komentarze
  • 1. kempa007
    • 2014-07-09 10:27:58
    • *.180.227.42

    tragedii nie ma, myslalem ze bedzie gorzej, aczkolwiek wszystkie fotk jak i grafiki sa poki co robione od dolu...

  • 2. pgolebiow
    • 2014-07-09 10:51:32
    • *.51.196.94

    ciekawe jak będą wpływały na osiągi bo wygląd ogólnie fajny

  • 3. kempa007
    • 2014-07-09 10:53:29
    • *.180.227.42

    no wlasnie tak szczerze to mi sie one bardziej podobaja niz te obecne. Tym bardziej, ze jak widac 13 cali to ma obrecz a sam balon ma tak na oko 17,5 cala wiec niewiele rozni sie de facto od 18-stek.

  • 4. PiotrasLc
    • 2014-07-09 10:59:03
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Jak dla mnie na Lotusie nie wygladaja zbyt dobrze , moze kwestia przywyczajenia sie

  • 5. Zirdiel
    • 2014-07-09 11:08:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy to nie jest tak, że te opony będą miały mniejszą żywotność?

  • 6. Yachu
    • 2014-07-09 11:10:46
    • *.bb.sky.com

    Ale czad,chyba niewielu spodziewało się ze będzie to tak dobrze wyglądać co? Wprowadzać natychmiast od 2015 :) Y

  • 7. PiotrasLc
    • 2014-07-09 11:25:49
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    od 2015 to raczej nie mozliwe bo zespołu juz buduja bolidy pod obecne opony , wiec to by wymagało przebudowy konstrukcji bolidów

  • 8. kempa007
    • 2014-07-09 13:03:52
    • *.29.207.58.citimedia.pl

    zmiany jak cos dopiero na sezon 2017 gdy Pirelli zakonczy sie obecny, trzyletni kontrakt F1.

  • 9. Herbie1
    • 2014-07-09 14:06:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Optycznie prezentują się nieźle. Pirelli dobrze dobrało wymiar nowej opony. Były obawy że będzie to wąski pasek gumy naciągnięty na nieproporcjonalnie dużą felgę ale jest... O.K.
    Co prawda większa średnica zewnętrzna koła wymaga zmian w bezpośrednim otoczeniu koła.
    Zmieni się choćby możliwy promień skrętu przedniej osi i zupełnie inaczej zaprojektować trzeba będzie zawieszenie by skompensować niższą wysokość karkasu ale za to powinna pojawić się wyższa przyczepność mechaniczna, powstanie możliwość wykorzystania większych tarcz hamulcowych a co za tym idzie zwiększenia ich skuteczności przy równoczesnym zmniejszeniu ryzyka ich przegrzania. Wzrośnie też szansa na dojechanie bolidu do boksu na samej feldze jeśli w ferworze walki opona zostanie uszkodzona.

  • 10. somnus
    • 2014-07-09 14:13:14
    • *.rz.izeto.pl

    Wygląda lepiej niż myślałem, ale to jest bolid pod te 13-tki, chciałbym zobaczyć jak będą komponowały się z bolidami zaprojektowanymi pod 18-stki, bo teraz na pewno osiągów nie poprawiły Grosjean'owi. Jak by jeszcze z cal gumy dodali to już by były idealne z wyglądu. Ale wolał bym żeby były szybkie i pozwalały się ścigać, nawet kosztem wyglądu.

  • 11. Kubson_
    • 2014-07-09 14:34:43
    • *.pzu.pl

    Czekamy na 20' - najlepiej w pełnym chromie i ze spinerami, w stylu Pimp_My_F1.
    A tak serio to wygląda lepiej niż przypuszczałem - nowe koła mogą znów przewrócić stawkę ( wystarczyło zmienić dostawcę opon Michelin/Pirelli i niektóre zespoły traciły swoją przewagę ).

  • 12. marco35
    • 2014-07-09 17:16:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na oficjalnej stronie formułki są zdjęcia z testów. Są jeszcze dwa w tym jedno z toru. 65 , 42 a 17 te to chyba silnik AMG V6 1.6 , ciekawie wygląda.

  • 13. marco35
    • 2014-07-09 18:26:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kempa wielki dzięki za update. Taka moja mała sugestia aby na stronie głównej dać wyróżnienie, ze news przez autora został uaktualniony. Sam ocenisz moją sugestie.

  • 14. Root
    • 2014-07-18 11:37:25
    • *.tktelekom.pl

    Ładne oponki, oby jak najszybciej weszły do F1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo