2019-06-29 GP Austrii - Kwalifikacje 15:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 C.Leclerc Ferrari 1:03.003
2 L.Hamilton Mercedes 1:03.262
3 M.Verstappen Red Bull 1:03.439
4 V.Bottas Mercedes 1:03.537
5 K.Magnussen Haas 1:04.072
6 L.Norris McLaren 1:04.099
7 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:04.166
8 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:04.179
9 P.Gasly Red Bull 1:04.199
10 S.Vettel Ferrari -:--.---
 
11 R.Grosjean Haas 1:04.490
12 N.Hulkenberg Renault 1:04.516
13 A.Albon Toro Rosso 1:04.665
14 D.Ricciardo Renault 1:04.790
15 C.Sainz McLaren 1:13.601
 
16 S.Perez Racing Point 1:04.789
17 L.Stroll Racing Point 1:04.832
18 D.Kwiat Toro Rosso 1:05.324
19 G.Russell Williams 1:05.904
20 R.Kubica Williams 1:06.206

komentarze
  • 57. TomPo
    • 2019-06-29 18:49:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @56
    no przeciez to caly czas wlasnie pisze, wiec nie wiem o co Ci chodzi.
    Ze Merce oraz Max wystartuja na twardszej, a Lec na miekkiej, bo Ferrari podjelo te dziwna decyzje.
    Tlumacza sie, ze nie zdzieraja tak tych opon, wiec mogli sobie pozwolic na wystartowanie na miekkich.
    Napisalem ze nie jestem przekonany co do tego pomyslu, bo jesli zjada wczesniej, to sie Lec wpakuje w srodek stawki i bedzie tracil czas.
    No ale Ferrari jak zwykle lubi sobie utrudniac zycie. Chyba ze rzczywiscie tak swietnie poradza sobie z tymi oponami, tylko ze bolidy beda ciezkie, wiec decyzja i tak dziwna.

  • 58. Krys007
    • 2019-06-29 18:51:56
    • *.174.255.254

    @56 Zobacz sobie powtórkę Q3 jeszcze raz, a potem głoś tutaj swoje "mądrości"

  • 59. Kornelinho10
    • 2019-06-29 19:23:37
    • *.centertel.pl

    @56 do wyścigu możesz wyjechać na mieszance twardszej, której użyłeś w Q2. Dlatego zależało niektórym, aby wejść do Q3 jeżdżąc na żółtej mieszance.

  • 60. hubos21
    • 2019-06-29 19:27:17
    • *.8.182.156

    @57
    Tylko zespół wie na jakich mieszankach mają lepsze tempo nawet jak inne zespoły jadą inaczej, ferrari zjedzie wcześniej i założy pewnie twarde opony, Mercedes we Francji pokazał, że problem z pęcherzami w jakimś stopniu został i mogę tutaj nie przetrwać z jednym pit stopem tym bardziej, że widać, że srebrne bolidy trochę się ślizgają

  • 61. TomPo
    • 2019-06-29 19:32:18
    • *.dynamic.chello.pl

    @60
    no wlasnie ten wczesniejszy zjazd mnie martwi.
    Fakt ze na tym torze da sie wyprzedzac, ale jednak moga wpakowac Lec w srodek stawki tak wczesnym zjazdem i beda tracic czas. Z tego powodu kazdy chce wystartowac na twardszej, bo to lepsze rozwiazanie.
    No chyba ze na prawde tych opon nie beda niszczyc i beda w stanie na tyle uciec reszcie, ze po zmianie opon nie wpakuja sie w klopoty.
    Pozyjemy zobaczymy, wazne ze bedzie (powinien byc) ciekawy wyscig.

  • 62. Katsurimoto
    • 2019-06-29 19:59:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Miękkie opony więc powinni mieć lepszy start i pierwsze parę kółek. Oby sporo uciekli i wykorzystali przewagę szybszej mieszanki.
    Mieli tempo na to by wybrać sobie mieszankę wybrali jak dobrze wiemy Softy.

  • 63. hubos21
    • 2019-06-29 20:13:38
    • *.8.182.156

    Leclerc ma albo inny styl jazdy albo inne ustawienia ale u niego opony jakoś dłużej wytrzymują, nawet jak mu przejazdy wydłużają dramatu nie ma

  • 64. seba1b
    • 2019-06-29 20:29:46
    • *.itfutura.com

    Ktoś wie czemu Borowczyk nie komentuje tego GP?

  • 65. hubos21
    • 2019-06-29 20:30:24
    • *.8.182.156

    @64
    Na rajdzie jest

  • 66. TomPo
    • 2019-06-29 20:33:05
    • *.dynamic.chello.pl

    @63
    to pewnie wynika tez z tegorocznej konstrukcji bolidu.
    No ale Ferrari teraz zmienilo kat nachylenia bolidu, by zyskac kontrole nad przodem i powalczyc z podsterownoscia i predkoscia w zakretach.
    Pytanie czy nie odbije sie to negatywnie, na tempie zuzywania sie przednich opon.
    No nic... dwa dni to testowali, wiec trzeba miec nadzieje, ze wiedza co robia... ale to Ferrari :) ciezko o taka nadzieje.
    Oby Lec wyscigu nie schrzanili i oby Max nie nawywijal - licze i czekam na w koncu jakis fajny wyscig.

  • 67. ArkadioMorales
    • 2019-06-29 21:08:03
    • *.dynamic.mm.pl

    Magnussen i Norris w czubie i super może namieszają w stawce i może nie będzie tak nudno jak we Francji... Ogólnie ciekawe ustawienie na starcie i tradycyjnie Kubica tragiczny czas. Znowu pewnie po wyścigu będzie opowiadał te korporacyjne slogany że pojechał dobry wyścig balans był ok ale różne inne czynniki nie zadziałały masło maślane. Jak można być dobrym w rozwijaniu bolidu i być ciągle ostatnim. Coś mi tu śmierdzi Pani Clarie W.

  • 68. XandiOfficial
    • 2019-06-29 21:18:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jutro jakiś deszcz czy sucho? Potrzebny deszcz jest aby te wyścigi były jeszcze lepsze jakkolwiek dobre one są. Vettel deszcz brałby w ciemno, Max też i Lewis by nie pogardził. Najlepiej gdyby był kalejdoskop od suchego na full wety i z przesychaniem na suche opony pod koniec.

  • 69. michalx19
    • 2019-06-29 21:36:42
    • *.cable-modem.tkk.net.pl

    Panie i Panowie ,ciągnąć dalej wątek odnośnie "silnik w samochodzie RK i GR", jakie mieli dzisiaj V max?

  • 70. obiektywny2019
    • 2019-06-29 21:39:33
    • *.static.chello.pl

    @ 70

    Nie ciągnąć, tylko milczeć bo nie ma o czym dyskutować. A jak dyskutować to jest pewien znany blog sekty #88. Tam można się wymieniać teoriami spiskowymi i razem zaklinać rzeczywistość głaszcząc się przy tym nawzajem po fujarkach.

  • 71. Raptor202
    • 2019-06-29 21:43:42
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @69 Różnica rzędu 1.9 km/h na korzyść Russella. Zresztą to w ogóle jakiś absurd, cała ta gadka z vmax, w kwalifikacjach do wyścigu we Francji Kubica miał wyższą vmax od Russella.

  • 72. XandrasPL
    • 2019-06-29 22:01:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale jaja z karą Lewisa. Jednak będzie 4 a nie 5. Ratowanie pupilka lvl FIA. Kary przesunięcia powinny być liczone razem dla wszystkich ale tutaj zrobili wyjątek i policzyli kare Leiwsa a potem dopiero Magnussena.

    Taka była notka FIA ale na 90% jest to prawda. Chyba, że sami się poje chali i to zmienią./

  • 73. TomPo
    • 2019-06-29 22:23:37
    • *.dynamic.chello.pl

    @72
    Nie no... tak to chyba wlasnie sie odbywa (ale glowy nie dam).
    Przesuwaja zawodnika o np 3 pozycje, ale jesli na tej pozycji zawodnik jest przesuwany nizej, to ten cofniety bedzie o 1 wyzej.
    Jak inaczej mialoby to dzialac?
    Jesli np jutro przed wyscigiem wyszloby ze bolid Bot ma awarie i startuje z konca stawki, to znaczy ze wszyscy musza byc za nim?
    Nawet mnie tu od "geniuszy matematycznych" sarkastycznie wyzwano, bo sie machnalem (zapomnialem o karze Mag) i powiedzialem ze bedzie 5, gdy bedzie 4 bo Mag ma kare przydzielona duzo wczesniej.

  • 74. Airjersey
    • 2019-06-29 22:43:30
    • *.satfilm.com.pl

    wg mnie XandrasPL ma rację. Lewis powinien być 5. Dlaczego? A dlatego, że w momencie kiedy MAG zakwalifikował się na P5, od razu było wiadomo, że spada na P10 więc NOR pozycja w górę, HAM nadal P2.
    Dopiero później przyznano karę Lewisowi więc z P2 na P5 czyli Norris powinien być na P4.
    Tak to widzę.

  • 75. mcjs
    • 2019-06-29 22:46:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Merc ma 2 auta z przodu, w tej sytuacji pole position nie ma znaczenia. Mogą rozdzielić strategie, Leclerc nie da rady pilnować obu. Życzę mu jak najlepiej, ale piłka jest po stronie Srebrnych Strzał.

  • 76. koal007
    • 2019-06-29 23:25:22
    • *.play-internet.pl

    Pola startowe GP Austrii:

    1. linia:

    1. Charles Leclerc (Monako/Ferrari)

    2. Max Verstappen (Holandia/Red Bull-Honda)

    2. linia:

    3. Valtteri Bottas (Finlandia/Mercedes GP)

    4. Lando Norris (W. Brytania/McLaren-Renault)

    3. linia:

    5. Lewis Hamilton (W. Brytania/Mercedes GP)

    6. Kimi Raikkonen (Finlandia/Alfa Romeo-Ferrari)

    4. linia:

    7. Antonio Giovinazzi (Włochy/Alfa Romeo-Ferrari)

    8. Pierre Gasly (Francja/Red Bull-Honda)

    5. linia:

    9. Sebastian Vettel (Niemcy/Ferrari)

    10. Kevin Magnussen (Dania/Haas-Ferrari)

    6. linia:

    11. Romain Grosjean (Francja/Haas-Ferrari)

    12. Daniel Ricciardo (Australia/Renault)

    7. linia:

    13. Sergio Perez (Meksyk/Racing Point-Mercedes)

    14. Lance Stroll (Kanada/Racing Point-Mercedes)

    8. linia:

    15. Daniił Kwiat (Rosja/Toro Rosso-Honda)

    16. Nico Huelkenberg (Niemcy/Renault)

    9. linia:

    17. Robert Kubica (Polska/Williams-Mercedes)

    18. George Russell (W. Brytania/Williams-Mercedes)

    10. linia:

    19. Carlos Sainz jr (Hiszpania/McLaren-Renault)

    20. Alexander Albon (Tajlandia/Toro Rosso-Honda)

  • 77. Airjersey
    • 2019-06-29 23:28:15
    • *.satfilm.com.pl

    Więc czemu oficjalna strona F1 podaje, że Lewis P4?

  • 78. FanHamilton
    • 2019-06-29 23:44:17
    • *.174.172.11

    Lewis P5. Norris ładne oby na podium.

  • 79. XandrasPL
    • 2019-06-29 23:56:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak coś XandiOfficial here. Moje konto z 2014-2017. Cisnę na 2 konta. Tu tylko Vandeur ma ignora dla mnie.

    Już pisze jak to powinno być robione bo zawsze tak było.

    Jednoczesne przyznawanie kary. Lewis spada o jedno i Magnussen o jedno. Lewis 3 Magnussen 6. Na 5 miejsce wskakuje Norris. Potem znów o jedno równocześnie. Lewis 4, Magnussen 7. Magnussen już nie istotny. I Potem Lewis za Norrisa czyli 5.

    Ale FIA wolała naliczyć karę Lewisowi a potem dopiero Magnussena. Brawo. Wierze, że to dalej jest błąd ale oficjalna notka startowa została wysłana i pokazana mediom (Tak jak zawsze publikowana jest gdy są przesunięcia na starcie albo ktoś startuje z boksu)

  • 80. Artur_82
    • 2019-06-30 00:10:00
    • *.244.221.123.tvkhajnowka.pl

    @68 XandiOfficial

    Cześć, z tego co mówili komentatorzy Eleven, jutro na deszcz nie ma co liczyć a wręcz przeciwnie, ma być jeszcze cieplej.

    PS: Da się tu jakoś zaznaczyć na czyj post chcę/my odpowiedzieć, czy muszę napisać nr postu i autora?
    Sorki za kłopot, to mój drugi post na tym forum (choć zarejestrowałem się już jakiś czas temu) i nie ogarniam wszystkiego do końca.
    Witam Wszystkich forumowiczów i fanów F1 ;)
    Artur.

  • 81. Vendeur
    • 2019-06-30 01:30:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @80. Artur_82

    Niestety nie da się, pod względem funkcjonalności komentarzy to ta strona jest zacofana o jakieś 10 lat ;).

  • 82. elin
    • 2019-06-30 09:18:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 81. Vendeur

    Spójrz na to z innej strony. W dzisiejszym świecie wszystko jest ( lub ma być )
    - " szybko, łatwo i przyjemnie ", czasami aż do przesady. A ta strona ma swój stary klimat - jak chce się coś napisać, to i trzeba się trochę wysilć ;-). Siłą tej strony są piszący tutaj ludzie, a nie wszechobecna technika i funkcjonalność... i jak dla mnie, to jest na plus ;-).

  • 83. mirqus
    • 2019-06-30 09:23:45
    • *.45-79-r.retail.telecomitalia.it

    @72
    no wlasnie, dobrze piszesz, Magnussen mial kare wczesniej i spada na 10 a na jego miejsce wchodzi Norris, nastepnie Hamilton leci na 5 a Nando na 4, skorzystalby najbardziej, ale preciez to nie jego wina, ze 2 kierowcow przed nim zostalo ukaranych. Co do obrazania na tym forum, to jest jakas plaga, sledze fora we Wloszech i tam trudno znalezc tego typu dyskursy jak na forach polskich. Duzo agresji i arogancji wsrod wielu tu piszacych zauwazam niestety.

  • 84. lechart
    • 2019-06-30 09:27:07
    • *.centertel.pl

    Trzymam kciuki za KUB i za Leclerca, ale ....... i tak wygra HAM .... :)) Tor bardzo specyficzny , pokazały to treningi i KW. Tyle dzwonów nie było już od dawna. Z tego co zauważyłem, to KUB chociaż za szybki nie jest, to błędów nie popełnia i to może być szansa dla niego (bo sporo wypadnie). Niestety, postępów WILL nie widać, bo na tak krótkim torze, strata ok 3 s (do pol poz), ...... to przepaść. ....

  • 85. Airjersey
    • 2019-06-30 09:58:35
    • *.satfilm.com.pl

    Nie byłbym taki pewien czy wygra Hamilton. Widać, że to nie jego weekend.
    Z drugiej strony, myślę, że może to mieć coś wspólnego z zużyciem podzespołów, w końcu to 9 wyścig.
    W zeszłym sezonie Merce tu kulały aż skończyło się na podwójnym DNF.

    1. LEC 2. VER 3. HAM

  • 86. ds1976
    • 2019-06-30 10:14:27
    • *.239.39.52

    Jestem niemal w 100% pewien, że dziś zobaczymy Mad Maxa w "starym" niedobrym wydaniu :)) To jedna z niewielu szans w tym sezonie dla RBR na wygranie wyścigu. A do tego na domowym obiekcie! Tym razem będzie szarża na starcie! Podobnie Lewis będzie chciał odrobić pozycję. LEC nie daję większych szans na ukończenie wyścigu, być może zakończy go już na pierwszym okrążeniu do czego może przyczynić się Holender. VER z pewnością będzie chciał wyjechać pierwszy z pierwszego zakrętu i jednocześnie wybić LEC z głowy jakiekolwiek myśli o walce na torze.

  • 87. weres
    • 2019-06-30 11:04:30
    • *.net.pulawy.pl

    @TomPo
    Sam przyznajesz, że nie masz pojęcia o czym piszesz a i tak spamujesz. I jaki jest tego sens geniuszu?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo