komentarze
  • 1. Muni
    • 2021-06-30 16:14:25
    • *.access.hol.gr

    Popieram. Mieszanki powinny mieć różnicę przynajmniej 1s. Mercedes i Red Bull mają taką przewagę że w każdym wyścigu mogą startować na twardszej mieszance i mają dodatkową przewagę. Dziwne że nikt w FIA na to jeszcze nie wpadł. Za to chcą wprowadzić wyścigi sprinterskie żeby Ci najszybsi mieli jeszcze większą przewagę w wyścigu głównym.

  • 2. Del_Piero
    • 2021-06-30 16:29:20
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Widzę takie możliwości:
    - Przywrócić tankowanie i wrócić do formatu kwalifikacji z lat 2006-2009, gdzie kierowcy startujący w Q3 jeździli z wyścigowym paliwem. Albo format z lat 2003-2005 i jedno okrążenie z wyścigowym paliwem. Stawka trochę się wymiesza i czasem trafi się sensacyjne Pole Position, nawet jeśli tylko pod publikę.
    - Swobodny dobór ogumienia na wyścig. Bez zasad typu start do wyścigu na oponie z Q2 czy Q3.

    Myślę, że wprowadzenie którejś z tych opcji nie byłoby czymś karkołomnym a też najlepsze zespoły nie miałaby raczej podstaw by czuć, że coś wprowadzono by ich udupić.

  • 3. Krukkk
    • 2021-06-30 17:02:17
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Zostawilbym wszystko tak jak jest. Nie mozna (nie powinno sie) na sile pomagac zespolom, ktore nic nie robia a tylko narzekaja jaka ta F1 jest niesprawiedliwa.
    Alonso jezdzi w zespole, ktory z punktu widzenia ekonomii powinien byc bankrutem a w F1 chca scigac sie, bo to WIELKIE RENAULT (teraz Alpine).

    To zadanie Inzynierow zbudowac bolid pod obowiazujace opony. Tyle lat siedza w epoce F1, w ktorej glownym priorytetem jest moc na kolach, gdzie uplasowany jest obecnie Ich agregat napedowy?

    Odpowiedz jest prosta-sa nadal w krzakach a do lasu jeszcze daleko.

  • 4. MaselkoZ
    • 2021-06-30 17:15:19
    • *.play-internet.pl

    A jakby po prostu na kwalifikacje były tylko softy dostępne i usunąć zapis o starcie na oponach na których ustanawiają okrążenie? Dodatkowy zestaw nowych miękkich opon na wyścig. W wyścigu każdy ma takie same opcje strategiczne, a w kwalifikacjach można cisnąć jeszcze bardziej bo nie trzeba tych opon używać do wyścigu.

  • 5. giovanni paolo
    • 2021-07-02 09:38:21
    • *.6.144.229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nikt jeszcze się nie przyczepił, że Pan Alonso powiedział, że kwalifikacje są dla najszybszych samochodów a nie dla najszybszych kierowców? A-ale największy rekordzista...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo