komentarze
  • 1. waterball
    • 2016-06-03 17:40:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Zbiornik paliwa i kable do podwozia? Faktycznie bolid renault jest uproszczony do maksimum. Gdyby jeszcze choć silnik dorzucili ...

  • 2. Kalor666
    • 2016-06-03 19:34:06
    • *.40.249.176.threembb.co.uk

    Nie kumam Twojego toku rozumowania.

  • 3. dexter
    • 2016-06-05 17:53:19
    • *.dyn.telefonica.de

    Wypadek Palmera bardzo komicznie wygladal. Ciekawe co sie stalo? Zeby na prostym odcinku auto obralo inny kierunek i uderzylo w bande nie jest naturalne. No, chyba ze kierowca w takich warunkach zbyt gwaltownie bedzie sie obchodzil z pedalem gazu...
    Jesli czlowiek spojrzy na powtorke na niebieskie swiatelka na kierownicy ktore oznajmiaja punkt zmiany biegu, to Palmer wlasciwie obroty pociagnal do samego konca tzn. do punktu przelaczenia biegu. I w tym momencie bolid odbil w lewo...

  • 4. dexter
    • 2016-06-05 18:35:38
    • *.dyn.telefonica.de

    Dodadam jeszcze ze podczas deszczu sama moc silnika nie jest taka wazna, wieksza role odgrywa kierowca. Ale jak silnik reaguje na ustawienie pedalu gazu jest w kazdym aucie bardzo wazne. Kierowca musi potrafic dokladnie dozowac pedalem gazu. Pytanie - pojechal Palmer juz na nowej specyfikacji silnika Renault, czy jeszcze byla to stara?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo