komentarze
  • 1. kempa007
    • 2017-10-22 13:28:05
    • *.p-arp.supermedia.pl

    No to ostatni kod na ten weekend do ELEVEN SPORTS na 72 godziny: B6X9U3HH8UJA. Dajcie znać w komentarzu kto go wywalczył. Powodzenia!

  • 2. Emirate
    • 2017-10-22 13:33:34
    • *.237.227.192

    Dziękuje !

  • 3. TomPo
    • 2017-10-22 14:24:04
    • *.dynamic.chello.pl

    2 lata odprawy to moze rzeczywiscie przegiecie, ale ten rok to powinien byc minimum.

  • 4. iceneon
    • 2017-10-22 14:28:08
    • Blokada
    • *.125.250.91

    W końcu ktoś podziękował.

    @3 Rok? Od 3 do 6. miesięcy w zupełności wystarcza.

  • 5. Levski
    • 2017-10-22 14:44:04
    • *.79.76.38

    Skoro Mercedes daje 2 lata to niech nawet sie nie odzywa w sprawie Budkowskiego ;)

  • 6. marekko
    • 2017-10-22 15:12:54
    • *.toya.net.pl

    @5 Chyba nie bardzo rozumiesz co napiszłeś.

  • 7. sliwa007
    • 2017-10-22 16:20:36
    • *.centertel.pl

    Mercedes po prostu dobrze zabezpiecza swój interes, a twierdzenie, że ostatecznie to jest sport i przepływ informacji musi istnieć dla dobra widowiska pozostawiam bez komentarza.
    Chyba spodobał im się numer z Budkowskim i teraz chcą więcej, ale skubańce nawet nie kryją się po co podkupują pracowników innych stajni. To powinno obudzić co niektórych fanów, którzy twierdzili, że Budkowski nie będzie sypał informacji. Tutaj mamy jasno napisane jaki jest cel zatrudnienia Budkowskiego i jemu podobnych.

  • 8. Vendeur
    • 2017-10-22 16:30:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Co za bzdury... Już naprawdę nie mają się czego czepiać? Bo ktoś broni swoich interesów? Mercedes odpowiednio płaci za ten okres, więc nic im do tego. Idioci po prostu. A 2 lata to normalka w jakichkolwiek umowach o zakazie konkurencji w przypadku osób, które mają dostęp do poufnych danych.

  • 9. zzagrobu
    • 2017-10-22 16:41:59
    • *.adsl.inetia.pl

    @2
    tak z czystej ciekawości ... do niedzielnego popołudnia czekasz czy uda ci się upolować kod na darmówkę? A jeśli się nie uda to co?

  • 10. R4F1
    • 2017-10-22 17:19:43
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @ Vendeur
    W pełni się zgadzam, Mercedes po prostu ma takie możliwości (finansowe i prawne). Obecnie są najlepsi i niby dlaczego mieliby wypuszczać swoich pracowników do konkurencji na innych zasadach. Jeśli Renault tak bardzo chce ich inżynierów to niech się dogaduje w tej sprawie bezpośrednio z Mercedesem. Jednak po numerze z Budkowskim raczej żaden inny team nie będzie im szedł na rękę, przecież nie tak dawno mogliśmy przeczytać wypowiedź Cyrila (jeśli dobrze pamiętam) w stylu: "nie jesteśmy tu po to, aby mieć przyjaciół" i chodziło właśnie o zatrudnienie Budkowskiego.

  • 11. iceneon
    • 2017-10-22 18:04:13
    • Blokada
    • *.125.250.91

    @9 Był szybszy od ciebie i ci żal d*pe ściska zza tego grobu?

  • 12. BlahBlah
    • 2017-10-22 18:26:07
    • *.icpnet.pl

    @9 Zazdroooooo =D

  • 13. Vendeur
    • 2017-10-22 20:59:05
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 9. zzagrobu - jeśli się nie uda, to jest pełno transmisji w internecie i naprawdę nietrudno je znaleźć. Jakość HD.

  • 14. zzagrobu
    • 2017-10-22 23:09:19
    • *.adsl.inetia.pl

    15,9zł/m-c.
    Nie stać tego co nic nie robi - znaczy do szkoły biega.

    @11
    na szczęście nikt mi dupy nie ściska - w przeciwieństwie do ciebie. Riposta najwyższych lotów "geniuszu"

  • 15. adrian1313
    • 2017-10-23 00:07:32
    • *.centertel.pl

    @14 paranoja! Człowieku, o co Ci właściwie chodzi? Nawet jeśli kogoś nie stać, czy biega do szkoły to ma prawo wygrać konkurs jak każdy inny. Czasem nie rozumiem, o co się nie którzy spinają.

  • 16. dexter
    • 2017-10-23 02:44:17
    • *.dyn.telefonica.de

    @sliwa007

    Marcin Budkowski to jest troche inny przypadek, poniewaz On byl szefem ds. techniki w FIA, tzn. byl takim punktem kontaktowym dla wszystkich szefow odpowiedzialnych za technike w zespolach wyscigowych. Do niego adresowane byly wszystkie innowacje techniczne. On byl tym czlowiekiem w FIA ktory sprawdzal czy pomysly uwzgledniajac regulamin techniczny sa w ogole legalne. Takze zna wszystkie aktualne oraz przyszle bolidy w najmnieszych szczegolach (zna wszystkie tajne rozwiazania wszystkich zespolow wyscigowych). Np. widzial w kanale aerodynamicznym nowy model Red Bulla RB14 ktory dopiero w przyszlym roku wyjedzie na tor. I dlatego tutaj konkurencja jest troche oburzona. A to jest logiczne, poniewaz niektore zespoly teraz beda stawic sobie pytanie: co bedzie jesli w Renault (oczywiscie zakladajac taki scenariusz) w najblizszym czasie pojawi sie pomysl danego zespolu? Co wtedy bedziez roznymi prawami?

    Sek w tym, ze On jest zatrudniony w Genewie i tym samym obowiazuje go takze szwajcarskie prawo pracy (3 miesiace). Czy Marcin Budkowski bedzie mial rok przerwy albo 3 miesiace wlasciwie nie odrywa duzej roli. Jesli zespoly w F1 oraz FIA chce sobie w przyszlosci poradzic z takim "problemem" to niech najpierw wszystkie zespoly w F1 podpisza takie zobowiazanie, ze nie beda wiecej zatrudniac pracownikow ktorzy podlegaja pod wladze wykonawcza FIA. A pracownicy FIA musza widziec, ze nigdy wiecej nie beda mogli pracowac dla zespolow w F1. I problem bedzie rozwiazany ...

    @Vendeur

    "A 2 lata to normalka w jakichkolwiek umowach o zakazie konkurencji w przypadku osób, które mają dostęp do poufnych danych."

    Nie prawda

    Tak jeszcze na marginesie a propos agresywnych zobowiazan kontraktowych w Mercedesie. Dziwne, ze Paddy Lowe mogl przesc do Williamsa (na stanowisko wyzszego szczebla, poniewaz mial w umowie opcje aby zostac szefem zespolu) i Mercedes nie stawial inzynierowi zadnych kamieni na drodze. Paddy Lowe mogl w Williamsie natychmiast podjac prace.

  • 17. dexter
    • 2017-10-23 08:44:33
    • *.dyn.telefonica.de

    @sliwa007

    A tak jeszcze na boku zahacze, poniewaz wczoraj mi sie juz nie chcialo.

    Piszesz: "Chyba spodobał im się numer z Budkowskim i teraz chcą więcej, ale skubańce nawet nie kryją się po co podkupują pracowników innych stajni"

    Przeciez Renault nie pojdzie do Urzedu Pracy i tam nie bedzie szukac ludzi z wyzszego szczebla z odpowiednim doswiadczeniem i wysokim know-how, bo takich ludzi tam nie znajdzie. Chyba ze maja zamiar szukac amatorow. Mororsport jest wbrew pozorom bardzo mala branza. A osob z doswiadczeniem jest naprawde niewiele ... Aby wygrywac tytuly to trzeba najpierw ludzi znalezc i obstawic na odpowiednich pozycjach. Trzeba miec naprawde dobre wyczucie i spryt.

    Pozdr.

    Edit: mogl przejsc do Williamsa

  • 18. sliwa007
    • 2017-10-23 17:25:27
    • *.centertel.pl

    17. dexter
    Zgoda, ale Mercedesowi tych zdolnych inżynierów też nikt nie oddał za darmo, bez egzekwowania okresów wypowiedzenia. Budowali zespół przez ładnych parę lat więc naturalnym jest, że teraz nie chcą dzielić się owocami swojej pracy z innymi.
    Renault wprost mówi, że okres wypowiedzenia powinien być krótki tak by inne zespoły mogły pozyskiwać dobrych pracowników od konkurencji a ci żeby w zasadzie z marszu sypali pomysłami od poprzedniego pracodawcy. Wszystko oczywiście w imię świetnego widowiska i zwartej stawki.
    Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego co piszą, przecież to jest debilizm w czystej postaci. Oj chyba zaczyna im się grunt palić pod nogami bo zaczynają posuwać się za daleko.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo