komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2021-11-17 10:23:33
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Przestanę oglądać ten cyrk jeśli takie coś zostanie wprowadzone.
    Plują kibicom prosto w twarz i mówią "patrzcie jakie spektakularne widowisko wam robimy".

  • 2. hubertusss
    • 2021-11-17 10:28:46
    • *.30.4.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Szkoda, że szef Ferrari nie ogarnia tego co się działo. Szkoda, że nie rozumie, że Hamilton jechał wyjątkowo. Na wyjątkowym silniku przygotowanym tylko na 4 wyścigi specjalnie podkręconym. Co przy limitach budżetowych przyszłego roku i limitach silnikowych będzie trudne do powtarzania. Szkoda, że Mattia nie ogarnia tego, że tak naprawdę w stawce były tylko 4 samochody zdolne się tak przebijać na każdym sprincie. I 2 kierowcy zdolni się przebić na P1. Jego kierowcy nad czym boleje startując z końca dojechali by max do pierwszej 10 Szaleńcza pogoń Hamiltona była możliwa tylko dlatego, że reszta w tym Ferrari jechała w drugiej lidze. Więc nie ma się tu nad czym zachwycać. I tworzyć jakichś kolejnych pomysłów. Tylko powinni zająć się sobą. Bo patrząc a na postęp silnikowy Mercedesa i Hondy to za rok Ferrari znowu może walczyć o 3 miejsce a on dalej będzie zastanawiał się nad kolejnością startu po sprincie czy do sprintu.

  • 3. Bartko
    • 2021-11-17 10:30:27
    • *.icpnet.pl

    Szef zespołu i mówi tak głupie rzeczy . Czy on serio nie rozumie że szarża Hamiltona była możliwa tylko i wyłącznie dzięki nowemu silnikowi ? Który jest podkręcony na 4 ostatnie rundy .

  • 4. gouter
    • 2021-11-17 11:12:34
    • *.14.comtelnet.pl

    Albo jestem głupi, albo nie rozumię. W sprincie odwrócona kolejność od kwalifikacji. Więc specjalnie zajmuję ostatnie miejsce, np. McLarenem i ruszam jako pierwszy. A potem pole position wg sprintu.

  • 5. vip015a
    • 2021-11-17 11:22:09
    • *.in.eobuwie.pl

    4. gouter
    Widać że nie zrozumiałeś. Sprint byłby osobnym wyścigiem w weekendzie i nie decydowałby o Pole Position w niedzielę. Były by jedne kwalifikacje do obu wyścigów. Po zdobędzie PP w piątek ten też startowały z Pole w niedzielę. Więc już widzę jak ktoś specjalnie zapewnia sobie PP do nic nie znaczącego sprintu i psuje sobie niedzielę za którą są punkty

  • 6. LuckyFindet
    • 2021-11-17 11:24:42
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @4 w takim wypadku klasyczne kwalifikacje decydowałyby o kolejności na starcie w wyścigu.

  • 7. Malmedy19
    • 2021-11-17 11:57:21
    • *.204.51.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co Wy? Zwolnił Vettela, więc musi się znać. Dawać tu Nikitę na PP.

  • 8. bandyta
    • 2021-11-17 12:14:13
    • *.nat.dynamic.telkab.pl

    Sprint jako osobny wyścig z odwrócona kolejnościa z kwalifikacji piątkowych,oczywiście że tak . Ale z takimi zmianami: 40 minut wyścigu z obowiązkowa zmiana opon (dowolne mieszanki,czyli pewnie dwa razy soft),osobne podkręcone silniki uzywane tylko podczas sprintu i T2 np 2 -3 sztuki na sezon i oczywiście punkty dla TOP8 jak w 2009 . Dzieki pitstopowi mozna by rozgrywac sprinty na kazdym torze ,jest mozliwośc podcięcia lub wcześniejszego zjazdu i jechania własnym tempem cos jak w DTM

  • 9. BAR 82_MCE
    • 2021-11-17 12:18:12
    • *.centertel.pl

    Może niech każdy kierowca jeszcze losuje rodzaj opon z kapelusza.

  • 10. bandyta
    • 2021-11-17 12:27:41
    • *.nat.dynamic.telkab.pl

    a co to za ploty ,że HAM może w Arabii i Abu Zabi wziąść nowe silniki jak w Brazylii? tylko - 5 na starcie i po kilku okr na prowadzeniu. Ba, to samo mogą zrobic z BOT i pewny dublet + FL = HAM robi 22 pkt nad VER. Pozostaje tylko Katar ,gdyby nawet VER wygrał to i tak na koniec przegra 1 punktem

  • 11. Jameson
    • 2021-11-17 13:00:42
    • *.play-internet.pl

    System z serii juniorskich wydaje mi się atrakcyjny. Treningi potem kwalifikacje w piątek. W sobotę sprint z odwróconą kolejnością (top 10/12 lub cała stawka). W niedzielę wyścig o ułożeniu takim jak wyniki piątkowych kwalifikacji. System punktacji też wydaje się w porządku, żeby jednak było o co walczyć.

  • 12. Krukkk
    • 2021-11-17 14:39:56
    • Blokada
    • *.w90-22.abo.wanadoo.fr

    @1 sliwa007. Zmiany formatu kwalifikacyjnego nic nie znacza, dopoki Mercedes bedzie mial wolna reke w kombinowaniu z maca napedowa.
    Jak, gdzie i w jaki sposob kombinuja nie dowiemy sie, bo Honda odchodzi a Ferrari i Alpine sa za glupi, zeby zlapac za reke Mercedesa.

    Zreszta...Hondzie nie pozwala kultura bycia na wdawanie sie w zlodziejskie wojenki z konkurencja i podjeli sluszna decyzje o odejsciu z tego burdelu.

  • 13. TomPo
    • 2021-11-17 15:16:37
    • *.120.217.253

    Napisalem to pod postem o sprincie.
    Ze tylko dlatego byl ciekawy, bo Lewis startowal z konca stawki.
    I ze zaraz pewnie komus wpadnie do glowy, ze odwrocenie pozycji to jednak super pomysl.

  • 14. zgf1
    • 2021-11-17 17:02:27
    • *.telico.pl

    Koszmar to odwracanie stawki... Ale jesli chcieliby to wprowadzic to jedynie jedne kwalifikacje dla wyscigu i sprintu. Zdobywca pole startuje w wyscigu z P1 natomiast w sprincie z P20. W Wyscigu pelna pula punktow, w sprincie np 10,8,7,6,5,4,3,2,1. Dzieki czemu kierowcy slabszych teamow tez mogliby liczyc na jakies punkty.

  • 15. ekwador15
    • 2021-11-17 17:36:01
    • *.legionowodom.pl

    będą nowe bolidy na 2022, które mają poprawić widowisko, wiec po co oni majstrują. niech dadzą szasnę nowemu bolidowi F1. do tego sa ograniczenia w budzetach, które w koncu zaczną zacierac stawkę pomiedzy najbogatszymi, którzy wydawali po 400mln rocznie, a tymi co ledwo znajdowali 100mln na sezon

  • 16. maniek_88
    • 2021-11-18 09:21:38
    • *.135.2.220

    Tylko w mojej ocenie, jeden czołowy bolid z końca stawki to trochę inna sytuacja niż odwrócona kolejność, wszystkie lepsze maszyny z lepszymi kierowcami na końcu, i wolniejsze że słabszymi na początku... Obawiam się o dość duża wypadkowość takiego widowiska.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo