komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2023-09-18 15:03:26
    • *.30.18.32.mobile.internet.t-mobile.pl

    Fajnie, że się Lewis cieszy, że w 15-tej rundzie mógł nawiązać walkę i nie musiał walczyć z Red Bullem :) Szkoda, że już trochę po zawodach.

  • 2. hubertusss
    • 2023-09-18 15:21:51
    • *.30.123.125.mobile.internet.t-mobile.pl

    Czas pokaże jak jest. Żaden zespół nigdy się nie przyznał, że spadek jego formy był związany ze zmianą jakichś przepisów.

  • 3. hubos21
    • 2023-09-18 16:30:07
    • *.8.182.156

    @1
    Dla Mercedesa już jest po zawodach od 2 lat

  • 4. Michael Schumi
    • 2023-09-18 18:45:57
    • *.

    @3 Dokładnie. No cóż, niekiedy są takie dni, gdy rywalom nie idzie, wtedy trzeba to wykorzystać i takie wyścigi są super, np. Węgry 2015 czy Niemcy 2019. Wtedy Mercedes dominował, ale bywało, że się potrafili pogubić. Ten też był super, bo była ciekawa odmiana - Ferrari, McLaren i Mercedes w czołówce. I ta walka pod koniec. Coś pięknego.

  • 5. Manik999
    • 2023-09-18 19:23:06
    • *.centertel.pl

    Najbliższy weekend zweryfikuje. :)

  • 6. Manik999
    • 2023-09-18 19:28:09
    • *.centertel.pl

    @Michael Schumi - dokładnie. Mercedes potrafił mieć niewytłumaczalną obniżkę formy - w 2015 roku GP Malezji, Węgier i Singapur, w 2016 roku Daniel Ricciardo prawie złapał Nico na Marina Bay. Kolejne lata także bywały różne - mieli problem z tempem na wysokościach (Austria, Meksyk, Brazylia). W sezonie 2019 odpuścili końcówkę. Zobaczymy, jak będzie z RBR. Stawiam, że to tylko wypadek przy pracy. Pozdrawiam:)

  • 7. hubos21
    • 2023-09-18 19:34:04
    • *.8.182.156

    @5
    Trzeba brać też pod uwagę, że np McLaren robi bardzo duże pakiety poprawek, które bardzo dobrze działają i oni zrobili w ciągu sezonu największy postęp. RBR miał praktycznie jeden pakiet, który był był widoczny na pierwszy rzut oka plus to co nie było widoczne, czyli cały układ chłodzenia, poza tym robili bardzo małe zmiany bo jednak mieli ograniczenia. Mercedes w 2021 pod koniec sezonu też nie rozwijał już bolidu ale mogli i zrobili na kilka ostatnich wyścigów dużo mocniejszy silnik dla HAM a granice jego wytrzymałości sprawdzał wcześniej BOT, który co rusz miał nowy silnik.

  • 8. giovanni paolo
    • 2023-09-18 20:26:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedyny dowód to zdjęcia uginania się przedniego skrzydła podczas poprzednich wyścigów oraz w Singapurze.
    Dla mnie zabawne jest, że w trakcie sezonu 2021 prowadzono dyrektywę odnośnie "uginania się" tylnego skrzydła (które każdy mógłby pomylić się z siadaniem tynego zawieszenia, które było widoczne od lat w przypadku każdego bolidu), przy czym na zapytania odnośnie o wiele bardziej znacznego uginania się przedniego skrzydła FIA powiedziała, że można. Co się zmieniło przez te dwa lata? W 2021 można było a dzisiaj już nie można.

  • 9. Fan Russell
    • 2023-09-18 22:49:55
    • *.w.knc.pl

    @3 Po zawodach? to chyba ma już Russell niestety

  • 10. Gumek73
    • 2023-09-19 09:14:36
    • *.147.76.93.mobile.internet.t-mobile.pl

    @ 8. giovanni paolo
    Z tym przednim skrzydłem w 2021r to faktycznie ciekawostka. W niektórych bolidach, na końcach prostych, skrzydło robiło się płaskie niczym deska do prasowania.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo