komentarze
  • 1. Iron Man

    Typowa, fałszywa, brytyjska, roszczeniowa, dziennikarska hiena. Bardzo dobrze Max zrobił! I jeszcze pokazał mu środkowego palca wygrywając ten wyścig. Coś pięknego! :)

  • 2. Jacko
    • 2022-10-31 16:28:37
    • *.

    Zawsze najlepsze u Maxia są te kawałki o okazywaniu szaqcunku ;]

    "w tym roku regularnie pojawiały się takiego rodzaju braki okazywania szacunku"

    Niezły parodysta, zważywszy na to, jaki "szacunek" dla innych okazują od wielu lat on, Jos czy Helmut ;)

  • 3. Tomek_VR4
    • 2022-10-31 16:42:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Obóz Red Bull w temacie kontrowersyjnego zakończenia poprzedniego sezonu i przekroczenia limitów budżetowych zachowuje się jak dwóch pewnych dyktatorów ze wschodu

  • 4. carrera 2013
    • 2022-10-31 17:35:10
    • *.180.202.210

    Jak już kiedyś wspominałem kwestia ostatniego wyścigu w sezonie 2021 będzie wracać jak bumerang. Jedyną osobą, która może to przerwać to sam MV. Jednak nie zrobi tego uciekając przed tymi, co najgłośniej krzyczą.

  • 5. Michael Schumi
    • 2022-10-31 17:51:49
    • *.

    Ted Kravitz zachował się po prostu nieelegancko. Jako dziennikarz był dość nieetyczny w tych wypowiedziach, także mógłby nauczyć się trzymać język za zębami. A Sky Sports jest niepoważne, że nie wydali jeszcze żadnego komunikatu w tej sprawie.

  • 6. Adriannn
    • 2022-10-31 17:54:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Sam się zastanawiam, dla którego z kierowców temat ostatniego wyścigu last sezonu jest bardziej niekomfortowy. Natomiast to Verstappen szczególnie unika tego tematu jak ognia jakby bał się skonfrontować z tym jak wygląda prawda - czyli, że ma ten tytuł tylko i wyłącznie dlatego, że dostał go w podarunku. Stąd może wynikać to ostentacyjne obnoszenie się z tym tytułem po tylko by przed samym sobą przykryć w jak nieuczciwych warunkach zostało ono zdobyte :(

  • 7. Denieru
    • 2022-10-31 18:13:44
    • *.

    @6
    A czemu miałby się wypowiadać ? czy jego wypowiedź zmieni czyjkolwiek punkt widzenia w tej kwestii ? jasne że nie, psychofani obu kierowców już dawno wybrali swoje teorie i ich będą się trzymać a "neutralni" już dawno o tym zapomnieli a sama afera będzie wspominana przez lata tak jak np. konflikt Prosta i Senny lub Alonso i Hamiltona z fanami po obu stronach barykady wciąż wytykającymi sobie te wydarzenia.

  • 8. giovanni paolo
    • 2022-10-31 19:03:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kontrowersyjna, niewygodna ale co najważniejsze PRAWDA jest taka, że ostatni wyścig poprzedniego sezonu bardziej okradł nie wegetarianina ale Verstappena, z zasług jakie mu się należą za mistrzowską jazdę przez cały sezon.

  • 9. MacQ
    • 2022-10-31 19:37:47
    • *.datapacket.com

    @6. Adriannn

    " ...że ma ten tytuł tylko i wyłącznie dlatego, że dostał go w podarunku..."

    Ma ten tytuł, bo przez cały poprzedni sezon na niego ostro zapie*szał. A kto miał go wygrać według Ciebie? Hamilton, który wedle przepisów powinien startować w tamtym wyścigu z 11 miejsca i który miał okazję walczyć o cokolwiek tylko dzięki wałkom z silnikiem i eliminacji konkurenta z 2 wyścigów?

  • 10. Danielson92
    • 2022-10-31 19:40:41
    • *.147.12.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @8Za zasługi to można dostać order od prezydenta. NAJWAŻNIEJSZA prawda jest taka, że przed ostatnim wyścigiem mieli RÓWNĄ ilość punktów. Wszystko zaczynało się prawie od nowa i wcześniejsze zasługi Maxa nie miały znaczenia.

  • 11. Ilona
    • 2022-10-31 21:53:08
    • *.dynamic.mm.pl

    Przeżywania Abu Zabi 2021 ciąg dalszy... Dalej niektórzy mają tutaj jakieś dziwne oczekiwania, że Max powinien tłumaczyć się z czegoś, na co nie miał żadnego wpływu. Zrozumcie wreszcie, że to nie on odpowiada za czyjeś decyzje i nie zrobił totalnie nic z czego musiałby się tłumaczyć. To nie jest jego problem, to wasz problem, że dalej nie umiecie się z tym pogodzić.

  • 12. Manik999
    • 2022-10-31 22:17:44
    • *.toya.net.pl

    Skoro Sky nie wyraża szacunku wobec Maxa, to nie dziwię się Holendrowi, że ich bojkotuje. Ciekawe, czy w odwrotnej sytuacjizachowywali się podobnie. Śmiem wątpić. Są bardzo stronniczą telewizją i taka jest prawda.

  • 13. Danielson92
    • 2022-11-01 07:04:42
    • *.147.12.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @11 Nie masz racji. Gdyby miał trochę przyzwoitości to powiedziałby , że zdaje sobie sprawę z okoliczności wywalczenia tytułu.I myślę, że wtedy ludzie w większości skończyliby mu dokuczać a teraz wszyscy z Red Bulla udają, że wszystko było cacy i opowiadają po jakiej to heroicznej walce zdobyli tytuł.

  • 14. Frytek
    • 2022-11-01 08:37:49
    • *.8.243.193.ipv4.supernova.orange.pl

    @13
    Mylisz się, gdyby Max to powiedział to jego antyfani jeszcze bardziej podłapali by temat.
    Dodawali by sobie że nawet Max się do tego przyznaje to powinien oddać tytuł jeśli ma honor.
    Tutaj nie ma złotego środka, strona poszkodowana zawsze będzie poszkodowana i zawsze będzie mieć o coś pretensje.
    Tobie może by to wystarczyło ale zdecydowanej większości nie.
    Dlatego najlepiej to przemilczeć i starać się zapomnieć, czytaj "pogodzić się ".
    Ale nawet taki "inteligentny gamoń" ze SKY to publicznie rozdrapuje i rozjusza tłumy.
    Na to już nikt nie ma wpływu i inteligentny człowiek powinien się z tym pogodzić a gamoń niech nadal jest gamoniem i pierdzieli w kółko to samo jakby miało to coś zmienić

  • 15. Krukkk
    • 2022-11-01 09:15:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    I cyk, kolejne odgrzewanie kotleta. Kotlet juz zaczyna przypalac sie od tego odgrzewania, wiec w koncu klient powie do kelnera (-ki):
    "Zabierz mi ta spalenizne ze stolu". :D

  • 16. Ilona
    • 2022-11-01 09:47:34
    • *.dynamic.mm.pl

    13. Danielson92, @Frytek odpowiedział to co miałam na myśli, nic dodać nic ująć.

  • 17. Jacko
    • 2022-11-01 13:42:32
    • *.

    @14. Frytek
    Piszesz "najlepiej to przemilczeć i starać się zapomnieć, czytaj "pogodzić się ", a Ty sam i inni fani Maxa tego nie potraficie zrobić. Gdy tylko ktoś wspomni o ostatnim wyścigu czy innych kontrowersjach dotyczących RBR, to zaraz zbiega się cały tłum (psycho)fanów i miesza go z błotem,
    Tak naprawdę, to nie kto inny, tylko Wy sami ciągle rozdrapujecie tę ranę, co jest najlepszym dowodem na to, iż bardzo Was cała ta sytuacja boli i sami dokładnie wiecie, że nie wszystko było ok.

  • 18. Krukkk
    • 2022-11-01 14:20:50
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @17. Zwrocenie uwagi na to, ze piszesz nieprawde nie jest mieszaniem z blotem.

  • 19. Danielson92
    • 2022-11-01 19:48:07
    • *.147.12.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @18 Mówienie, że w Abu Dhabi doszło do oszustwa dzięki któremu Max zdobył tytuł, nie jest pisaniem nie prawdy. Przecież tak było i cały świat to widział.

  • 20. Krukkk
    • 2022-11-01 20:36:12
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @19. Kolega Jacko nie ma sily przebicia i ubzdural sobie, ze jest mieszany z blotem. Odpisalem, ze niezgadzanie sie z Nim nie jest mieszaniem z blotem.

    Jezeli caly swiat to widzial, to po co walkujecie to w kolko?

  • 21. Frytek
    • 2022-11-01 21:23:34
    • *.8.232.162.ipv4.supernova.orange.pl

    @17. Jacko

    Czy ja podważam to co się stało?
    Stało się to co się stało i nikt na to nie ma już wpływu.
    Wypowiedziałem się na temat artykułu, nie na temat twojej fobii.
    A w artykule rozmawiamy o zachowaniu się Maxa i jego ekipy na temat Sky Sports. Proponuję czytać ze zrozumieniem. Danielson92 wydaje mi się że zrozumiał

  • 22. Manik999
    • 2022-11-02 09:34:56
    • *.toya.net.pl

    @Frytek - dyskusja z @Jacko wydaje się bezsensowna. Gościu ewidentnie ma że sobą problem. Pzdr

  • 23. Manik999
    • 2022-11-02 09:36:56
    • *.toya.net.pl

    @Danielson92 - prawda jest taka, że to brytyjskie media nieustannie odgrzewają temat. Ciekawe, czy robiliby to w sytuacji odwrotnej. Śmiem wątpić.

  • 24. Danielson92
    • 2022-11-02 10:04:21
    • *.147.12.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @20 Masz rację, należy przestać walkować ten temat w kółko, żeby fani Maxa nie musieli w karkołomny sposób bronić swojego idola i przeciwstawiać się faktom :-)
    @21 Nie do końca zgadzam się, ale trochę Twoich argumentów przyjąłem :-)

    @23 Zgadzam się z Tobą całkowicie.W odwrotnej sytuacji brytyjskie media milczałyby. Za to holenderskie szalałby i stawały po stronie swojego rodaka, tak jak robią to teraz brytole. Wraz z nimi poszliby Horner, Marko i Jos. Nie wspominając już o fanach Maxa. I nie mam co do tego cienia wątpliwości.


  • 25. Krukkk
    • 2022-11-02 10:34:35
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @24. Nie bronie Maxa, bo nie ma przed czym. Sam napisales, ze "caly swiat to widzial" i teraz sam odpowiedz sobie na pytanie:
    Czy jest sens klepac w kolko o tym, co caly swiat widzial?

    Chlopie, z calym szacunkiem do Ciebie, ale zanudzasz jak stara babka w oczekiwaniu na autobus.

  • 26. andy_chow
    • 2022-11-02 11:50:10
    • *.ip.sumernet.pl

    Brytole zawsze zapatrzeni w swoich kierowców.Na szacunek trzeba sobie zapracować.Nikt szacunku nie rozdaje ot tak

  • 27. Manik999
    • 2022-11-02 16:33:52
    • *.toya.net.pl

    @Danielson92 - ano właśnie... Pzdr
    @andy_chow - w sumie to normalne. U nas też by tak trąbili, gdyby nasz Robson znalazł się w takiej sytuacji. Nam kibicom pozostaje zwyczajnie zachować zdrowy rozsądek i nie dać się prowokować. W myśl zasady "nie karm trolla, to sam zdechnie". Pzdr

  • 28. Jacko
    • 2022-11-02 17:18:20
    • *.

    @22. Manik999
    Za to z tobą, który głosi same prawdy objawione i udaje jakiegoś trybuna ludowego jest bardzo sensowna... Przyganiał kocioł...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo