komentarze
  • 1. kruszon
    • 2020-09-08 07:03:13
    • *.fiberway.pl

    Odwracanie stawki z kwali to dopiero debilny pomysł. Z bitwy na najlepszy czas, zrobiła by się parodia na najgorszy czas.

  • 2. sismondi
    • 2020-09-08 07:56:48
    • *.net.pl

    Z takim podejściem to doprowadzą do upadku tego pięknego sportu robią wszystko żeby zdusić najlepsze zespoły i sztucznie wzbogacić rywalizację ...

  • 3. kruszon
    • 2020-09-08 08:00:13
    • *.fiberway.pl

    Edit
    Zrobiłaby, a nie zrobiła by. Słownik w Huawei jest szalony ;))

  • 4. berko
    • 2020-09-08 08:03:25
    • *.

    @1. kruszon
    Czytaj ze zrozumieniem. Stawka byłaby ustawiona w odwrotnej kolejności niż w klasyfikacji generalnej. W takiej kolejności startowaliby do wyścigu kwalifikacyjnego w sobotę, więc nikt by nic nie oszczędzał.

  • 5. Krys007
    • 2020-09-08 08:03:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 o czym Ty mówisz? Odwrócony wyścig byłby ZAMIAST kwalifikacji. A pozycje do niego wyznacza klasyfikacja generalna, sugerujesz, że kierowcy będą specjalnie nie zdobywać punktów aby startować wyżej w sobotę? ...

    Poza tym punkty i tak będą tylko za niedzielę, ja tam jestem za wypróbowaniem takiego pomysłu

  • 6. Raptor202
    • 2020-09-08 08:05:10
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Dawać na Monzę system kwalifikacyjny z 2005 roku, to nie będzie tłoku na torze.

  • 7. kruszon
    • 2020-09-08 08:15:42
    • *.fiberway.pl

    @Ad4 berło
    Może źle to zrozumiałem. Wydaje/ wydawało mi się, że chodzi o to, iż po sobotnich kwalifikacjach odwracają stawkę. I tak przykładowo Hamilton zdobywając PP w sobotę, startuje jako ostatni...

  • 8. berko
    • 2020-09-08 08:16:41
    • *.

    @7. kruszon
    To by było niesprawiedliwe i bez sensu :)

  • 9. Ocato
    • 2020-09-08 08:58:34
    • *.15.217.100

    Nadal nie rozumiem dlaczego tak forsują te dziwne i sztuczne rozwiązanie z odwróconą kolejnością i "mini-wyścigiem", podczas gdy mają gotowe rozwiązanie z Formuły E:

    Najpierw kierowcy ruszają w sesjach grupowych po kolei: 5 najlepszych w klasyfikacji generalnej, gdy ich sesja się skończy 5 następnych itd., a potem jest Super Pole (takie "Q2") 6 z najlepszymi czasami (to możnaby podnieść do 10) walczy o Pole Position.

    W ten sposób wykorzystuje się ewolucję toru: najlepsi walczą o wejście do "Q2" w czasie gdy tor jest najtrudniejszy (najmniej wyjeżdżony), a najgorsi walczą wtedy, gdy tor teoretycznie pozwala na najlepsze czasy.

    Możnaby jeszcze dorzucić np. konieczność startu w wyścigu na oponach, na których dostało się do "Q2".

  • 10. Krys007
    • 2020-09-08 10:17:17
    • *.play-internet.pl

    @9 Sama idea jest niezła, ale troje zbyt skomplikowana. F1 próbuje otworzyć się na nowego widza l, także raczej nie wprowadzą takiego zamieszania

  • 11. sliwa007
    • 2020-09-08 13:12:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    8. berko
    Bo odwracając stawkę przed kwalifikacjami to jest dopiero sprawiedliwie...

    Kolejny debilny pomysł ludzi z LM, którzy nie mając pomysłu jak w sprawiedliwy sposób uatrakcyjnić wyścigi starają się zrobić to w sztuczny sposób.

  • 12. Jacko
    • 2020-09-08 14:05:47
    • *.

    @11. sliwa007
    Jedyny w miarę sprawiedliwy sposób, to by był powrót do starej formuły, czyli są godzinne czy półtoragodzinne treningi/kwalifikacje, każdy jeździ jak sobie chce, a na starcie ustawiają się wg najlepszych czasów tam osiągniętych (jeszcze wcześniej, to zaliczali nawet czasy zarówno z piątku jak i z soboty). Tylko kto dzisiaj chciałby oglądać takie "kwalifikacje"?

  • 13. sliwa007
    • 2020-09-09 07:48:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    12. Jacko
    Obecny system kwalifikacji jest sprawiedliwy. Przychodzi Q1 i masz 18 minut by pokazać swoje prawdziwe tempo, następnie jest Q2, Q3 i sytuacja się powtarza. Ostatecznie wygrywa ten, który najszybciej pokonał okrążenie toru co jest sprawiedliwe.
    Na prawdę lepiej dla F1 będzie jak zostawią format kwalifikacji w spokoju bo to działa dobrze. W F1 est milion obszarów do poprawy, ale nie kwalifikacje.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo