Renault miało kolejny problem z układem napędowym w Chinach
W zespole Renault po GP Chin panują mieszane nastroje. Daniel Ricciardo w końcu zdobył swoje pierwsze punkty dla nowej ekipy, podczas gdy Nico Hulkenberg nie dojechał do mety po tym jak w jego aucie ponownie pojawił się problem z układem hybrydowym. Dla francuskiego producenta jest to już kolejna w tym roku awaria silnika."To oczywiście bardzo rozczarowujący wyścig dla nas. Mieliśmy trudny start, straciłem pozycję i ciężko było podążać za innymi bolidami. Zjechaliśmy do boksu, aby uwolnić się od ruchu, ale wtedy straciłem moc. Staraliśmy się naprawić problem, gdyż wyglądał on na usterkę programową, ale to nie było możliwe i musiałem zaparkować auto. Przyglądamy się temu problemowi, ale wydaje się, że wiąże się on z systemem MGU-K. Mamy nad czym pracować przed kolejnym wyścigiem. Przyjrzymy się wszystkiemu w szczegółach i powrócimy mocniejsi."
Daniel Ricciardo, P7
"Dobrze jest znowu wskoczyć na pokład, ukończyć wyścig i zdobyć pierwsze punkty z nowym zespołem. Wyciągamy z tego pozytywne wnioski. Być może wyglądało to jak łatwe siódme miejsce, ale tak nie było. Miałem samotny wyścig, nie prowadziłem zbyt wielu pojedynków, ale byłem mocno naciskany przez auta jadące za mną przez cały wyścig. To mocny wynik i najlepszy o jaki mogliśmy prosić. Przynajmniej jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień. Chcemy na tym bazować w kolejnych wyścigach."
komentarze
1. MattiM
Renault jak zwykle przygotowało jakiś syf zwany silnikiem. Tak się szczycili, że zrobią całkowicie nową jednostkę i zrobili jeszcze większe dziadostwo.
2. Marcin 1977
RICARDO UFFFFFF dowiozles punkty nalezy Ci sie jak psu micha ....patrzac na żółte bolidy Renault ...mam wrazenie ze maja panewki z Laguny lawety i 1.5dci kto zna sie na silnikach wie oczym mowie ....piszecie Wiliams be ..to Renault ma pecha i jest be
3. zzagrobu
@2
nie trzeba się znać na silnikach, żeby powielać stereotypy wyczytane w internecie.
4. grzesiek1870
@1 Nie można nazywać silnikiem układu MGU-K.
@3 Dokładnie.
5. nonam3k
Aaaaa RBR smiga pieknie z silnikiem Hondy :)
6. mancins
@2 jakby te wszystkie Janusza zmieniały oleje i filtry tak jak należy, to nie byłoby problemu :)
Oczywiście najprościej było kupić lagunke z Niemiec po 4 latach z przekręconym licznikiem z 250k na 120k i wymieniać olej co 30k :) Sam mam 1.5dci i od nowości(13 lat) 190k bez awarii.
7. HeliX
@6 ok ale my tu rozmawiamy o niezawodności Renault której w sumie niema
8. Luzak564
Nawet nie wiem co mam o tym myśleć, ciągle problem z mgu-k, jak tak dalej pójdzie to reno będzie walczyło z Williamsem o palmę pierwszeństwa ale od końca, żal patrzeć co się z nimi dzieje
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz