komentarze
  • 1. tysu
    • 2018-03-26 10:26:53
    • *.is.net.pl

    To nie lepiej mieć pistolet, który dokręca z określona siłą? Problemu by nie było.

  • 2. s1986seba
    • 2018-03-26 10:37:43
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Prawdopodobnie tak jest, ale przy niewłaściwym założeniu nakrętki zostaje ona zniszczona. To jest trochę bardziej skomplikowane niż zwykła nakrętka, z tego co pamiętam to McLaren kiedyś wspominał że JEDNA nakrętka to koszt ok. 1200 euro, i że jest ona jednorazowa.

    Dziwi mnie jednak ze muszą z treningami czekać aż do Bahrajnu, nie można w fabryce postawić makiety bolidu i przez dwa tygodnie non stop trenować zmiany?

  • 3. SpookyF1
    • 2018-03-26 11:29:14
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Moim zdaniem zrzucenie winy na mechanika to zasłona dymna. Tam nie pracują Pan Kazio i Pan Zdzisio z monopolowego za rogiem tylko prawdziwi fachowcy. Są od lat szkoleni, więc dodatkowy trening zawsze pomoże, ale wielkiego sensu nie ma. Co najwyżej może być formą kary dla nich.

    Dwóm kierowcom stało się to samo w tym samym czasie chyba u różnych mechaników, więc węszyłbym problem gdzieś indziej. Zespół wcale nie musi mówić prawdy, że to wina mechaników.

    Poza tym lizakowy powinien też ostro dostać po tyłku. Mechanik wyraźnie machał mu 2 rękami wysoko uniesionymi w górze, że ma nie puszczać, a on puścił. Koordynacji zespołu brak. Stres wywołany pewnie presją, że jest wynik i trzeba go utrzymać i nie wytrzymali tego psychicznie.

  • 4. josef
    • 2018-03-26 11:38:49
    • *.mtm-info.pl

    @1 Rozbawiłeś mnie teraz :)

  • 5. josef
    • 2018-03-26 11:44:40
    • *.mtm-info.pl

    A swoją drogą ciekawe czy mają takie same nakrętki jak Ferrari, czy muszą sami je projektować i wykonywać. Maszyn CNC im nie brakuje :) Może nie najwyższej klasy ,ale zawsze. Nakrętka musi mieć taką konstrukcję ,aby zminimalizować takie rzeczy jakie zdarzyły się im w niedzielę. Osobiście byłem zaskoczony tempem ich bolidów. Szkoda tych błędów. Płacą za brak doświadczenia.

  • 6. Gloomy
    • 2018-03-26 13:55:11
    • *.omni.lt

    Nie żebym się czepiał, ale najpierw był problem Magnussena, a dopiero potem Grosjeana. Tak dla porządku...;-)

  • 7. GO7
    • 2018-03-26 14:30:45
    • *.play-internet.pl

    @3
    Faktycznie, ten mechanik który jeb.ął drzwiami zaraz po akcji też był pewnie podstawiony żebyśmy mogli myśleć, że to wszystko wina mechanika...

  • 8. orto
    • 2018-03-26 18:47:57
    • *.play-internet.pl

    Coś mi tu nie pasuje z tą teorią o źle założonych nakrętkach na klucz! Odkręcający nie zakłada nakrętki na pistolet. Auto staje i wtedy pistolet wciska w nakrętkę, następnie odkręca koło i tą samą nakrętką tkwiącą w pistolecie przykręca kolejne koło. Nie zauważyłem nigdy, by po odkręceniu w pit line nakrętki z poprzedniego koła, zakładano nową przed przykręceniem kolejnego koła. Wydaje mi się, że wygodniej było przedstawić taką przyczynę opartą o słabość "materiału ludzkiego".

  • 9. nonam3k
    • 2018-03-26 23:46:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Na problem z niedokreconymi kolami jest jeden prosty sposob . Przed bolidem na wyswietlaczu powinno byc czerwone swiatlo , ktore zmienia sie na zielone dopiero wtedy gdy kazdy mechanik potwierdzi zmiane kola za pomoca przycisku na pistolecie .

  • 10. berko
    • 2018-03-27 09:49:50
    • *.play-internet.pl

    #8 orto
    Podejrzewam że nakrętka jest zintegrowana z felgą. Tzn. jest zamocowana tak aby nie wypadła a mogła się obracac np. poprzez jakiś rowek wpustowy.

  • 11. marc1508
    • 2018-03-27 17:38:56
    • *.zary.vectranet.pl

    "Najpierw Romain Grosjean wyjechał z niedokręconym tylnym lewym kołem, a chwilę później Kevin Magnussen."
    Było odwrotnie - Magnussen na 24, a Grosjean na 26 ;)

  • 12. orto
    • 2018-03-27 20:31:13
    • *.play-internet.pl

    @ 10.berko
    Nie pomyślałem o tym, jest to bardzo prawdopodobne! Dziękuję :-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo