komentarze
  • 1. ForzaFerrari
    • 2012-05-27 20:38:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I bardzo dobrze.
    Fia uznało,że jest to legalne,więc nie ma tematu.
    Teraz zespoły bardziej powinny skupić się na skopiowaniu tego wynalazku.

  • 2. Skoczek130
    • 2012-05-27 20:39:04
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma się co dziwic - protest i tak zostałby odrzucony, bo nic im nie udowodnią. To jest właśnie geniusz Adriana. I to mnie cieszy - jednostka potrafi przesądzic szalę zwycięstwa na własną korzyśc! :))

  • 3. mssie
    • 2012-05-27 20:53:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie lubię takiego omijania regulaminu, ale nic się z tym nie zrobi, tak samo ten słynny kanałem F mercedesa, o którym w sumie zrobiło się cichutko.

  • 4. Vysogota
    • 2012-05-27 21:01:05
    • *.sggw.waw.pl

    Elegancki artykuł, tak powinno być zawsze, że jeśli piszemy o o zmianach, nowościach i sporach technicznych powinno być w artykule zdjęcie elementu o którym jest mowa. Tak trzymać

  • 5. Grzesiek 12.
    • 2012-05-27 21:21:44
    • *.162.254.250

    A swoją droga , zastanawiam się czy w regulaminie jest zapis o tym że osoba dokonująca legalności dziur , musi być osobą widzącą ...:D
    Bo mam co do tego pewne wątpliwości ,,, :)))

  • 6. Rudolf50
    • 2012-05-27 21:31:54
    • *.emouse.pl

    Teraz Red Bull siedzi przy korycie F1 i to oni rozdają karty

  • 7. nonam3k
    • 2012-05-27 21:54:05
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    Jakie zadanie maja te dziury ?

  • 8. Qbus81
    • 2012-05-27 22:04:58
    • *.polineo.pl

    szukanie dziury w całym :)

  • 9. zu7
    • 2012-05-27 22:23:12
    • *.51.59.2

    @8 Kto wie :) Newey zrobił dziury z tyłu by ludzie mieli czego szukać podczas gdy coś tam wdraża z przodu bolidu. Tak jak kiedyś wszyscy przyglądali się uginającemu się przedniemu skrzydłu podczas gdy to śmigające z tyłu spaliny robiły tą różnicę.
    Wywiercili dziury i mają radochę...

  • 10. mssie
    • 2012-05-27 22:23:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7 Np odprowadzanie powietrza, przez co zwiększa się docisk, jak na moje, ale doktorem nauk fizycznych nie jestem.

  • 11. Jahar
    • 2012-05-27 23:00:55
    • *.opera-mini.net

    Chodzi prawdopodobnie o utrzymywanie stałej temperatury tylnych opon dzięki przepływowi powietrza, który nanosi spaliny z wydechu.

  • 12. Skoczek130
    • 2012-05-28 20:03:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @mssie - kanał F jako pierwszy stworzył McLaren. ;] To nie omijanie przepisu, a szukanie możliwości polepszenia osiągów. Każdy zespół to robi, jednak z różnym skutkiem. Jeżeli FIA nie dopatrzy się nagięcia przepisów, nie ma co oceniac postawy żadnej z ekip. :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo