2018-06-08 GP Kanady - #1 trening 16:00 - 17:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Verstappen Red Bull 1:13.302 26
2 L.Hamilton Mercedes 1:13.390 29
3 D.Ricciardo Red Bull 1:13.518 24
4 S.Vettel Ferrari 1:13.574 19
5 V.Bottas Mercedes 1:13.617 31
6 K.Raikkonen Ferrari 1:13.727 28
7 F.Alonso McLaren 1:13.900 27
8 C.Sainz Renault 1:14.116 24
9 S.Vandoorne McLaren 1:14.311 19
10 P.Gasly Toro Rosso 1:15.004 31
11 E.Ocon Force India 1:15.071 29
12 R.Grosjean Haas 1:15.119 21
13 M.Ericsson Sauber 1:15.386 30
14 C.Leclerc Sauber 1:15.439 30
15 K.Magnussen Haas 1:15.579 21
16 B.Hartley Toro Rosso 1:15.756 38
17 S.Sirotkin Williams 1:15.768 30
18 L.Stroll Williams 1:16.259 16
19 N.Latifi Force India 1:17.145 28
20 N.Hulkenberg Renault -:--.--- 3
komentarze
  • 1. LuckyFindet
    • 2018-06-08 17:57:38
    • *.adsl.inetia.pl

    Red Bull znów wydaje się być silny, choć zapewne na tej samej mieszance Mercedes i Ferrari jeszcze zyskają. Mam nadzieję, że McLaren utrzyma tempo do końca weekendu i powalczą o jakieś większe punkty w niedzielę.

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2018-06-08 18:05:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wstawka w reklamie Elevensport ,, Vettel i Hamilton mają po 2 wygrane wyścigi czy RIC im dorówna". Jedynie Sokół mówi do rzeczy. Reszta pieprzy trzy po trzy

  • 3. Sasilton
    • 2018-06-08 18:50:17
    • *.unknown.vectranet.pl

    Ale Sokół jest nudny. Prócz podawania czasów nie ma nic ciekawego do powiedzenia.

  • 4. Fanvettel
    • 2018-06-08 19:22:09
    • *.230.122.84

    To 1 trening poczekajmy do jutrzejszego 3 treningu .

  • 5. Heniek007
    • 2018-06-08 19:31:30
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    P.Gasly P10! A Mclaren dalej kuleje "w środku stawki".

  • 6. dexter
    • 2018-06-08 19:42:13
    • *.dyn.telefonica.de

    Wiele bedzie zalezec od tego jak zespoly poradza sobie z oponami. Tutaj jest wiele zakretow z ktorych na wyjsciu z niskiej predkosci i nizszych biegow trzeba przyspieszyc. Czyli trzeba przeniesc cala moc na asfalt. Poziom docisku na aucie (downforce) jest tutaj troche mniejszy. To sa rzeczy, ktore Mercedesowi moga sprawic pewna bolaczke. Z drugiej strony jest Red Bull, ktory potrafi dobrze poradzic sobie z oponami, takze... Ale trzeba odczekac.

    Ponadto upgrade w postaci drugiej jednostki napedowej, ktora tutaj miala zostac wdrozona, zostal przesuniety na weekend we Francji. To moze byc mala niekorzysc dla Mercedesa (tutaj sa dlugie proste odcinki), ale generalnie Mercedes powinien miec wystarczajaca poduszke. Silniki Mercedesa sa na topowym poziomie.

    Ogolnie mowia przy nowej generacja silnika (tak jak np. Renault) pytanie jest zawsze ile mocy mozna wycisnac podczas kwalifikacji. Trzeba sobie wyobrazic, ze jest normalny modus silnika w ktorym silnik moze bez problemu pokonac duza liczbe kilometrow. I jesli teraz w niektorych obszarach silnik zostanie eksploatowany do granicy jesli chodzi np. o czas zaplonu, rozwoj cisnienia ladowania etc. - to dla silnika sa to tortury. Wieksza moc zostaje wygenerowana kosztem czasu pracy.

    A Ferrari jezdzi tutaj na silniku o poziomie zaawansowanym, ale nie powinien to byc problem dla zespolu z Maranello, poniewaz te silniki juz podczas GP Monaco byly zabudowane w zespolach klienckich (Haas i Sauber). Pytanie, ktore sie pojawia raczej brzmi, czy silnik ma wieksza moc? W pierwszym wolnym treningu takie rzeczy sa raczej trudne do stwierdzenia, poniewaz tutaj podrozuje sie na lagodnym ustawieniu silnika. Tzn. maxymalna moc nie jest wykorzystana. Tutaj w pierwszej linii chodzi o niezawodnosc. I to jest wazne, poniewaz zespol dysponuje tylko trzema silnikami podczas sezonu.


    @Sasilton

    A dlaczego Mikolaj jest nudny? Po pierwszym treningu ciezko jest sie skusic o dokladna prognoze. Roznica pomiedzy topowymi zespolami jest bardzo ciasna. Mercedes jest troche z tylu, ale raczej pozytywnie mozna odebrac prezentacje Mercedesa, poniewaz od samego poczatku byli przy muzyce. Teraz trzeba odczekac na dlugie przejazdy podczas drugiego wolego treningu. Pytanie brzmi jak opona bedzie zachowywac sie na dystansie w obciazonym paliwem bolidzie. W drugim treningu punkty hamowania powinny sie zmienic itd. itp. Mclaren i Renault tez jest bardzo blisko siebie.
    W kazdym razie zobaczymy jak w drugim sie wszystko skonczy.

  • 7. TomPo
    • 2018-06-08 19:43:44
    • *.dynamic.chello.pl

    "Zeby wygrac wyscig, najpierw trzeba dojechac do mety" - i tyle w temacie Crashstappena.

  • 8. ds1976
    • 2018-06-08 20:00:42
    • *.ksi-system.net

    @7 TomPo - toż to trening! Nie ma praktycznie sensu rozpatrywać kto osiągnął najlepszy czas, kto najgorszy. Nie ma to szczególnie wiele punktów wspólnych z wynikami wyścigu...

  • 9. qman38
    • 2018-06-08 20:09:24
    • *.146.132.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Po Monaco piewcy znawcy ogłaszali Ricciardo materiałem na mistrza. Dla mnie w Red Bulu to Max jest gwarantem sukcesu i nr1. Musi się jeszcze opierzyć i doszlifować ale to kwestia czasu jak talent i opanowanie zatriumfują. Kto ostatnio miał tyle manewrów wyprzedzania w Monaco?
    Do tego trzeba mieć to coś

  • 10. ds1976
    • 2018-06-08 20:17:41
    • *.ksi-system.net

    @9 qman38 narażasz się takimi tekstami!!! Zaraz dostaniesz szybką odpowiedź z wyzwiskami od devious a potem jego asystenta (lub odwrotnie) tj orlo :)

  • 11. DixSplott
    • 2018-06-08 20:48:37
    • *.pl

    @9 @10
    Eee.. Riccardo jechal caly czas na P1, Verstappen startowal z konca. Kogo Riccardo mial wyprzedzac?... matko jakie zaslepienie

  • 12. qman38
    • 2018-06-08 21:50:37
    • *.146.132.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dix
    Gdyby było odwrotnie , to RIC nie mógł by się pochwalić takim osiągnięciem jak Max.
    Postaraj się rozumieć i nie komentować infantylnie

  • 13. Heniek007
    • 2018-06-08 21:58:12
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @6 Jestem pod wrażeniem-skróciłeś monolog.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo