Grand Prix Bahrajnu - najszybsze okrążenia
2. 1:34.270 - Lewis Hamilton - McLaren Mercedes - okrążenie 18
3. 1:34.357 - Kimi Räikkönen - Ferrari - okrążenie 39
4. 1:34.420 - Fernando Alonso - McLaren Mercedes - okrążenie 46
5. 1:34.470 - Nick Heidfeld - BMW - okrążenie 38
6. 1:34.819 - Robert Kubica - BMW - okrążenie 46
7. 1:35.153 - Jarno Trulli - Toyota - okrążenie 40
8. 1:35.200 - Giancarlo Fisichella - Renault - okrążenie 51
9. 1:35.384 - David Coulthard - Red Bull Racing - okrążenie 34
10. 1:35.475 - Heikki Kovalainen - Renault - okrążenie 27
11. 1:35.556 - Nico Rosberg - Williams - okrążenie 51
12. 1:35.705 - Mark Webber - Red Bull Racing - okrążenie 37
13. 1:35.723 - Vitantonio Liuzzi - Scuderia Toro Rosoo - okrążenie 23
14. 1:35.842 - Rubens Barrichello - Honda - okrążenie 50
15. 1:35.845 - Ralf Schumacher - Toyota - okrążenie 37
16. 1:35.992 - Alexander Wurz - Williams - okrążenie 27
17. 1:36.111 - Anthony Davidson - Super Aguri - okrążenie 27
18. 1:36.359 - Takuma Sato - Super Aguri - okrążenie 23
19. 1:36.772 - Adrian Sutil - Spyker - okrążenie 45
20. 1:37.184 - Christijan Albers - Spyker - okrążenie 40
komentarze
1. mihowe
W końcu powtarzalne wyniki Roberta a to już coś . 6 w kwalifikacjach, 6 w wyścigu i 6 czas jednego okrążenia
2. mihowe
He 666 szatański wyścig
3. Statek
Zwrucie uwage że kierowcy Ferrari zrobili najszybsze okrażenia na tardych mieszankach opon...co pokazuje ich klase
4. rafael_feb
to nie nowość, że ferrari lepiej się sprawuje na twardych mieszankach, zresztą McLaren dzisiaj też się dobrze spisywał na twardszych oponach
5. Marti
Zapraszam wszystkich na www.robertkubica.blog.onet.pl
6. Kazik
Marti,nie chcę abyś uznała mnie za złośliwego.Ale czy Ty wogóle patrzysz jaką zawartość ma Twoje forum? Porno + F1 to się jakoś łączy?Zrób coś z tym,Już zastanawiam się nad tym czy bez Twojej reklamy "w ciemno" się nie przyłączyć.
7. jercik
To, że na twardych mieszankach uzyskiwali lepsze czasy, nie świadczy o ich klasie, tylko o tym, że były one lepsze niż mieszanka miękka. Dlaczego więc jeździli na miękkiej zamiast od początku na twardej? Myślę, że chodzi o to, że kiedy jeździli na miękkich oponach mieli pełne baki paliwa. Gdy już spalili je, opony były starte i nie nadawały się do osiągnięci lepszych rezultatów. Na sam koniec wyścigu, tankowali mniej paliwa, a opony mniej się ścierały (gdyż mieszanka twarda jest twardsza :)) co pozwoliło osiągnąć lepszy czas. Co o tym myślicie?
8. Marti
Kazik, ja nie prowadzę żadnego forum. To forum o którym piszesz nie jest także własnością właściciela strony Kubicy, którą reklamuję. Wspomniane przez Ciebie forum też mnie się nie podoba, więc od dłuższego czasu nie wchodzę na tę stronę. Nigdy też nie wypowiadałam się na tym forum. Niestety, jest to nie pierwsze i nie ostatnie forum o tematyce sportowej, w której pojawiają się teksty oraz filmy pornograficzne. Jako redaktor bloga, którego tutaj reklamuję, postaram się, aby usunięto link wspomnianego forum.
Nie uznaję Cię za złośliwego. Pozdrawiam.
9. Kazik
Dzięki Marti za wyjaśnienie.Chodziło mi o to,że ktoś zaglądający ew.do tego "forum" miałby potem głupie skojarzenia.Pozdrawiam.
10. Marti
Ja dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę i napisałeś o tym.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz