komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2019-10-24 13:20:02
    • *.legionowodom.pl

    przepis jest jasny, kierowca ma jechać sam bez żadnej pomocy. dlatego nie ma absu, kontroli trakcji i nie powinno byc automatycznego regulowania balansu hamulców nawet jak w regulaminie technicznym jest luka, ze jest to dozwolone. kierowca ma jechac sam i ten przepis zlamano. wiec co tu apelowac.

  • 2. goralski
    • 2019-10-24 13:45:23
    • *.137.6.238

    To, że trochę muszą tak powiedzieć, inaczej przyznali by się, że zrobili to niezgodnie z regulaminem na czym PRowo by polegli no i Cyril walczy o posadę

  • 3. XandrasPL
    • 2019-10-24 14:10:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @2

    Zgadzam się. Muszą tak zrobić, mimo że nic im to nie da. Jednak nie mogą udawać, że już się poddali bo wyszli by na oszustów "totalnych" bo to nie pierwszy raz kiedy Renault odstawia jakieś cyrki.

  • 4. ahaed
    • 2019-10-24 16:58:41
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Ja się z tego śmieję.
    Znaleźli lukę? Od razu trzeba "poinformować". Zamiast skopiować rozwiązanie.
    Ile takich "pomysłów" umarło? Podwójne dyfuzory, wydech RBR... Kiedyś F1 wprowadzała nową technologię: Abs, aktywne zawieszenie itd itd... Teraz jak ktoś wymyśli coś nowego, to trzeba od razu ujeb..ukrócić.
    Formuła od początku istnienia do ostatnich hmm...10 lat. Ile rzeczy zabroniono kiedyś a ile przez ostatnie 10 lat? To jest rozwój?
    Tak, rozumiem budżety itd. Czyli co? Lepiej wegetować i zdychać po cichu jak Sauber swego czasu, Williams teraz itd. Czy lepiej zaryzykować?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo