komentarze
  • 1. Fanvettel
    • 2018-10-21 08:00:17
    • *.230.122.84

    Dobrze ze Max nie startuje przed Vettelem bo znowu byłby cyrk jak dwa tygodnie temu w Japonii .
    Ferrari ma zazwyczaj dobry start więc licze ze Kimi bedzie z przodu po starcie .

  • 2. FanHamilton
    • 2018-10-21 09:50:45
    • *.play-internet.pl

    Dobrze ze Vettel nie będzie przed hamiltonem startował... choć P2 jest

  • 3. weres
    • 2018-10-21 09:56:52
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    Z tego co się orientuję to Seb startuje z p5 przez swój błąd a nie dlatego że ktoś postanowił mu dać niezasluzona karę;) widać bylo wyraźnie wczoraj że niemiec nie radzi sobie psychicznie.

  • 4. saint77
    • 2018-10-21 10:39:55
    • *.centertel.pl

    System kar w F1 to patologia w pełnym wymiarze znaczenia tego słowa, ale w tym przypadku jest jak najbardziej słuszny. Kierowca zawinił i został ukarany.

    Co innego jak patologiczny system kar wymyślony przez niekompetentnych urzędników FIA wymierzony jest w kierowcę gdy zawinił zespół lub producent podzespołu. Patrz: posypała się skrzynia biegów - kierowca karany przesunięciem.

    Dawni temu nauczono mnie mądrej zasady jaj rozpoznawać niekompetentnych managerów. Ustalają oni system kar na ślepo: ukarać wszystkich. Tak jest e tym przypadku. Kierowca jest karany za coś czym nie zawinił.

    Kara za wymianę skrzyni powinna dotyczyć nie kierowcy a zespołu, np poprzez odebranie odpowiednij liczby puntow w klasyfikacji konstruktorów.

    Kierowca jedzie z wywalczonegi w kwalifikacji wyscigu i zachowuje zdobyte punkty.

    Teraz jest patologia urzędnicza.

  • 5. TomPo
    • 2018-10-21 10:59:31
    • *.dynamic.chello.pl

    @4
    ciezko sie nie zgodzic.
    Kara z speeding przy czerwonej fladze jest bardzo restrykcyjna, no ale pamietamy w jakich okolicznosciach zginal Buemi. Teraz dmuchaja na zime.

    Aczkolwiek wystarczyloby to robic odgornie, z pokoju stewardow, wciskaja guzik i wszystkie bolidy zwalniaja do predkosci VSC - i po problemie. Odpowiednia sygnalizacja na kierownicy i w sluchawkach, by kierowca nie pomyslal ze silnik mu wysiadl i bolid zaczyna zwalniac.

    Natomiast kary za komponenty rzeczywiscie moglyby przypadac zespolowi, typu odejmowanie punktow z konstruktorow. Juz widze jak McL za czasow "swietnosci" Hondy, konczylby sezon na minuse xD
    Ale przynajmniej wtedy "ukarany" jest zespol, a nie w pierwszej kolejnosci kierowca.

    Tak samo inne bledy zespolu typu niebezpieczne wypuszczenie -1 punkt, niedokrecone kolo -2 pkt itd Rywalizacja konstruktorow nabralaby jeszcze wiekszych rumiencow.

    A co do Vettela - no juz presja i cisnienie calkiem Go psychicznie rozwalily. I to nie przez kare nie mozesz byc gdzie powinienes, a przez swoj blad... znowu.

  • 6. narya
    • 2018-10-21 11:09:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @5.
    Zginął Julie Bianchi.
    Buemi na szczęście żyje i ma się dobrze :)

  • 7. narya
    • 2018-10-21 11:11:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jules Bianchi

  • 8. weres
    • 2018-10-21 13:10:09
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    Jules Lucien André Bianchi

  • 9. TomPo
    • 2018-10-21 13:38:26
    • *.dynamic.chello.pl

    @6, 7, 8 - oczywiscie ze Bianchi - nie wiem czemu ten blad mi sie wkradl.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo