komentarze
  • 1. scud
    • 2019-05-02 09:46:29
    • *.234.233.170

    zamiast ułatwiać start zaczynają kombinować ,że może się pomyli i coś nie tak zrobi i zamiast wystartować od strzała to wystartuje po korekcie czyli po 1s a wtedy może będzie już miał inny bolid w dupie:-/eee w tylnim skrzydle... samo bezpieczeństwo

  • 2. saint77
    • 2019-05-02 10:07:42
    • *.centertel.pl

    Co by tu jeszcze spieprzyć......

  • 3. rowers
    • 2019-05-02 11:30:54
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    Nie ma tu jakiś większych różnic, ale kwestia zmiany percepcji czucia sprzęgła może powodować dziwne sytuacje na starcie. Od kiedy w samochodach naciskanie sprzęgła sprawia jego zwalnianie... Odczucia będą kompletnie odcięte od tego co jest teraz. Z drugiej strony wynika z tego, że kierowcy wykorzystują kilka łopatek sprzęgła z różnym działaniem. Mogą w sumie wykorzystać nawet 3. Bo mamy łopatkę sprzęgła i 2 od biegów. A do procedury startowej przecież można zmapować każdą jak sie chce. W sumie przy tych zmianach i tak to można obejść. Natomiast kwestia z olejem pokazuje stopień zawikłania przepisów w F1. Ilość oleju w klatce bezpieczeństwa, ilośc oleju poza nią. Skoro to chcieli ukrócić to trzebabyło okreslić ogólne zużycie jednostki napędowej, a nie dzielić zbiorniki.

  • 4. dominof1
    • 2019-05-02 11:37:36
    • *.opera-mini.net

    @2, Kierowca może jednocześnie puszczać jedną łopatkę, wciskać drugą, kciukiem kręcić pokrętłem na kierownicy, łokciem wbijać biegi, kolanami naciskać guziki, gaz obsługiwać lewą nogą, a ustami kręcić kierownicą. Dodatkowo pierwsza trójka do pierwszego zakrętu dojeżdża na wstecznym. A tak na poważnie, to też uważam, że przesadzają. Po co to zmieniać i wydawać pieniądze na opracowywanie kolejnego systemu?

  • 5. esbek2
    • 2019-05-02 12:57:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A nie lepiej jeszcze ustalić, że kierowcy muszą mieć jednakowy wzrost, wagę i datę urodzenia. F1 robi się formułą identycznych gokartów.

  • 6. Vendeur
    • 2019-05-02 15:44:28
    • *.dynamic.chello.pl

    " że praca sprzęgła może być sterowana tylko jedną łopatką i, że obie pracują w identyczny sposób"

    Przecinek przed "że", po spójniku "i"? Naprawdę...?

    Cytuając słownik PWN:
    "[374] 90.E.3.
    Nie stawiamy przecinka, jeśli spójnik lub zaimek względny upodrzędniający (np. że, jak, który) został powtórzony po spójniku łącznym lub rozłącznym.
    Typowymi połączeniami są: i że, albo że, i jak, i który, "

  • 7. czuczo
    • 2019-05-02 17:32:17
    • *.ssh.gliwice.pl

    Czy w F1 nie ma już nic do poprawienia to zabierają się za jej spieprzenie?

  • 8. josef
    • 2019-05-02 18:22:38
    • *.mtm-info.pl

    Pewnie okazało się ,że zespoły kombinują przy sprzęgle i dlatego pojawiły się nowe wytyczne. Ta kierownica wygląda jakby była wyciągnięta z Sokoła Millenium...

  • 9. berko
    • 2019-05-03 12:54:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 6. Vendeur
    Coraz bardziej mam Cię za mało poważnego człowieka. To jest forum o tematyce F1, nie o poprawnej pisowni. Co z tego, że jest tam błąd? To nie dyktando. Wiadomo o co chodziło autorowi, a pomyłka każdemu może się przytrafić.

  • 10. XandiOfficial
    • 2019-05-03 15:56:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Naczelny polonista tego forum znów atakuje! Strajkował 2 tygodnie i nic. Ból tylnego spojlera!

  • 11. Miki42
    • 2019-05-03 19:00:50
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    Oni z tego FIA mają coś jednak z głową nie tak głupszego pomysłu nie słyszałem byle utrudnić życię kierowcą

  • 12. mpkaras
    • 2019-05-04 09:49:05
    • *.146.195.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ach ta wieczna walka zespołów z FIA. Z jednej strony ograniczenia FIA wymuszają na zespołach szukania rozwoju tam, gdzie regulator zostawił jakieś tam furtki. Z drugiej strony odnosi to odwrotny skutek co do zmniejszania kosztów królowej sportów motorowych. Swoją drogą jest to dla mnie nieporozumienie. Na rodzinę królewską się nie oszczędza.

  • 13. amol
    • 2019-05-04 11:25:56
    • *.connect.netcom.no

    @ Vendeur
    Zmień stronę F1 na kółko polonistyczne i tam praw swoje mądrości o przecinkach.

  • 14. Kruk
    • 2019-05-04 11:41:47
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @9, @10, @13. Czytając prasę albo tekst zamieszczony w internecie, powinniśmy szlifować nasz język. To samo tyczy się nauki języków obcych. Najlepiej uczysz się tłumacząc filmy, książki, teksty piosenek lub po prostu rozmawiając z cudzoziemcami.
    Jeżeli trafisz na przygłupa, nie potrafiącego posługiwać się własnym językiem-czego od niego nauczysz się?

  • 15. Kerenzikov
    • 2019-05-04 21:47:57
    • *.dynamic.chello.pl

    W sumie dobra zmiana, może nie do końca odnośnie kierunku działania, ale jako ograniczenie sprytnego mapowania, jakby jeszcze to samo zrobili z pedałem przyspieszenia to by dopiero pokazało, kto ma wyczucie w jeździe w deszczu :)

  • 16. Airjersey
    • 2019-05-05 22:25:43
    • *.satfilm.com.pl

    ktoś - nie da się chyba już nic durnego w F1 wymyślić.
    FIA - potrzymaj moje piwo

  • 17. zawist
    • 2019-05-06 08:35:42
    • *.centertel.pl

    Mam wrażenie ze w ogóle odkąd odszedł Ecclestone F1 stała się bardziej sztuczna włącznie z oprawą graficzną w sensie transmisji - czyli tam kolorek tu inny kolorek tu zdjęcie danego kierowcy włącznie wręcz ze śmiesznymi dźwiękami. Wygląda to wszystko słabo i dosłownie jak w gierkach PS . Z przepisami jest często podobnie. F1 w dużym stopniu straciła klimat i charakter.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo