komentarze
  • 1. pionek16-80
    • 2008-09-27 19:26:29
    • *.gprs.plus.pl

    <<Kiedy bolidy miały więcej paliwa, lepiej spisywały się bardziej miękkie opony>> czyli więcej paliwa ma Nick.

  • 2. niza
    • 2008-09-27 19:27:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    walerus.......

  • 3. Angulo
    • 2008-09-27 20:15:25
    • *.yeo.pl

    Tylko nie mów, że dobra guma nie jest zła...

  • 4. Piotre_k
    • 2008-09-27 20:39:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A w tym zespole Bridgestne to jacy kierowcy jeżdżą? ;P

  • 5. kubakuba1990
    • 2008-09-27 20:46:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe. nie rozumiem troche tych z Bridgestone`a. Nowy tor, brak jakichkolwiek informacji na temat zużycia opon itd. a oni przywoza TYLKO dwa rodzaje mieszanek... mogliby dac zespoom pelna dowolnosc w wyborze ogumienia na wyscig. A tak wszechwiedzacy Bridgestone decyduje po czesci o taktyce na wyscig. Wogole tylko jeden dostawca opon to wg. za decyzja. Niech MICHELIN WROCI!!!!!!!!!!!!!!

  • 6. kubakuba1990
    • 2008-09-27 20:47:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    poprawka: ZLA decyzja:)

  • 7. walerus
    • 2008-09-27 21:13:59
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra guma nie jest zła..... i czasem świeci......

  • 8. niza
    • 2008-09-27 21:52:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    :)

  • 9. piotrek74
    • 2008-09-28 12:02:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    powinni napisać< przywieźliśmy gumy których mamy najwięcej w magazynach , a zespoły znowu poradziły sobie z dostosowaniem ich do bolidu>

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo