komentarze
  • 1. SpookyF1
    • 2020-07-05 18:34:02
    • *.plastcom.pl

    To news z 2018 i 2019 roku.

  • 2. magic942
    • 2020-07-05 18:38:29
    • *.137.6.106

    Przecież ten bolid to większy szrot niż pancerny Williams który przynajmniej dotoczy sie do mety (awaria Russlla to wina merca)

  • 3. Mayhem
    • 2020-07-05 18:46:46
    • *.135.207.37

    U Russella były to problemy z ciśnieniem paliwa.

  • 4. Raptor202
    • 2020-07-05 19:02:43
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Szkoda Magnussena. Mógł przywieźć dziś jakieś punkty, skoro walczący z nim Ocon dał radę. Grosjean to Grosjean, temu panu ewidentnie należy podziękować.

  • 5. Ewenement
    • 2020-07-05 19:12:53
    • *.dynamic-2-waw-k-2-3-0.vectranet.pl

    To zdecydowanie ostatnisezon francuzika. Będę zaskoczony jeżeli zostanie. W Hassie w przyszłym sezonie będzie synek kogoś bogatego.

  • 6. Raptor202
    • 2020-07-05 20:10:40
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @5 Ewentualnie "synek" Ferrari, jak czerwoni zaczną kusić rabatami na silniki. Jest w kim wybierać - we wczorajszym wyścigu F2 akademia zajęła całe podium. Z synków bogaczy zostaje Mazepin, ale jemu sporo brakuje do superlicencji i mimo, że jego jazdę w ten weekend uważam za przyzwoitą, to nadal brakuje mu trochę do najlepszych zawodników w tej serii.

  • 7. WDrake
    • 2020-07-05 20:18:44
    • *.

    Kto w tym hasie robi auto? Kilka lat pracy problemy z hamulcami

  • 8. TomPo
    • 2020-07-05 20:39:43
    • *.dynamic.chello.pl

    Neverending story...

  • 9. Malmedy19
    • 2020-07-05 22:23:57
    • *.static.gprs.plus.pl

    Komentarze pod adresem Romaina w tym przypadku uważam za niestosowne. Zwłaszcza ze strony dziennikarzy.

  • 10. dexter
    • 2020-07-05 23:26:48
    • *.dyn.telefonica.de

    Jesli zespol ma problem z ukladem hamulcowym, a najwyrazniej mozna wyjsc z takiego zalozenia, ze w przypadku Haasa tak jest, poniewaz Grosjean mial problemy z ukladem hamulcowym w treningu, Magnussen w wyscigu.

    To chwile, ktorych nie potrzebujesz jako kierowca wyscigowy - mianowicie naciskasz stopa na pedal hamulca i nic sie nie dzieje. Glupie uczucie - szczegolnie w Austrii, gdy do kazdego zakretu na tym objekcie kierowca zbliza sie z predkoscia grubo powyzej 300 km/h i ma uczucie: moze wyhamuje, a moze nie. Sa lepsze uczucia...

    Sam uklad hamulcowy zawiera na tylnej osi przede wszystkim elektronike, ktora polaczona jest z generatorem. To sa naturalnie rzeczy, ktore w stanie dynamicznym moga zostac zmienione.
    Dynamicznie - oznacza, ze cos jest w ruchu, a stan pojazdu nie zawsze jest identyczny. Tzn. jest roznica, czy kierowca hamuje w zakrecie, dohamowuje albo asfalt nie jest dokladnie taki sam. Bywaja roznice, ktore sprawiaja, ze kierowca bedzie mial odczucie specyficzne. I tutaj akurat Romain jest bardzo, bardzo wrazliwym kierowca. Wynika to z faktu, ze jest kierowca, ktory potrafi ekstremalnie pozno dohamowac (bez destabilizacji pojazdu wyscigowego). A to znowu prowadzi do tego, ze potrzebuje taki uklad hamulcowy, ktory dobrze funkcjonuje. Inaczej nie bedzie mogl stosowac sie do swojego stylu jazdy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo