowali się tylko zawodnicy Ferrari, Alfa Romeo oraz Fernando Alonso i Lance Stroll.
Na takich oponach po pierwszym przejeździe najszybszy okazał się Lewis Hamilton, który o 0,2 sekundy wyprzedził Maksa Verstappena i o blisko pół sekundy Valtteriego Bottasa.
Do drugiej próby w Q2 zawodnicy czołówki także zdecydowali się podejść na średnim ogumieniu, ale Max Verstappen zrezygnował z kręcenia czasu. Najszybsi okazali się kierowcy Ferrari, którzy na miękkich oponach wyprzedzili Lewisa Hamiltona i Lando Norrisa. Max Verstappen po odpuszczeniu okrążenia był 7.
Do Q3 nie przeszli: Perez, którego pierwszy czas został skreślony za opuszczenie toru w czwartym zakręcie, Giovinazzi, Tsunoda, Raikkonen oraz Russell.
Zdjęcia:
komentarze
1. iceneon
Vettel hahaha, passa bez Q3 trwa, a bez Q2 zaczyna :)))
2. jmformates
Niesamowite kwalifikacje ? Perez poza Q3 co jest niespodzianką mimo wszystko, brawo dla Verstappena. Silniki hondy dają radę i cieszy pokonanie Mercedesów z taką przewagą, Tsunoda pierwsze okrążenie na softach porażające, aż szczękę z podłogi zbierałem. Później wyszedł brak doświadczenia pod presją, pierwsze kwalifikacje więc to nic nadzwyczajnego ale AT ma świetne tempo, wyjedzie jutro na medach przy zaoszczędzonym komplecie softów więc jak wszystko dobrze pójdzie to może pojechać w debiucie w punktach. Będą mieć z niego pociechę. Za 2-3 weekendy AT będą regularnie w Q3 obok siebie. Oby więcej takich kwalifikacji.
3. Katsurimoto
Alonso pokonał Ocona po 2 letniej przerwie.
Co do red bulla i alphatauri wydają się mocni, a co za tym idzie sezon wygląda na ciekawy.
Max pokazał klasę 0.4 przewagi. Pozamiatał konkurencję
4. hubertusss
Co do Vettela nie wiadomo jak by było gdyby nie żółte flagi.
5. Cadanowa
Nie jest źle;) Mercedes wygląda dobrze, oni wyciągną wnioski. Zobaczymy jak z niezawodnością, bo Hamiltona nie będzie łatwo pokonać, on punktuje regularnie;) zapowiada się ciekawie znów czuje dominację Merca
6. kempa007
3. Katsurimoto Ocon i Vettel mieli żółte flagi na torze
7. tysu
Max pięknie, oby tak było w kolejnych rundach sezonu.
Vettel rozczarowanie dosyć duże, a drugi fotel w Red Bullu to chyba długo nie będzie konkurencyjny.
8. Believer
Spodziewałem się, ze Max może zdobyć P1, ale ze z przewaga 0,4s? Leclerc pojechał bardzo dobrze, a brak Pereza i Tsunody w Q3 to dla mnie największe niespodzianki. McLaren chyba troszkę poniżej oczekiwań. Kolega z postu o 3 treningu chyba za szybko skreślił Alonso.
9. sismondi
Na pośrednich RBR nie był zbyt szybki ....
10. kotwica
@1 Szydzenie z kogoś - jakie to polskie...
11. niuniek24w
6. kempa007 akurat Vettel miał żółte flagi gdzieś. Mówił o tym komentator.
12. Grellenort
@11 polscy komentatorzy nie są zbyt spostrzegawczy... Stopera nie oszukasz, a czas pierwszego sektora miał bardzo słaby... Więc kto miał gdzieś, ten miał gdzieś
13. Del_Piero
Dlaczego Red Bull nie założył PER softów na wszelki wypadek? Mogło być 4 miejsce w Q3 i Mercedes miałby potem dodatkową zagwozdkę, gdyby VER i PER mieli różne opony. A tak znowu mamy Verstappen vs Mercedes.
14. jogi2
0,4s? toż to Rasizm!!!
15. rowers
Hamilton popełnił błąd w drugim sektorze, pewnie by przegrał o jakieś 0.2s ale Redbull w formie, zapomnieli jednak klasycznie o drugim kierowcy w Q2. Verstappen dostał softy, perez nie, dziwna sytuacja.
16. grzybo
Czterokrotny tam gdzie jego miejsce????
17. nonam3k
15. Bzdury . Hamilton powiedział że nie mógł wyciągnąć więcej , zrobił wszystko co mógł i żadnego błędu nie było .
18. Rataj23
Co do Vettela to miał dwie żółte flagi, w 1 i 2 sektorze, w pierwszym zwolnił, ale w drugim zignorował
19. OOXXYY
Gratulacje dla Verstappena, może w końcu wkorzysta ten talent. No i mój cichy ulubienic Fernando ciągle potwierdza że ma to coś.
Ale największe uznanie należy się Sebastianowi, po tym poznaje się prawdziwego mistrza. Żaden z tych papierowych mistrzów, nie ma odwagi dać fory całej stawce tak jak on ;)
20. Viggen2
@17
Kolega chyba ma na myśli, że pojechał go gorzej niż na pierwszej próbie, bo po pierwszym sektorze miał około 0.150 przewagi nad czasem z pierwszej próby VER, a w drugim sektorze różnica już była minimalna i sektor świecił się na żółto.
21. Mayhem
Jestem troszkę zawiedziony ale z drugiej strony cieszę się bo wiem, że teraz Mercedes po paru wyścigach nie odpuści sezonu tak jak to było do tej pory, będą poprawiać, udoskonalać i cisnąć aż do momentu gdy nie zagwarantują sobie spokojnej przewagi. Ciekawy sezon się zapowiada.
22. Mayhem
@17 To nie było czyste okrążenie.
23. jogi2
W Mercedesie po minach.. Niedowierzanie i lekki popłoch.. :) Trzeba będzie coś robić w sezonie :)
24. Dzogurt92
@20
Dokładnie. Sam również to zauważyłem, ze drugi sektor świecił się na żółto więc gdyby Lewis pojechał go identycznie jak przy pierwszej próbie to na pewno czas miałby lepszy. Nie PP ale śmiało można zakładać, ze jakiś minimalny błąd mógł tam być lub ewentualnie te podkreślane przez cały weekend podmuchy wiatru. Można gdybać.
25. Emer7
@ 6. kempa007
Alonso w Q1 na pierwszym wyjezdzie był szybszy od Ocona we wszystkich sektorach
(czas Fernando 1:31:817 vs Ocon 1:32.387)
Na drugim wyjezdzie Ocon miał żółtą flage w S2 ale w S1 i S3 i tak szybszy był Fernando
Tak więc żółta flaga Ocona nie umniejsza wygranej Alonso
26. kempa007
25. Emer7 nikomu nie chcę nic umniejszać. Ocon został w Q1, a Alonso przeszedł dalej. Nie za bardzo jest co tutaj porównywać.
27. hubertusss
@12 niestety sam jesteś mało spostrzegawczy. Były żółte flagi były słabe czasy w przypadku Vettela. Wielu to rozumie tylko nie ty.
28. Emer7
@kempa007
Ok. Po prostu Twój wpis nr6 zabrzmiał troche jak usprawiedliwienie przegranej Ocona - a ja tylko
zwróciłem uwagę, że żółta flaga i tak byla bez znaczenia gdyż Alo był szybszy w każdym sektorze
Pozdr
29. Rafii
Botas podciagał Hamiltona
30. roosman
Ale lipa. W 2019 roku z tymi czasami Verstapen byłby 8 a Hamilton odpadł by w Q2...
31. TomPo
Co mistrz to mistrz - wsiadl po 2 letniej przerwie i wygral z Oconem.
Nie jest to moze super wyczyc, bo Ocon to nie Max czy Lewis no ale...
Vet... to juz na prawde, jest zal komentowac. Trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc.
Tsunoda w Q1 bardzo fajnie, a na posrednich cos nie poszlo, ale cieszy postawa AT.
Zapowiada sie walka Ferrari z McL i AT - bardzo dobrze dla widowiska.
Ric i Alo pokazali miejsce w szeregu, tak samo jak Max Perezowi, o Strollu i Vet to lepiej sie nie wypowiadac.
Merc - no to nie ich tor, no ale 0.5s to sporo. Ale to tez dobrze dla widowiska.
Max - jak to Max, Jak tor i bolid jedzie, to Max tez jedzie, natomiast Perez rozczarowal.
Tak czy ciask - nowy sezon sie WRESZCIE zaczal!
32. Raptor202
@30 I co z tego?
33. roosman
@32 - nic. Poza tym, że najszybsze samochody na świecie są wolniejsze niż były 2 lata temu, z teoretycznie mniej rozwiniętymi silnikami (i większym dociskiem).
Porównując jeszcze do - Kubica przed Vettelem :)
34. Patryk1231low
@31 Max jest w swoim poziomie lecz Perez w Q2 stracił tylko 0,300s do niego ale od pad. Słaba strategia Red bulla mogli dać softy...
35. dex
33. roosman ... wpis roku
36. XandrasPL
bez kitu. Robert z jego czasem w 2019 roku byłby dziś 10 XD. I to z czasem z warunków Q1.
37. XandrasPL
A nie dobra. Byłby 17. Ale i tak na warunkach Q1.
38. XandrasPL
@34
Szacunek, że jesteś jedno z 2 osób, które to zauważyły w odróżnieniu do reszty dzbanów. Patrzą na różnicę ich pozycji po Q3. I pewnie na czasy też.
39. roosman
@38 - mogła mu też pewność siebie polecieć, pierwszy przejazd miał skasowanay z limit, może jechał zbyt asekuracyjnie. Cholera wie.
40. berko
VER wiedział że będzie miał PP. W komunikacie radiowym po zakończeniu kwalifikacji był tak spokojny, jak nie on. W RedBullu wiedzą, że mają bolid na mistrzostwo. Będzie ciekawy sezon, najciekawszy od czasów walki Vettela z Alonso o MŚ.
41. fpawel19669
@19 Rozwaliłeś system.... Uśmiałem się do lez! Choć oczywiście Vettel miał pecha i aż taki slaby nie jest. Inna sprawa, ze Aston zapowiadał się trochę mocniejszy.
42. roosman
@38 - można powiedzieć że Liberty zmianą przepisów zrobiła ukłon dla Williamsa - większość teamów zaliczyła regres (w stosunku do 2019), a Wiliams poszedł mega do przodu. To porównanie oczywiście z przymrużeniem oka i jako humoreska. Ale fakt jest jednak taki, że czasy które osiągnęły obecne auta są porównywalne do tych które były w 2016 roku ( może 2017 - zależy na kogo patrzyć). Tak czy siak, kilka lat do tyłu.
43. FanHamilton
Brawo Ferrari oby było dobrze niż 2020
44. XandrasPL
Ktoś się dziwi,że Aston ssie? Mają bolid Mercedesa z zeszłego roku na regulacjach z tą podłogą a skoro prime Mercedes ma problemy to co oni? Mercedes wygra ten sezon jak zachce im się rozwijać bolid dłiżej niż 3 wyścigi. Tylko muszą te same poprawki dać Astonowi albo przynajmniej powiedzieć co poprawić bo inaczej GG.
45. fpawel19669
@44 Płakał nie będę. Wygra albo nie, wszystko ma swój początek i koniec. Cieszy to, ze spłaszczyły się osiągi i możemy spodziewać się fajnego sezonu. Ironia jest, ze Honda na rozstanie skonstruowała piekielnie mocny silnik. Obie ekipy prezentują wyśmienita formę (q2 Tsunody uważam za zwykła wpadkę). Ferrari i McLaren na plus - będzie się działo!
46. hubertus
wydać że brak zmian technicznych (albo minimalne) dobrze wpływa na widowisko. a oni znów chcą wprowadzić zamieszanie, sądzę że za rok (wiem że za bardzo wybiegam) ktoś trafi z bolidem i bedzie dominował sezon może dłużej
47. nonam3k
24. Tak świecił na żółto bo Hamilton miał gorszy czas w 2 sektorze o 0.02 niż na 1 pomiarowym . Roznica nie istotna.
48. noe_77
Mi się wydaje że stratedzy Merca sprawiają że i tak HAM wygra
49. Skoczek130
Żeby tylko nikt nie wyszedł na ofermę i nie spowodował VSC lub SC, które wypaczają rywalizację. Nie ma Hartleya i Ericssona. Mam nadzieję, że Mazepin na przykład nie przejmie po nich schedy.
50. Skoczek130
@noe_77 - jeżeli Max będzie mieć tempo, to niewiele zdziałają. Byle tylko neutralizacja nie wypaczała...
51. unifan
Mnie najbardziej cieszy jazda Mazepina. Dzięki niemu przypominają się czasy starego dobrego Katayamy :)
52. XandrasPL
Wiadomo coś o karach i przesunięciach?
53. belzebub
Ci co liczyli na to, że Mercedes ukrywał przez ostatni czas swoje osiągi, teraz chyba się mocno rozczarowali. Od pierwszego dnia testowego, po 3 trening było widać jak na dłoni, prowadzenie RBR i Mercedesa. Najbardziej wczoraj płakał Bottas, że nie idzie prowadzić bolidu. Zmiany w przepisach uderzyły w Mercedesa i w sumie bardzo dobrze. Swoje już wygrali, teraz czas się pomęczyć. Oczywiście na innych torach może być odwrotnie, ale to Mercedes ma dzisiaj problem, a RBR nie. Mercedes to już nie bolid prowadzący się po szynach, tył jest bardzo nerwowy. Blisko pół sekundy to duża strata i jutro ciężko będzie Hamiltonowi powalczyć z Maxem. Bottas wiadomo, jego to można spokojnie skreślić, nie zdziwił bym się jak po starcie straci parę pozycji. Leclerc i Gasly na pewno utrudnią Finowi życie.
Ogólnie nie ma co się dziwić, że AT było dzisiaj mocne, skoro korzystają w dużej mierze z zeszłorocznej konstrukcji RBR. Gasly idealnie pasuje bolid i są wyniki.
Duże zaskoczenie w kwestii Astona, co prawda po Strollu cudów nie można było się spodziewać, to jednak wszedł do Q3, totalne rozczarowanie w kwestii Vettela. Ok., żółte flagi ale jedne zignorował, ale nawet nie wyszedł z Q1, a przecież to czterokrotny mistrz świata. Przegrać ze Strollem, to sorry ale słabo to wygląda. W innym przypadku Alonso po dwóch latach przerwy, był w stanie bolidem o zbliżonych osiągach bez problemu wejść do Q3. Cóż mistrz i "mistrz".
Zobaczymy jednak jak jutro się potoczy wyścig. W każdym razie widać, że stawka bardzo się zbliżyła do siebie i w sumie to dobrze.
54. XandrasPL
@53
Czy Ty wiesz co to jest żółta flaga na okr. kwalifikacyjnym F1? To nie 15 km rajd, że w 1 miejscu jest żółta flaga i trzeba zwolnić na te 3, 4 sekundy w jednym miejscu a potem na koniec przyjechać z 30 sekundową stratą.
55. Bejski
Nie zesraj sie
56. TomPo
@34
0.3 to nie jest mala strata. Jak tyle tracil Tajwanczyk to mozna bylo powiedziec, ze niezle pojechal, ale po Perezie nalezy oczekiwac wiecej. No ale moze potrzebuje czasu by zapoznac sie z bolidem.
Dac softy? Nie po to zamienili Tajwanczyka na Pereza, by jemu tez dawac softy na Q2, gdy Max spokojnie wchodzi na mediumach.
@38
Sam dzban jestes - z miejsca leci ignor.
57. Luckyman
Ciekawe ile teraz puszki przeciągną stint Pereza? Z drugiej strony zawsze dobrze obchodził się z oponami. Na pewno wyścig będzie ciekawy.
58. Raptor202
Mazepin to ma przerąbane. Nie dość, że na dzień dobry się obrócił, to jeszcze przez to bożek Vettel nie wszedł do Q2 :) fanboye zaraz go zjedzą.
59. Raptor202
@56 Jeszcze nigdy nie widziałem kierowcy z Tajwanu w F1, coś mnie ominęło?
60. konewko01
Pomylenie Tajwanu z Tajlandią... No podobnie brzmią przecież.
61. depilatolpochwy
Usuniety
62. XandrasPL
@56
XD. Przecież od 4 lat mam ignora u Cb. Mógłby stracić 0.026 i by nie wszedł do Q3. Na softach jakby nie dał rady to zespół mógłby być zły. A po kilku wyścigach kibice.
Z resztą warunki się poprawiały z minuty na minutę. Tak w Bahjranie się oziębia temperatura toru i powietrza ale oni właśnie tak ustawiają te auta aby na koniec Q3 były najmocniejsze
63. TomPo
@59
Ech... Tajlandczyka oczywiscie mialo byc, nie wiem co mnie z tym Tajwanem wyszlo ;)
Tak czy owak, 0.3s straty Pereza do Maxa to duzo, nie powinno to przekraczac 0.1 - 0.2s moim zdaniem, bo jesli bedzie tyle tracil i trzeba bedzie mu tez dawac softy na Q2, to cala ta zamiana sensu nie miala.
No ale jak powiedzialem, moze potrzebuje czasu by sie otrzaskac z nowym bolidem.
64. ZS69
Najbardziej mnie podoba wypowiedz Riccardo -jest zadowolony. I tak powinno być. Iść do przodu. Czekam na wyścig i mam nadzieję, że będzie ciekawie a osobiście trzymam kciuki za M Schumacherem może zdobędzie punkt.
65. ZS69
Odnośnie kwalifikacji -bardzo dobra jazda Maxa jednak jego zachowanie w stosunku do Davida Coultharda trochę nie na miejscu.Gdyby tortem w twarz dostałby od seniora Josa to jeszcze może ale David był lepszym kierowcą F1 zarówno od seniora jak i do juniora Verstappenów a więc zasługuje na szacunek z ich strony a taki szczeniacki wybryk mając na uwadze wiek Maxa nie był w dobrym guście.
W wyścigu obstawiam dwa Mercedesy i Pereza na 3 miejscu a Max mam pewnie OUT .
66. XandrasPL
@65
10 lat temu Vettel zrobił mu tak samo w urodziny. Miał wtedy tyle samo lat.
67. ZS69
Ale David miał 10 lat mniej.
68. Lokowaty77
To jak Hamilton jest zepsuty i zadufany w sobie, oraz jak nie potrafi przegrywać, pokazał wjeżdżając w swój nr 2 PP i przesuwając go bolidem przed nr 1.
69. RADAMANTHYSEK
@68. Lokowaty77
Jeżeli byś dobrze sie przyjrzał, to zauważyłbyś, ze robił miejsce na bolid, który miał zaparkować w środku (organizator przewidział za mało miejsca)...
Po cichu pozostaje mieć nadzieje, że mercedes odzyska siły (ponoć mają jakąś innowację, tylko co to jest i na co poszły dwa tokeny, tego nikt nie wie) lub FIA coś zakaże by RB trochę stracił... Póki co zapowiada się sezon dominacji RB, a do wyrównanego sezonu potrzebujemy bolidy ze stratą 0,1 sekundy. Naciskany Verstappen zacznie robić błędy rozbijając się i robiąc baczki...
70. kiler48
@68
Nie przepadam za Brytyjczykiem, ale akurat w tej sytuacji wydaje mi się, że zwyczajnie jeżeli nie pojechałby trochę mocniej do przodu, to Max by się nie zmieścił między mercedesami.
71. ZS69
Mercedes górą w wyscigu
72. ZS69
a gdzie jest mistrz Alonso???????? daleko za debiutantami podobnie jak Vettel
73. ZS69
Niestety Mick Schumacher 16 ale i tak 16 a nie 20 ale przed Alonso!
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz