Bridgestone po kwalifikacjach
Hirohide Hamashima, dyrektor rozwoju opon firmy Bridgestone wypowiedział po drugim dniu zmagań na torze w Singapurze:„Większa przyczepność oznacza większe zużycie opon, szczególnie tylnych. Wydaje się, że strategia na trzy pit stopy będzie preferowana przez większość zespołów. Jutro będzie bardzo interesująco, zobaczymy jakie obciążenie paliwem mają kierowcy z przodu stawki.”
komentarze
1. pionek16-80
<<Kiedy bolidy miały więcej paliwa, lepiej spisywały się bardziej miękkie opony>> czyli więcej paliwa ma Nick.
2. niza
walerus.......
3. Angulo
Tylko nie mów, że dobra guma nie jest zła...
4. Piotre_k
A w tym zespole Bridgestne to jacy kierowcy jeżdżą? ;P
5. kubakuba1990
hehe. nie rozumiem troche tych z Bridgestone`a. Nowy tor, brak jakichkolwiek informacji na temat zużycia opon itd. a oni przywoza TYLKO dwa rodzaje mieszanek... mogliby dac zespoom pelna dowolnosc w wyborze ogumienia na wyscig. A tak wszechwiedzacy Bridgestone decyduje po czesci o taktyce na wyscig. Wogole tylko jeden dostawca opon to wg. za decyzja. Niech MICHELIN WROCI!!!!!!!!!!!!!!
6. kubakuba1990
poprawka: ZLA decyzja:)
7. walerus
dobra guma nie jest zła..... i czasem świeci......
8. niza
:)
9. piotrek74
powinni napisać< przywieźliśmy gumy których mamy najwięcej w magazynach , a zespoły znowu poradziły sobie z dostosowaniem ich do bolidu>
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz