2020-07-04 GP Austrii - Kwalifikacje 15:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 V.Bottas Mercedes 1:02.939
2 L.Hamilton Mercedes 1:02.951
3 M.Verstappen Red Bull 1:03.477
4 L.Norris McLaren 1:03.626
5 A.Albon Red Bull 1:03.868
6 S.Perez Racing Point 1:03.868
7 C.Leclerc Ferrari 1:03.923
8 C.Sainz McLaren 1:03.971
9 L.Stroll Racing Point 1:04.029
10 D.Ricciardo Renault 1:04.239
 
11 S.Vettel Ferrari 1:04.206
12 P.Gasly AlphaTauri 1:04.305
13 D.Kwiat AlphaTauri 1:04.431
14 E.Ocon Renault 1:04.643
15 R.Grosjean Haas 1:04.691
 
16 K.Magnussen Haas 1:05.164
17 G.Russell Williams 1:05.167
18 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:05.175
19 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:05.224
20 N.Latifi Williams 1:05.757

komentarze
  • 2. tysu
    • 2020-07-04 16:14:26
    • *.is.net.pl

    Co to Ferrari zrobiło, ze stracili sekundę względem poprzedniego roku?

  • 3. MattiM
    • 2020-07-04 16:14:40
    • *.meganet.com.pl

    Brawo Ferrari!

  • 4. KubekMiko
    • 2020-07-04 16:16:24
    • *.lss.net.pl

    Stringiamci a coorte,
    Siam pronti alla morte.
    Siam pronti alla morte,
    L'Italia chiam?.
    Stringiamci a coorte,
    Siam pronti alla morte.
    Siam pronti alla morte,
    L'Italia chiam?!

  • 5. Werter
    • 2020-07-04 16:17:19
    • *.30.54.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ferrari powoli wskakuje na wyższy poziom żenady :(

  • 6. Xandi19
    • 2020-07-04 16:18:03
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wiecie co się stało z Ferrari?

    SILNIK! Vettel 19 najszybszy na prostych a rok temu z Leclerc'iem robili 1-2 miejsce pod tym względem.

    Silniki Ferrari na samym dole oprócz auta Kubicy.

    Bottas wypada w żwir aby zrobić żółtą flagę, Hamilton i tak przy niej poprawia okr.

    Niech jutro będzie z 50 stopni aby czarne *** się stopiły.

    Liczyłem, że moi z Renault wejdą do walki ale Bottas zepsuł okr. Danielowi.

  • 7. TomPo
    • 2020-07-04 16:18:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Czyli po sezonie?
    Jesli na tak krotkim torze maja taka przewage, to ja nie chce wiedziec co bedzie na dluzszych.
    Ham walczy z Bot o majstra - czyli raczej wygrywa Ham
    RBR, RP, McL walcza o 3 miejsce - ze wskazaniem na Maxa
    Ferrari walczy z Renault o Q3 - to jakies jaja.
    AT walczy z Haasem a
    Williams zamyka stawke.

  • 8. sismondi
    • 2020-07-04 16:19:17
    • *.net.pl

    Hyhyhy Ferrari brzmi jak skuter gimbazy.......:)

  • 9. Xandi19
    • 2020-07-04 16:19:35
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    PS:

    Sprzedam czapkę i koszulkę Ferrari XDDDD

  • 10. Viggen2
    • 2020-07-04 16:20:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6
    Co z tego, że jak Hamilton tam jechał to nie było jeszcze żółtych flag, dla Ciebie takie rzeczy jak zawsze są trudne do zrozumienia.

  • 11. dawidjama
    • 2020-07-04 16:21:03
    • *.237.226.249

    @9 Kupię czapeczkę.

  • 12. Jen
    • 2020-07-04 16:27:38
    • *.play-internet.pl

    Ferrari walczące o wejście do Q3. Tego juz dawno nie było.

  • 13. Xandi19
    • 2020-07-04 16:31:16
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @10

    Były chłopie! Od afery z Rosbergiem na Węgrzech w 2016 roku to flagi obejmują cały sektor...

  • 14. Forizoo
    • 2020-07-04 16:31:21
    • *.30.54.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jaja jak berety ferrari najlepsze :P ...

  • 15. Fanvettel
    • 2020-07-04 16:40:38
    • *.219.73.246

    Bardzo dobre miejsce Norrisa .
    Perez co ciekawe ten sam czas co Albon !
    Ferrari...no cóż...nie będę sie wypowiadał na ich temat ale sami nas uprzedzali że nie będą narazie walczyć o najwyższe lokaty .
    Tak więc chciałbym żeby jutro na podium stanął Perez .

  • 16. hubos21
    • 2020-07-04 16:41:21
    • *.8.182.156

    Współczucia dla LEC, 4 lata w ferrari... :D

  • 17. mark.
    • 2020-07-04 16:46:01
    • *.

    Jak tak dalej będą robić to wstyd się będzie przyznać że jest się kibicem Ferrari... chyba nawet już nadszedł ten czas ;c

  • 18. Viggen2
    • 2020-07-04 16:48:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @13
    Myślę, że gdyby były to by mu usunęli czas... Sam Hamilton o tym mówił

  • 19. Xandi19
    • 2020-07-04 16:51:45
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @18

    No tak ale wtedy byliby rasistami

  • 20. Viggen2
    • 2020-07-04 16:54:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19
    Z tego co się orientuję trzeba odpuścić jak są podwójne żółte flagi, tam chyba była pojedyncza :)

  • 21. mafico
    • 2020-07-04 17:14:30
    • *.

    Bottas rasizm? :D

  • 22. frg1pl
    • 2020-07-04 17:16:17
    • *.81-167-205.customer.lyse.net

    W końcu ruszyli. Przyjemnie się oglądało.
    No i rezultaty tej czasówki bardzo mnie cieszą. Dają duże pole wszelkim spekulacjom...;-)

  • 23. kiwiknick
    • 2020-07-04 17:18:47
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Ma farta Seb, że od nich pochodzi.
    :)

  • 24. Xandi19
    • 2020-07-04 17:22:22
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dobra patrzcie na to:

    To potwierdzone info:

    16. Vestappen 318.8 km/h
    17. Ocon 318.4 km/h
    18. Latifi 317.2 km/h - o 5 wolniej od Russella HMMMMMMM
    19. Vettel 314.1 km/h
    20. Leclerc 314.0 km/h

    Tylko czemu na prowadzeniu dwie Alfy
    325 km/h

  • 25. devious
    • 2020-07-04 17:30:17
    • *.134.70.206

    Ferrari zaczyna kolejny cykl - w 2014 ostatni sezon Alonso i żałosny bolid, w 2020 ostatni sezon Vettela i żałosny bolid :) Czyli w 2021 będzie lepiej xD

    Brawa dla Bottasa i Norrisa, brawa też dla Maxa, bo ma lepsze opony na starcie i dobre P3 - może powalczyć. Zobaczymy, jakie tempo będzie miał Merc vs RBR, w niedzile Red Bull często jest lepszy niż w soboty... Może jeszcze będzie ciekawie, może jeszcze sezon nie jest skreślony :)

    Za to od mega wspaniale zapowiada się walka za plecami Merca i RBR - Racing Point wydaje się mega silne, ale McLaren i Renault też są silne, cała trójka jest na poziomie Ferrari oraz Albon z RBR - oj, dawno tego nie było, żeby tylu kierowców miało teoretyczne szanse na podim (w razie odpadnięcia lub kłopotów jednego z trójki Ham, Bot lub Ver) - jutro będzie się działo!

  • 26. Barry0077
    • 2020-07-04 18:11:55
    • *.146.224.153.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Liczę na kilka podium w tym sezonie RP i McLarena a możeeeeeeeee i dla tych z jedno ?

  • 27. Skoczek130
    • 2020-07-04 18:57:34
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Tylko liczyć, że w tym krótszym sezonie Bottas nie spuchnie i rzuci wyzwanie Hamiltonowi. Bo zapowiada się sezon jeszcze większej dominacji, niż w poprzednim roku. Ale co się dziwić - system DAS (ponoć legalny...) mogą używać w pełni, opony pod nich (w latach 2017-2018 sprawiały im problemy - w przeciwnym wypadku dominowaliby, jak obecnie). Ferrari pokpiło sprawę... albo po prostu nie znaleźli patentu na zneutralizowanie straty, jaką stracili na zmianach w silniku. Fakt, że są wolniejsi w stosunku do poprzedniego roku, jest na prawdę słabe. Cieszy dobre tempo Racing Point i McLarena. Renault może pomarzyć o ich pokonaniu. Williams, mimo problemów, nadgonił Alfę Romeo. Widać, że włoski pakiet Ferrari-Alfa Romeo totalnie nie ogarnia tematu. I silnik na pewno ma tu decydujący wpływ... Szkoda... szczególnie faktu, że rewolucja techniczna przeniesiona. Powodzenia dla Verstappena.

  • 28. FanHamilton
    • 2020-07-04 20:19:25
    • *.play-internet.pl

    Brawo AMG i Hamiltona

  • 29. dexter
    • 2020-07-05 01:20:50
    • *.dyn.telefonica.de

    @devious


    "Brawa dla Bottasa i Norrisa, brawa też dla Maxa, bo ma lepsze opony na starcie i dobre P3 - może powalczyć. Zobaczymy, jakie tempo będzie miał Merc vs RBR, w niedzile Red Bull często jest lepszy niż w soboty... Może jeszcze będzie ciekawie, może jeszcze sezon nie jest skreślony :)"


    Akcja RBR z Maxem Verstappenem: motorsport na absolutnie najwazszym swiatowym poziomie. To juz jest limit. Poniewaz najpierw Max sprobowal uzyskac mozliwie dobry czas na mieszance medium - w tym przypadku, tzn. gdyby mogl startowac na tej oponie mialby klarowna przewage nad konkurencja.
    A pozniej zeby byc po bezpiecznej stronie, tzn. na wypadek gdyby inni byli szybsi - tutaj zespol wyslal Verstappena na czerwonej oponie i w ostanim momencie wyhamowali kierowce.

    Max dostal z boksow instrukcje: "Nie jedz szybciej, jestes bezpieczny" - taktyczne arcydzielo. Takie rzeczy zawsze wymagaja bardzo dobrej organizacji od strony zespolu i naturalnie od strony kierowcy, bo on musi blyskawicznie zdecydowac, co idzie, a czego nie idzie. A na zoltej oponie musial wykrecic dwa pomiarowe okrazenia. Pierwsze okraznienie wlasciwie tez by wystarczylo, ale nigdy wczesniej tego nie wiesz.

    Wczoraj RBR w odroznieniu do Ferrari najwyrazniej calkowicie nie odkryl swoich kart, a przede wszystkim potrafili jeszcze dorzucic do pieca. Tzn. przez noc wyraznie poprawic performance auta w porownaniu do dnia poprzedniego. W piatek jeszcze walczyli z masywnym problemem zwiazanym z balansem. Auto na tylnej osi bylo bardzo nerwowe i Holender mial duze problemy. Powiedzial: "Jak tylko skrece w zakret, auto stoi poprzecznie."

    Sa rzeczy, ktore patrzac z zewnatrz w ogole nie sa widoczne. Np. pojazd jest nieco niestabilny na tylnej osi - to nie jest zauwazalne, a takie auto trudne jest w prowadzeniu i kierowca bedzie tracic niesamowicie duzo czasu. Jednakze gdy golym okiem taki stan bedzie zauwalny, problem jest ogromny. Ale ? takie rzeczy za pomoca srodkow aerodynamicznych ewentualnie mozna zlikwidowac, pod warunkiem, ze inzynierowie zrozumieja skad problem pochodzi. Update nie zawsze musi byc pozytywny. Aktualizacja i wbudowane zle informacje moga rowniez kazdy pojazd pogorszyc.

    Adrian Newey jest geniuszem jesli chodzi o aerodynamike i sile dociskowa. Ale - niekiedy jego pojazdy sa podczas ruchu na granicy bardzo, bardzo krytyczne. Poniewaz stabilnosc aerodynamiki bedzie ustawiona i wytrymowa na granicy mozliwosci. Dlatego niekiedy jego kierowca moze byc tym troche przytloczony. Auto w teorii bedzie perfekcyjne, ale podczas skretu do zakretu nadal bedzie stalo poprzecznie...

    W normalnym sezonie takie rzeczy potrzebuja zawsze dwa albo trzy wyscigi. Jednakze uwgledniajac dzisiejsze warunki, nie ma po prostu czasu i musza natychmiast funkcjonowac. Mimo to walka Mercedesa z Red Bullem zapowiada sie niesamowicie ciekawie.

  • 30. Kruk
    • 2020-07-05 08:25:34
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @dexter. Ogromne slowa wspolczucia dla Ciebie za:
    -Przede wszystkim za to, ze tak zawodzi Cie Ferrari i Twoj pupil Vettel (widzisz, jak zycie wyryfikuje Twoje
    fantazje).
    -Wypisywanie dyrdymalow, ktore praktycznie nigdy nie maja pokrycia z rzeczywistoscia.
    -Odpornosc na argumenty innych kibicow, ktorzy probuja delikatnie zasygnalizowac ci, ze bladzisz.

    Zycze na przyszlosc wiecej luzu i ogladania F1 z przymruzeniem oka, bo to tylko kolejny cyrk obwozny.
    Pozdrawiam.

  • 31. dexter
    • 2020-07-05 11:53:09
    • *.dyn.telefonica.de

    @Skoczek130

    Powaznie sadzisz, ze problemy termiczne nie zostaly w Mercedesie natychmiast szczegolowo przeanalizowane? James Allison jest czlowiekiem, ktory dokladnie wie, co trzeba podczas okresu zimowego zrobic i to robi. Fakt, Mercedes mial pewien problem z termika, przykladem jest GP Meksyku. Niemniej jednak mysle, ze tego problemu juz nie ma.

    "Ale co się dziwić - system DAS (ponoć legalny...) mogą używać w pełni"

    Tutaj nie ma zbiegu okolicznosci. Bylbym bardzo zaskoczony gdyby okazalo sie inaczej. Mercedes jest zespolem wyscigowym, ktory juz w przygotowaniu bardzo madrze podchodzi do takich tematow. Tzn. zespol razem z FIA wystarczajaco dlugo zajmuje sie calym zagadnieniem. Jest klarowne rozdzielenie miedzy zawieszeniem, tym co jest lub co musi byc przykrecone do auta, a ukladem kierowniczym. Tutaj jest szara strefa w regulaminie, ktora zostala bardzo madrze wykorzystna.

    A po co to wszystko? System DAS reguluje temperature - i zachowanie grzewcze przednich opon. I tym samym z przodu pomaga uzyskac wieksza sile przyczepnosci lub mniejsze zuzycie. O to wlasni chodzi w tym wszystkim.

    Konkurencja argumentowala: system DAS zmienia aerodynamike.Tutaj Mercedes przedstawil bardzo prosta argumentacje: kazdy ruch kierownicy zmienia aerodynamike. Kiedy normalnie skrecam na lewo lub prawo, kola stoja inaczej w oplywie czastek powietrza i aerodynamika zostaje zmieniona. Tak wiec w zasadzie to tez jest zmiana.

    A oswiadczenie FIA, ze system DAS jest legalny prowadzi do tego, ze Red Bull dalej bedzie pracowac nad swoim systemem. Ich system nazywa sie DIS. Niemcy maja DAS, Austria ma DIS :-)) . W zasadzie RBR zbudowal (skopiowal) taki sam system. Teraz chcieli sie tylko upewnic, czy dalej moga w ten system inwestowac srodki finansowe. Tak wiec z jednej strony aspekt finansowy, z drugiej strony zawsze jest pytanie, jesli chodzi o zalete tego sytemu: czy to naprawde przynosi tyle. Obecnie w teorii jest ograniczony tylko do kilku chwil podczas wyscigu. Po fazie Safety Car, tutaj korzysc powinna byc oczywista. Albo w kierunku kwalifikacji na takim krotkim torze jak Red Bull Ring w Austrii.

    I jeszcze jedna wazna rzecz. Pretensje mozna zawsze miec do tych, ktorzy ciagle przegrywaja. Mercedes w sporcie motorowym (mowa nie tylko o F1) od lat wykonuje fenomenalna prace. Sam claim marki wskazuje kierunek. "Das Beste oder nichts"- tak brzmi slogan w kampaniach reklamowych Mercedesa. Kiedys Dr. Dieter Zetsche (ex-CEO Daimler AG) powiedzial tak: "Kto u nas robi to od dluzszego czasu, musi byc dobry." Lub innymi slowy: kto nie jest dobry, dawno by go tutaj nie bylo. Mercedes postawil sobie za cel: klarowny numer 1.

    Toto Wolff kontynuuje wprowadzanie tego myslenia do swojego zespolu od momentu objecia urzedu w 2013 roku. Chce widziec swoj zespol jako wyrazny numer 1 w kazdym obszarze - na torze i obok toru wyscigowego. Aby utrzymac motywacje i napiecie, aby w Mercedesie po tylu wspanialych sukcesach z serii nikt nie pomyslal (ani kierowcy, ani czlonkowie zespolu), ze mozna spoczywac na laurach, usiasc i zrelaksowac sie.. Sukces to zawsze ciezka praca.

  • 32. FanHamilton
    • 2020-07-05 14:33:38
    • *.play-internet.pl

    Aktualizacja.
    1 Bot.
    2 Ver
    3 Nor
    4 Alb.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo