komentarze
  • 1. Del_Piero
    • 2019-10-15 12:52:16
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Cios prosto w ryj antykubicowskim. Takie super akcje w Williamsie się dzieją, a SkySports nic a nic xD. Tak swoją drogą to przypomina to przypadek Maldonado po GP USA, kiedy zasugerował sabotaż.

  • 2. Kimi Rajdkoniem
    • 2019-10-15 13:05:14
    • *.

    Dwa pytania: skoro Kubica rozbił auto i uszkodzil "stare" przednie skrzydło czemu mu nie zamontowali nowego? Skoro były jakies częsci w zapasie (załozono mu elementy sprzed ładnych paru miesięcy) to czemu wycofano po z GP Rosji pod pretekstem braku tychże części?

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2019-10-15 13:08:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo śmieszne jest w tym wszystkim to, że Russell zmienia zdanie. Od momentu w którym już wie, że dalej będzie jeździł w Williamsie, nagle dopinguje zespół do pracy. Dlaczego, ano dlatego, że ktoś będzie musiał zastąpić Kubicę. I nie chodzi tu o kierowcę, tylko o rolę jaka odgrywał, sprzęt jakim dysponował. To jak traktowali Roberta prawdopodobnie spadnie na jego barki w kolejnym sezonie.

  • 4. zmaciej
    • 2019-10-15 13:10:28
    • *.w193-248.abo.wanadoo.fr

    Ja nie dziwię się Kubicy, bo trudno wytrzymać taką sytuację, ale ze względów politycznych powinien poczekać z krytyką do końca sezonu. Teraz będzie tylko gorzej, bo patrząc od strony Zarządu, to daliśmy Jemu szansę, a On się tak odpłaca.
    Tak swoją drogą ciekawe ile się dowiemy w przyszłości o tym układzie. Część pewnie po sezonie jak Robertowi puszczą nerwy, a resztę w bardziej odległym czasie - w zależności od zapisów w kontrakcie.

  • 5. Frytek
    • 2019-10-15 13:33:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak to właśnie wygląda gdy księgowa staje się szefową teamu. Nie ma pojęcia o sciganiu ani o jeździe bolidem a jedynie o "oszczędzaniu" pieniędzy. W ten piękny sposób musieli odbudować bolid, co pewnie więcej kosztowało niż skrzydło

  • 6. Frytek
    • 2019-10-15 13:38:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A w ogóle to co to za szef który nie jeździ na wyścigi? Pewnie miała wizytę u kosmetyczki i nie mogła odwołać bo jej kolejka przepadnie

  • 7. Frytek
    • 2019-10-15 13:47:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na następny wyścig Toto ma wizytę u fryzjera, nie odwołuje bo i tak mają majstra

  • 8. Green Bean
    • 2019-10-15 14:52:25
    • *.tubes-international.com

    Ciekawe jak całą tę sprawę pokaże Netflix. Może dokopią się do jakichś smaczków.

  • 9. krzysztof1
    • 2019-10-15 15:03:52
    • *.sta.asta-net.com.pl

    GR pewnie też już wie że czym dłużej jest w TaczceRokit tym bardziej oddala się jazda w dobrym zespole .

  • 10. Raptor202
    • 2019-10-15 15:46:33
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Zrobiliśmy dobre przednie skrzydło? Może lepiej je zdejmijmy, a nuż jeszcze zgłosi się jakiś Mercedes i będzie chciał je odkupić za dużo pieniążków.

  • 11. josef
    • 2019-10-15 16:08:13
    • *.mtm-info.pl

    To jak było w końcu z tym skrzydłem w bolidzie Russela. Po wyścigu powiedział ,że dało wyraźną poprawę. Wcześniej mówił coś zupełnie innego?
    Nie na darmo Webber pisał w swojej książce ,że Wiliams to toksyczne środowisko.Prawdopodobnie Frank był jeszcze gorszy tyle tylko ,że znał się na rzeczy, więc zespół odnosił sukcesy. Niewiarygodne co ta kobieta zrobiła z legendą Wiliamsa.

  • 12. TomPo
    • 2019-10-15 16:34:05
    • *.

    Zagrania rodem z piaskownicy.
    Nowe skrzydlo jest dobre? Mogloby pomoc RK w uzyskaniu fajnego rezultatu?
    No to mu je zabierzmy, na znak protestu ze Nas wydymal i teraz nie ma sie jak z Latifim targowac, bo mial walczyc do konca i podbijac stawke, choc i tak by przegral.

    Powtarzalem, ze ta kobieta to druga Monika z Saubera, ale zmieniam zdanie... Claire jest w swojej wlasnej anty-lidze i jest niekwestionowana mistrzynia swiata partactwa i jak sie okazuje prostactwa.

  • 13. saint77
    • 2019-10-15 16:52:58
    • *.

    Nie gorączkujcie się tu. Zaraz belzebub i jego sekta wskażą 1000 dowodów, że Chinchero kompletnie nie kmini czym jest F1 a Claire to jasnowidz, ktora uratowała skrzydło przed uszkodzeniem.

  • 14. XandrasPL
    • 2019-10-15 17:11:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Słowa Roberta, który powiedział, że polecenie poszło z góry i to nie wina mechaników.

    Jak dla mnie Latifi był już ugadany w 2018 roku ale było tyle dobrych w F2, że nie dał rady zdobyć punktów do SL. Teraz sami najlepsi odpadli i w końcu znalazł się po 4 sezonach w tej piątce. A plan na Kubicę był taki zabrać go na sezon (budowanie PR'u i danie mu szansy jako nieliczny zespół) ale też dociepać mu i zrobić z niego amatora aby mieć wymówkę na jego zwolnienie.

    Teraz Latifi nie musi przebijać oferty Orlenu i Williams ma problem.

  • 15. scud
    • 2019-10-15 19:03:39
    • *.234.233.131

    ..... tyle powinno wystarczyć za kom. dotyczący szefowej... z gówna bata nie ukręcisz... Robert dobrze zrobił a szkoda mi George'a że się dalej bedzie musiał męczyć

  • 16. goralski
    • 2019-10-15 19:27:34
    • *.137.6.230

    Gorge trochę sam sobie winien, szkolą go i niedługo będzie maszynką do PRu, idealny drugi kierowca Mercedesa, pytanie tylko kto będzie tym pierwszym po odejściu Lewisa...

  • 17. ahaed
    • 2019-10-15 19:31:34
    • *.access.telenet.be

    @16.
    Lewis pewnie pojeździ jeszcze z 2-3 lata. Mogą znaleźć jeszcze kogoś do tego czasu. Przecież Mercedes nic oficjalnie nie mówił, że Russell będzie na 100% ich kierowcą. Nie życzę mu tego, ale żeby się chłopak nie zdziwił jak Merc weźmie np: Ver i jakiegoś łebka na drugiego kierowcę.

  • 18. Redar
    • 2019-10-15 20:07:19
    • *.42.27.33

    16.
    Najprawdopodobniej Max pójdzie do Merca, jeśli ten będzie dalej walczył o mistrzostwo po rewolucji przyszykowanej na sezon 2021. Miejsce w Ferrari już jest zablokowane. Tu się zaś pojawia problem dla Russela, bo nie wiadomo czy będzie chciał być numerem 2. A Mercedes ma jeszcze wypożyczonego do Renault Ocona który od 2022 jeśli nic się nie zmieni znowu będzie w Mercedesie, tylko w jakiej roli? Esteban to troszkę taki Bottas, idealny numer dwa. Russel zaś ma swoje ambicje, a to że jeździć potrafi udowodnił w F2 pokonując wychwalanego Norrisa i Albona który dostał szansę w Red Bullu już w pierwszym sezonie. Naprawdę byłbym zdziwiony jeśli zgodziłby się być ewentualnym numerem 2. Jeśli Max byłby w Mercu to najprawdopodobniej Russel nie miałby w nim miejsca. Toto raczej nie chciałby powtórki z roku 2016, a mogłoby się to nawet skończyć jak duet Hamilton - Alonso z 2007 roku.

  • 19. Raptor202
    • 2019-10-15 20:20:39
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @18 Ocon jest trochę za mało pokorny na bycie "idealnym numerem dwa". Jeszcze by rozwalił bolid temu "pierwszemu".

  • 20. TomPo
    • 2019-10-15 21:17:57
    • *.

    @16
    Stawiam na Maxa w Mercu a obok Russell, a do Ferrari Ricardo i obok Lec.

  • 21. PatiMat
    • 2019-10-15 21:33:41
    • *.play-internet.pl

    @16 Mercedes:Ocon-Rus SF:Lec-Ric RB:Maks-Albon
    Maclaren:Noris-Saic Haas:Kevin-Alonso Racing Point:Perez-Stroll Toro rosso:Gasly-Hulk Reanult:Gro-Kub Alfa:Gio-Mick Schumacher Williams:Wywalić z F1.
    To są idealne duety dla mnie ;p

  • 22. Michael Schumi
    • 2019-10-16 06:44:53
    • *.play-internet.pl

    Zastanawiam się czy udziałowcy Williamsa nie rozważali podania Claire do sądu za działania na szkodę zespołu.

  • 23. Believer
    • 2019-10-16 12:11:45
    • *.inter-sat.pl

    @22
    Udziałowcy są raczej nastawieni na zysk a nie na wyniki sportowe. Niestety.

  • 24. LukaszKoka
    • 2019-10-16 14:23:53
    • *.vin.volia.net

    @23 Zawsze miałem wrażenie, że wyniki sportowe mają bezpośrednie przełożenie na zysk. Chyba, że się chce zwinąć zespół, wtedy masz rację.

  • 25. jaaaa
    • 2019-10-16 23:29:09
    • *.49.157.240.ipv4.supernova.orange.pl

    Na miejscu RK wypiłbym znanego energetyka i skrzydła nowe na bank :)

  • 26. TomPo
    • 2019-10-17 07:52:56
    • *.

    @24
    I tak i nie. To jest 'ksiegowa', kobieta od PR czyli w nosie ma wyniki sportowe, za to wazny jest wynik finansowy, oraz klamstwo to jej druga natura, bo tym sie zajmuje PR.
    Jesli osiagniecie wyniku sportowego mialoby kosztowac 200mln, a zysk od sponsora i za wynik bylby 150mln, to ta kobieta uwaza ze nie warto, bo beda na minusie.
    Jesli wynik sportowy bedzie na dnie, ale za to finansowo wyjdzie jako-tako, to ta kobieta bierze to w ciemno.

  • 27. LukaszKoka
    • 2019-10-17 14:56:47
    • *.vin.volia.net

    @26 W przypadku zespołu z dna nie ma innej drogi, tylko zaryzykować większy zysk, większym kosztem. Inaczej, przynajmniej w tej specyfikacji, nie mają żadnych szans. Do 2021 zatem trzeba czekać na jakiekolwiek rozsądne sportowe ruchy Williamsa i jesteśmy skazani na oglądanie żenady. Ciekawe, czy znajdą drugiego kierowcę. Nie wydaje się wam, że Latifi mógł się wystraszyć? Nie jest Anglikiem, tylko Kanadyjczykiem. Skąd ma pewność, że zostanie lepiej potraktowany, niż Kubica, a w 2021 bardziej niż PR liczyć się będą umiejętności kierowcy, bo nikt nie wie, jak będzie wyglądać stawka.

    Wiem, że gdybam, ale co mi pozostaje w temacie Williamsa...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo