komentarze
  • 1. kam39
    • 2010-06-24 18:58:06
    • *.lukman.pl

    jeszcze nie zaczęli sezonu a już kompinują

  • 2. Snpr9
    • 2010-06-24 19:05:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy rozmiar się liczy?

  • 3. harry-potter11
    • 2010-06-24 19:12:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2. Snpr9
    tak im szersze to większa trakcja i przyczepnosc

  • 4. kam39
    • 2010-06-24 19:21:13
    • *.lukman.pl

    w f1 wszystko się liczy a rozmiar przede wszystkim

  • 5. djpaster
    • 2010-06-24 19:48:22
    • *.zagorz.net

    mniej gumy im pójdzie na 18 i tu już jest oszczędność. za niedługo to bieżnikować stare będą :-)

  • 6. Benito82
    • 2010-06-24 20:17:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to chłopcy z pit stopu beda musieli z deka przypakowac. bo podniesc takie koło samemu i włozyc je do bolidu w 1sec bedzie ciezko:P

  • 7. przemoziom99
    • 2010-06-24 20:21:29
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i ta cholerna ekologia po kij w F1 ekologia?? tak jak bridgestone myslą że jak pomalują paski na zielono to uratują ziemie efekt cieplarniany sie zmniejszy i inne głupoty - GÓW.. PRAWDA !!!

  • 8. Witek6935
    • 2010-06-24 21:25:38
    • *.ztpnet.pl

    7.: Po to, że Formula 1 jest doskonałym poligonem doświadczalnym dla rozwiązań, które mogłyby zostać wprowadzone w autach seryjnych... Wyścig zbrojeń w F1 temu sprzyja... już widzę jak zaczną badać bolidom emisje CO2 z wydechu i zespół który będzie miał najlepszy wynik będzie miał jakieś nagrody :) Po też chcą większe felgi... Opony 18 stworzone pod f1, będzie można testować do seryjnych wyścigówek.
    Fakt, f1 traci przez to trochę ducha prawdziwego sportu, ale sama idea nie jest aż taka zła. W końcu wszyscy mają te same zasady... Ważne jest tylko, żeby F1 pozostała tą najszybszą serią wyścigową.

  • 9. Wiater
    • 2010-06-24 21:26:37
    • *.chello.pl

    Ale moze zrobią opony które bedą zmniejszały zuzycie paliwa o 2%, co by dało 4l na wyścig, a co za tym idzie 26 skuterów porządkowych bedzie jeździło za "darmo". A tak na poważnie, to wiecej paliwa zużywa przelot tej całej karawany do azji niż cały sezon w F1 :/ Niech sobie KERS w WTCC testują bo tam jeźdzą bardziej cywilizowane auta a nie w F1 !!!

  • 10. theadzik
    • 2010-06-24 21:46:53
    • *.78.176.99

    FELGI, NIE OPONY...

  • 11. karlito
    • 2010-06-24 22:06:19
    • *.adsl.inetia.pl

    ale mieszają. łeb odpada. I ta ekologia, ściema na maxa. Tu chcą cięcia kosztów a zespoły wypieprzają grube miliony na ekologiczne rozwiązania. na metanol niech jeżdzą, jak w żużlu.

  • 12. plakat
    • 2010-06-24 22:50:12
    • *.komptech.org

    Jestem za tym aby uwolnić absolutnie wszystko!!!
    Wiadomo że zasady bezpieczeństwa muszą być spełnione ale poza tym "róbta co chceta" opony niech każdy ma jakie chce, silnik taki jaki sobie wyprodukuje, pakiet aero dowolny, hamulce dowolne itd. niech projektują supersamochody i wreszcie przestaną ciąć koszty.... ekologia. Może niedługo będą wykupywać limity na emisje CO2??
    Moim zdaniem im mniej ograniczeń tym lepiej..
    Szkoda że FIA próbuje udawać że F1 może być tanie i wprowadza zmiany które mają dać oszczędności a tak naprawdę uruchamiają inżynieryjną maszynę która za grube miliony pracuje nad jak największym ulepszeniem bolidu mimo wprowadzonych ograniczeń!!!

  • 13. skidmarks
    • 2010-06-25 09:50:09
    • *.254.143.194

    JA też bym tak chciał Tyrell-Ford to był bolid na miarę ery tworzenia"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo