komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2014-04-19 13:45:13
    • *.static.korbank.pl

    Z tego się robi naprawdę jedna wielka farsa. Zaspoły mogą modyfikować czujnik?! RBR powinien dostać kolejną dyskwalifikację i może wtedy nauczą się grać sportowo.

  • 2. Kalor666
    • 2014-04-19 13:51:48
    • *.opera-mini.net

    Czy nie łatwiej się przyznać że Daniel jest szybszy? :-)))

  • 3. Anuk
    • 2014-04-19 13:55:29
    • *.adsl.inetia.pl

    Chciałabym wiedzieć kim są te "niektóre zespoły". :]

  • 4. Aciej
    • 2014-04-19 14:35:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Pewnie po kilku okrążeniach wyścigu znowu pewnie dowiemy się, że w obu bolidach byków zepsuły się czujniki. Jednocześnie bolidy te dostaną dodatkowe 100 KM z cudownego nieznanego źródła.

  • 5. KowalAMG
    • 2014-04-19 15:24:52
    • *.dynamic.mm.pl

    To juz wiemy dlaczego rbr jest tak mocny .

  • 6. vetf1
    • 2014-04-19 15:31:22
    • *.87.208.174

    a gdzie ty niby widzisz tę moc ?

  • 7. somnus
    • 2014-04-19 15:44:35
    • *.rz.izeto.pl

    "FIA w takim wypadku pozwoliła ekipie przejść na własny model obliczeniowy. " I już wiadomo skąd 2 i 3 miejsce RBR w kwalifikacjach

  • 8. Hamcio20
    • 2014-04-19 16:01:18
    • *.business.static.vectranet.pl

    W moich oczach RedBull to straszni krętacze . Nie wiedzą co oznacza słowo fair-play. najwidoczniej nie moga się pogodzić z porażką i próbują wszystkiego . FIA powinna ich trochę bardziej utemperować bo kary pieniężne nic dla takiego zespołu jakim jest RBR nie znaczą .

  • 9. Mind
    • 2014-04-19 16:21:02
    • *.tktelekom.pl

    Wątpię, aby czujnik i własna metoda obliczania przepływu paliwa była dzisiaj decydująca. RBR odnotował dobre pozycje ponieważ mają bardzo dobrą aerodynamikę co pozwoliło na pewniejsze prowadzenie bolidów. Swoją drogą jeżeli wiedzą gdzie leży problem to sytuacja nie powinna mieć miejsca w kolejnym wyścigu.

  • 10. KowalAMG
    • 2014-04-19 17:22:24
    • *.dynamic.mm.pl

    A świstak siedzi i zawija je w sreberka dziwne jest to ,ze tylko rbr ma kłopoty z czujnikiem FIA powinna to ponownie zbadać bo znowu idzie lewizna .. I teraz wykluczyć na min 3 wyscigi majstra .

  • 11. Root
    • 2014-04-19 19:47:00
    • *.dynamic.mm.pl

    Coraz bardziej widać, jak wszyscy chcą na siłę zdusić RedBulla, nie ważne uczciwie, czy nie.
    Mamy w tym roku ograniczenie do 100 kg paliwa i ograniczenie przepływu chwilowego, obie te wartości są przez RedBull przestrzegane, więc znaleziono inny sposób na dokopanie ekipie z Milton Keynes.

  • 12. Aciej
    • 2014-04-19 20:51:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Root własnie w tym problem, że nie przestrzegają chwilowego przepływu.
    Nie byli wstanie tego udowodnić w czasie apelacji i nadal kombinują w tym zakresie zamiast się dostosować jak każdy inny zespół.

  • 13. FAster92
    • 2014-04-19 21:28:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problem rozwiązany 2 i 3 miejsce w Q! Świetnie RBR sobie pogrywa. 11. Root Ale kto im chce dokopać? Przegrali sprawę i znowu zaczynają kombinować. 12. Aciej Wg. mnie to już za dużo... podczas testów ledwo okrążenie przejechali a teraz kombinują jak tu ugrać najwięcej jak się da. Zespoły powinny zareagować na takie oszustwa o FIA nie mówię bo im chyba to na rękę, nie wiem ale RBR nie potrafi chyba pogodzić się z tym, że są lepsi od nich na dodatek nie łamiąc regulaminu.

  • 14. youda
    • 2014-04-19 23:49:20
    • *.toya.net.pl

    Wszyscy widzę znawcy intryg RBR jakby siedzieli sami w paddocku i wiedzieli najlepiej...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo