komentarze
  • 2. kuczek
    • 2010-03-28 12:43:11
    • *.146.38.93.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    całkiem dobrze

  • 3. mag93
    • 2010-03-28 12:46:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Karun przejdzie do historii zespołu xD

  • 4. norbertinho
    • 2010-03-28 12:47:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech zbierają kilometry, ale jak dla mnie to Lotus nr 1 w sród nowych i mysle ze zaniedługo Lotus bedzie na poziomie Toro Rosso i Saubera bo są coraz szybsi

  • 5. modafi
    • 2010-03-28 12:51:15
    • *.153.158.115

    "Zjechałem do boksów na ósmym okrążeniu, tak jak Ferrari" - śmiesznie to brzmi ;))) Przynajmniej to go łączy z Ferrari, że razem z nimi zjechał ;-)

  • 6. dubai
    • 2010-03-28 13:13:09
    • *.196.36.30.threembb.co.uk

    Cieszy sie chlopak, co chcecie ;). I tak lepiej niz ten caly virgin.

  • 7. swistak256
    • 2010-03-28 13:18:15
    • *.adsl.inetia.pl

    No virgin to kolejny zespol porazka. lotus nieco lepiej ale i tak nie powinno go byc w f1. Przeciez wszystkie te zespoly sa gorsze niz wszystkie zeszloroczne bolidy. Formula 1 powinna sie caly czas rozwijac. Sytuacja gdy 1 i ostatni bolid dzieli roznica 5 sekund i kiedy zespoly ciesza sie z dotarcia do mety to skandal.

  • 8. wpiszlogin
    • 2010-03-28 13:27:48
    • *.adsl.inetia.pl

    Mysle, ze jednak trzeb sie cieszyc z finiszu. Maja jakies podstawy do rozwoju i oby bylo lepiej. W porownaniu z poprzednim wyscigiem jest postep. Oczywiscie rewelacji tez nie ma bo to F1 a nie jakies tam wyscigi na przetrwanie.

  • 9. damiansport1
    • 2010-03-28 13:33:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo ! , mysle ze za pare wyscigow wlacza sie do walki o podium , Chandok to wielki talent

  • 10. jfc
    • 2010-03-28 13:42:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nieporozumienie? To czym w takim razie jest Virgin? Jedną wielką pomyłką?
    Karun jest nieporozumieniem - to tak. Ten gość nie powinien trafić do F1. Przynajmniej na razie. Powinien jeszcze ostro popróbować w GP2. Podobnie chyba Senna... A jeździć mogliby Heidfeld, Nakajima lub Soucek...

  • 11. Ravfaaaaa
    • 2010-03-28 14:02:34
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Brawa dla Chandhoka, kto by się spodziewał, że on z nowych zespołów jako obok Kovalainena ukończy wyścig? Prędzej bym się spodziewał Virgina na mecie albo Senny.

  • 12. jfc
    • 2010-03-28 14:23:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11 Na Virgina na mecie chyba na razie nie ma co liczyć ;)

  • 13. Rafał137
    • 2010-03-28 14:34:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7. raczej 5 okrążeń a nie 5 sekund ^^ ... przejęzyczenie hhehe... żenada... cieszyć się, że dojechali do mety ;]... to FORUMUŁA1 !! co oni sobie myślą, te nowe zespoły tylko przeszkadzają... niech wprowadzą 107%.

  • 14. kristo
    • 2010-03-28 14:46:15
    • *.multimo.pl

    do 10.jfc
    A jakim prawem twierdzisz że karun to nieporozumienie,czy też senna?Ja jak byłem 1 raz na torze też nazywali mnie nieporozumieniem,bo miałem słaby sprzęt,a już w 3cim wyścigu jak miałem poruwnywalne sprzęty i troche expa , to łykałem nawet najmocniejsze sprzęty na torze.Toteż wiele zależy od maszyny, w tym przypadku hrt
    ,a gdyby zamienić bolidy bruno z vetelem ciekawe jak by było? senna pp a vetell ostatni
    zapewne tak by było.Reasumując zanim nazwiesz kogoś pomyłką ,to sie mocno zastanów,a potem pisz.
    P.S forza ferrari forza kubica!!!

  • 15. swistak256
    • 2010-03-28 15:36:47
    • *.adsl.inetia.pl

    @13, chodziło mi o 5 sekund na okrążenie

  • 16. swistak256
    • 2010-03-28 15:46:58
    • *.adsl.inetia.pl

    @14 A co do kierowców to spójrzmy na przykład Kubicy i Pietrowa. Pietrow w qualu stracił do kubicy sekundę jadąc identycznym bolidem. Zakładając umiejętności vettela i kubicy oraz pietrowa i senny na porównywalnym poziomie wychodzi, że Senna jednak pp by nie mial ;)

  • 17. lukasz1
    • 2010-03-28 16:40:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. Pietrow w qualach nie przejechał czystego okrążenia, znajdź inny punkt odniesienia bo ten jest zły.

  • 18. swistak256
    • 2010-03-28 16:54:36
    • *.adsl.inetia.pl

    A jaka jest szansa, że Senna by przejechał, ale dobra jest wiecej takich kierowców. Spójrzcie na różnice w czasach takich kierowców jak Barichello i Hulkenberg czy Sutil i Liuzzi (ok. 0.9 s)

  • 19. krzysiu111
    • 2010-03-28 16:57:42
    • *.231.188.136

    Ci co krytykują HRT. Bierzcie i zakładajcie teamy które będą lepsze od HRT...szybko ;D

  • 20. swistak256
    • 2010-03-28 17:02:54
    • *.adsl.inetia.pl

    Chodzi mi o to, że formula 1 powinna być dla najlepszych i tylko najlepszych teamów. Niech se HRT jeździ ale w gp2. Ogólnie jestem przeciwnikiem jakichkolwiek ograniczeń (takich jak minimalna waga bolidu, minimalna pojemność silnika, zamrożenie prac nad silnikiem ograniczenie budżetu, ograniczenie aerodynamiki, monopol na opony) bo to spowalnia formule 1, która z założenia miala być najszybsza ;/

  • 21. swistak256
    • 2010-03-28 17:03:55
    • *.adsl.inetia.pl

    Pomyslcie tylko jaki wtedy bylby wyscig zbrojen :D, kazdy by mial cos nowego na kazde gp

  • 22. marcin20
    • 2010-03-28 17:25:46
    • *.static.sitel.net.pl

    Małe gratulacje za dojechanie do mety, powinno ich to bardziej podbudować i zmobilizować do pracy.

  • 23. Tilion
    • 2010-03-28 18:11:28
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    @20. swistak256: zasadniczo się z Tobą zgadzam, ale należy pamiętać, że np brak ograniczeń dla aerodynamiki spowodowałby praktycznie całkowity brak wyprzedzania - bolidy by były budowane tak, by kierowca jadący z tyłu tracił jak najwięcej docisku. Za bardzo by na tym widowisko ucierpiało, a to tylko 1 przykład. Ograniczenia - ale stosowane z umiarem - są konieczne.

  • 24. swistak256
    • 2010-03-28 18:18:40
    • *.adsl.inetia.pl

    @23 powiem tak, teraz podczas gp suchych wyprzedzania jest jak na lekarstwo, a podczas deszczowych i tak bedzie wyprzedzanie, niezaleznie od zaawansowania aerodynamicznego, ale zgadzam sie ze pewne MINIMALNE ograniczenia sa konieczne, ale to co teraz jest w f1 to jedna wielka komuna

  • 25. jarko dnb 85
    • 2010-03-28 18:52:27
    • *.toya.net.pl

    chcieliscie miec wiecej bolidow w stawce,to teraz nie narzekac prosze!!popatrzcie na Force India!na poczatku istnienia,tez tylo w ogonie,a teraz sa w stanie walczyc o punkty!

  • 26. skylinedrag
    • 2010-03-28 19:23:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czasami się tu takie ciućmoki odzywają, że szkoda gadać! Tak to jest jak F1 się ogląda od roku, dwóch lat. Kiedyś się śmiali z Force India, Red Bulla tak jak teraz z HRT a teraz gdzie są? Każdy zespół musi jakoś zacząć, a żaden debiutujący zespół w pierwszym wyścigu świata nie zwojował. także niech niektórzy wyluzują

  • 27. Kojag
    • 2010-03-28 21:15:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aż dziwne, że to Karun, a nie Senna dojechał do mety.
    Do Lotusa im jeszcze sporo brakuje. Myślę, że kedy starzy zaczną budować bolidy na nowy sezon, to Lotus będzie się liczył w walce o Q2. A HRT jak widać okazuje się lepsze od Virgin

  • 28. pjc
    • 2010-03-28 21:22:07
    • *.acn.waw.pl

    No i znowu wykonali mały kroczek naprzód.
    Doszli chyba Virgina.
    Motywacja z pewnością wzrosła.
    Ten zespół na prawdę idzie do przodu.
    Porównajcie osiągi z pierwszego wyścigu i teraz.
    Dla mnie są wspaniali.
    Kolejny cel który sobie postawili został osiągnięty.

  • 29. danielino07
    • 2010-03-28 21:28:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19krzysiu
    Uwierz mi ze gdybym miał kase na licencje to na pewno nie przystapiłbym do sezonu zupełnie nie przygotowany,a Ci kelnerzy mysleli ze wystarczy troche kasy i juz jadą w F1.Mamy 3 teamy zupełnie nieprzygotowane i musimy tylko liczyć że nikomu krzywdy nie zrobią.

  • 30. szerter
    • 2010-03-29 01:06:31
    • *.com-promis.3s.pl

    29. danielino07 - masz na myśli przystąpienie jako kierowca czy zespół? Zauważ, że kiedyś było więcej możliwości testowania a i tak trafiały się powolne zespoły. Obecnie chyba jedyny problem to to, że wszystkie 3 zespoły startowały od zera, mają zbliżone możliwości i weszły jednocześnie. Gdyby pojawiał się jeden nowy zespól na sezon nie byłoby pewnie żadnego problemu.
    Co do kierowców to Pietrow ma spośród debiutantów najlepszy bolid, jest wicemistrzem GP2 z 2009, czy to może też za mało? Efekt końcowy jest taki, że nie może pochwalić się niczym więcej niż taki Karun. Problemy tych kierowców sprowadzają się do poznania niuansów tej serii, z którymi nigdzie indziej nie mogli mieć do czynienia. Nawet przepracowane w 100% testy nie zapewniłyby uniknięcia większości błędów. Pozwól im się dotrzeć i obyć z całym tym cyrkiem, bo naprawdę nie ma innego (lepszego / szybszego) sposobu.
    Wyobraź sobie, co by było gdyby jakiś team ubiegający się o starty w obecnym sezonie stwierdził w czasie składania kandydatur: 'nie, my jeszcze musimy się lepiej przygotować i zgłosimy się za rok'. Wszedłby ktoś inny a za rok nie byłoby miejsca.
    Liczysz na to, że nowi nie zrobią nikomu krzywdy... narazie to Sauber więcej szkód robi, a ile lat jest w F1?

  • 31. opera9
    • 2010-03-29 11:10:04
    • *.42.84.97

    HRT dojechało do mety, no to szacun... I tak lepiej niż Virgin.

  • 32. jfc
    • 2010-03-29 12:26:26
    • *.160.92.82

    @14 - Są nieporozumieniem z powodu ich osiągów w GP2. Byli słabi. Zwłaszcza Karun - bardzo słaby i od 3 lat nie zrobił tam postępów. Poza tym gdyby Karun był przyzwoitym kierowcą dostałby miejsce w Hinduskim zespole. Oczywiście bolid HRT jest na razie słabiutki i nikt w nim by nie zakozaczył. Ukończenie wyścigu jest wielkim osiągnięciem zespołu i wielkim osiągnięciem również dla Karuna - ale nie spodziewałbym się po nim już żadnych większych niż ten sukcesów w tym sezonie.Jest słabszym kierowcą od całej reszty.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo