komentarze
  • 1. ygor
    • 2014-06-23 15:45:43
    • *.star.net.pl

    Cos mi to dziwnie wygląda. Chyba normalna reakcja na pit stopy Mercedesa powinny byc natychmiastowe pit stopy Williamsa.

  • 2. mwhakowscy
    • 2014-06-23 15:54:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tak jest. Natychmiastowe i tak samo szybkie.

  • 3. waterball
    • 2014-06-23 18:07:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Niestety taktyka Williamsa od dawna polega na tym, że przetrzymuje kierowce na zużytych oponach dłużej niż inni przez co traci on miejsce w stawce. Ale za to po skończeniu wyścigu ma lepsze opony. Czyli - umarł zdrowszy!

  • 4. wheelman
    • 2014-06-23 20:32:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale wydaje mi się, że Williams w Austrii trochę "pomógł sobie paliwem". We wcześniejszych wyścigach kiedy po raz ostatni pokazywana była tabela zużycia paliwa (czyli jakieś 5-10 okrążeń przed końcem), Williamsy zawsze miały o 3kg mniej zużytego paliwa niż ktokolwiek inny. W Austrii nie było już tej różnicy. O ile się nie mylę Hamilton miał najmniejsze zużycie, a Massa i Bottas byli pod tym względem gdzieś w środku.

  • 5. rysiek45
    • 2014-06-23 21:06:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Williams = brak jaj .Przykre , ale to prawda . W następnym takim wyścigu przysnę w połowie , a nie pod koniec .....

  • 6. ULTR93
    • 2014-06-24 09:54:59
    • *.ezbit.pl

    Wolff pewnie chce sie pozbyc tych 10% akcji w Williamsie i robi reklame zespolowi.

  • 7. Doradca
    • 2014-06-26 07:07:41
    • *.play-internet.pl

    @6
    Albo chce zmotywować Swoich kierowców. W końcu sama "pewność" że z obecnym bolidem nikt im nie da rady na pewno kierowcom nie pomaga.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo