komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2018-09-17 18:56:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Niby Perez winny i tu nie ma wątpliwości, ale Ocon mógł tam odpuścić i poczekać na inne okazje. Wiem, że to są wyścigi, ale to było kiepskie miejsce do wyprzedzania swojego partnera z zespołu. Jakby z prawej strony było wyasfaltowane pobocze to nie ma problemu, ale tam była betonowa ściana. Perez zachował się kiepsko, ale równie dobrze mógł mieć przypadkowy uślizg tylnej osi i efekt byłby podobny. Moim zdaniem ścigając się z partnerem zespołowym trzeba brać takie możliwości pod uwagę, bo cóż z tego, że Perez winny skoro Force India bez punktów...
    W stawce jest jeszcze 18 innych gości, na których można wyrabiać sobie markę, a mam wrażenie, że młody Ocon ma skoki ciśnienia jak widzi Pereza przed sobą.

  • 2. XandiOfficial
    • 2018-09-17 19:14:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie ma perspektywy PEREZA, bo tam był zakręt w lewo więc on jechał na skręconej kierownicy i czasami nie można bardziej w lewo skręcić aby nie uderzyć po prostu i nie ma takiej możliwości więc powinni pokazać onboard od Pereza czy spojrzał w lusterko i widział i czy sam zrobił ruch w prawo bo od Ocona można różne to interpretować ...

  • 3. qman38
    • 2018-09-17 19:36:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    sliwa
    to raczej Peraz ma skoki jak go ktoś wyprzedza co potwierdza kolizja z Siergiejem. Esteban jest po prostu lepszy i potrafi znaleźć lukę, a F1 to wyścigi
    xandi
    Perez miał jeszcze sporo na przekładni żeby odbić w lewo, to nie był nawrót 180st.
    ludzie zastanówcie się zanim coś nasmarujecie.

  • 4. Mariusz_Ce
    • 2018-09-17 21:09:40
    • *.centertel.pl

    Perez najzwyczajniej nie trzyma ciśnienia. Proste.

  • 5. Heniek007
    • 2018-09-17 21:09:55
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @ sliwa007 Głupek spotkał się z głupkiem w tym zakręcie.

    Nie rozumiem zachwytu komentujących w tym serwisie Oconem.

  • 6. TomPo
    • 2018-09-17 21:46:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Zobaczcie powtorki... w momencie gdy Ocon idzie po zewnetrznej to Perez prostuje kierownice (zmienia sie tor jazdy - zwieksza sie promien skretu) i spycha Ocona w bande. Moim zdaniem celowo.
    A to co zrobil przy Sirotkinie z frustracji... to juz powinna byc czarna flaga.
    Pereza ratuja pieniadze i uklady, ze zatrzyma fotel.

  • 7. XandiOfficial
    • 2018-09-17 22:07:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @3 na skręconej kierownicy uciekać ? to tak samo jakby ktoś jadąc w parabolice miał nagle więcej miejsca zostawić jak ten zakręt jedzie się na skręcie a jakiekolwiek odbicie skończyło by się wypadkiem i dużym przeciążeniem, opony oderwały by się od toru i 0 przyczepności i wypadek gotowy. Perez mógł jeszcze skręcać a przecież bolid wyrzuca tak ? widzieliście jak tam się jeździ ? onboard ? i tutaj idąc do kolegi
    @6 tam wyrzuca bolid a banda się zwęża bo tor idzie w lewo tak ? gdzie masz onboard Pereza ze widzisz jego kierownice, jak na moje jeszcze skręcał i nie mógł bardziej bo profil zakrętu taki, musiałby wdusić hamulec i skręcić mocniej, no tak logiczne, a potem jak się prostował to sam bolid wyrzucało szeroko i był tam Ocon, wiec wina jest niewiadoma czy to Perez czy incydent bo nie widzieliśmy czy celowo odbił w prawo ... bolid wyrzuca a nie wiemy czy był wyprostowany już ... okej ?

  • 8. jatomak
    • 2018-09-17 23:42:09
    • *.in.net.pl

    @1, @5 jestem podobnego zdania, choć dodam, że akurat nie zaliczam się do psychofanów OCO (jak choćby Pan Kapica - komentator-niestety z Eleven).
    @3 OCO nie jest lepszy od PER (wystarczy sprawdzić statystyki i porównać), a poza tym słabo optymalizuje ryzyko i miał już kilka kolizji, gdzie mógł odpuścić, ale tego nie zrobił i się rozbił tracąc dobre punkty.
    @7 skoro sędziowie za ten manewr nie ukarali PER mając wszystkie dane (telemetria, onbord, itd.) to znaczy, że rzeczywiście jak piszesz nie bardzo było jak uniknąć kolizji będąc z przodu.
    @6 w przypadku manewru z SIR to PER rzeczywiście zgłupiał

  • 9. sliwa007
    • 2018-09-18 09:33:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    5. Heniek007
    Coś w tym jest. Jeden czuje, że kariera nie wyszła tak jak trzeba i z dobrze zapowiadającego się zawodnika nic nie wyszło. Drugi czuje, że na dłuższą karierę nie będzie miał szans bo ostatnie fotele uciekają a Mercedes wygląda jakby był zainteresowany zupełnie innym zawodnikiem. Coś jak z Wehrleinem, wprowadzić, przetestować i wyciszyć za kulisami.
    Tak więc mamy dwóch, może nie głupków, ale gości z kompleksami i "czymś" do udowodnienia.

  • 10. Heniek007
    • 2018-09-18 10:22:53
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @9 Bardzo ładnie opisałeś sytuacje obydwóch-jak dyplomata:)

  • 11. HansF1
    • 2018-09-18 13:18:23
    • *.play-internet.pl

    Z naszej perspektywy mogło wyglądać to na celowe działanie. Ale możliwe jest to co napisał kolega wyżej. Wg mnie to incydent wyścigowy, ale zachowanie z Sirotkinem poniżej wszelkiej krytyki

  • 12. rbej1977
    • 2018-09-18 23:12:17
    • Blokada
    • *.135.2.118

    Kalkulować, analizować, odpuszczać, nie ryzykować, czyli być tak nudnym kierowcą jak Kubica.

  • 13. grzegorz0812
    • 2018-09-19 16:39:29
    • *.adsl.net.t-com.hr

    przyjrzyj się przednim kołom pereza bezpośrednio przed incydentem.

  • 14. jatomak
    • 2018-09-19 22:11:50
    • *.in.net.pl

    @13 widać, że PER kontuje kierownicą w prawo i trafia w koło OCO, ale warto zobaczyć onboard z bolidu ALO, który jest za PER i tam widać, że ALO również wykonuje w tym samym zakręcie podobną kontrę kierownicą... ale oczywiście z jego prawej strony nie ma wtedy żadnego bolidu.
    Nie wydaje mi się prawdopodobne, aby PER wykonał ten ruch celowo i tak precyzyjnie, aby wyeliminować przeciwnika, a jednocześnie nie ryzykując poważnego uszkodzenia własnego bolidu. Bardziej prawdopodobne, że patrzył na GRO, który wchodził od wewnętrznej i PER kontrował aby łapać przyczepność.

  • 15. pz0
    • 2018-09-21 23:33:30
    • *.170.246.94.jerzostrada.pl

    Jest onboard z bolidu Pereza. Wygląda to tak że Gdy Ocon zrównał się z Perezem ten drugi na moment prostuje kierownicę i po puknięciu natychmiast powraca do skrętu w lewo. Wygląda to wszystko na celowe uderzenie. Na YT wpiszcie "Perez vs Ocon - crash again"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo