komentarze
  • 1. TomPo
    • 2022-06-12 22:32:50
    • *.180.61.225

    Oprocz hamowni, to teraz w fabrykach powinni zamontowac wytrzasarki.
    Ogladanie obecnej F1 to kpina, bo te bolidy zachowuja sie jak starozytna furmanka na drewnianych kolach i bez amortyzacji.

  • 2. Pajol
    • 2022-06-12 22:58:10
    • *.netdrive.pl

    Jaki cudem w zeszłym roku jak zamontowali Hamiltonowi specjalnie ulepszony motor od Gp Brazylii to cały padog nie dowierzał jakie mają prędkości a w tym roku mówi się że ponoć tracą aż 11KM ?

  • 3. hubos21
    • 2022-06-12 23:08:30
    • *.8.182.156

    @3
    Biokomponenty w paliwie, Mercedes najgorzej sobie z tym poradził, Ferrari najlepiej

  • 4. Pajol
    • 2022-06-12 23:16:14
    • *.netdrive.pl

    No kto by pomyślał, od początku ery hybrydowej mieli kilka lat przewagi nad innymi

  • 5. kiwiknick
    • 2022-06-13 09:57:06
    • *.

    Nie były przypadkowe?
    Tzn, że te awarie były zaplanowane ;)

  • 6. hubos21
    • 2022-06-13 10:10:14
    • *.8.182.156

    @5
    Zaraz zacznie się pisanie w komentarzach, że się sami podkładają dla widowiska jak to było z Mercedesem

  • 7. hubos21
    • 2022-06-13 10:11:40
    • *.8.182.156

    @4
    Może nie doszacowali czegoś, Ferrari przy tym mocno współpracowało z MAHLE

  • 8. mcjs
    • 2022-06-13 11:23:57
    • *.

    Ferrari jak to Ferrari: jak nie grande strategia czy problemy w boxach, to kłopoty z niezawodnością plus sami nie wiedzą co jest nie tak. Kierowców szkoda i kibiców, bo już jest pozamiatane. W jeszcze gorszym świetle stawia ich to, że Red Bull lepiej przepracował zimę, mimo że w zeszłym roku do samego końca musiał poświęcać zasoby, bo walczyli o tytuł. Ferrari nie walczyło o nic, mieli cały rok, żeby wszystko dopracować, a i tak są w lesie.

  • 9. olejny
    • 2022-06-13 12:39:14
    • *.25.155.127.ipv4.supernova.orange.pl

    Zawsze jest coś za coś.Ferrari postawiło na moc kosztem jakości i są tego skutki.Jak dojdą do niezawodności,to będą rozdawać karty,ale czy zdążą ?

  • 10. Orlo
    • 2022-06-13 17:48:51
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Jasne, że nie były przypadkowe, to tylko część grande strategii pt "jak przegrać mistrzostwo mając bolid i kierowcę zdolnego wygrania"...

  • 11. kacp953
    • 2022-06-13 19:06:27
    • *.

    @7 Jak pracowało z MAHLE to współczuję.
    Pracuje w MAHLE od jakiegoś czasu w zespole IT. Jest taki bałagan i dezorganizacja, że bardziej to przypomina firmę włoską niż niemiecką. Plus do tego jak chodzi o automatyzacje procesów i zarządzanie wszystkimi systemami jesteśmy 10 lat za konkurencją.

  • 12. Tom9001
    • 2022-06-13 20:35:44
    • *.

    Co z tego że Ferrari mają największą moc skoro RBR ma lepsze przyspieszenie na starcie a przecież koncepcja aero nie ma na to wpływu

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo