komentarze
  • 1. Wiland
    • 2010-06-10 12:03:36
    • *.static.zebra.lt

    Takie wrażenie, że McLaren wypuścił wszystkich w pole z tym F-duct. Zapomniano o rozwijaniu bolidów, wszyscy majstrują kanał. Większe brawa dla Renault za nie poddanie masowej psychozie i sprawne rozwijanie tego co jest

  • 2. Roch Kowalski
    • 2010-06-10 12:21:15
    • *.idc.net.pl

    Hejka Kempa, zgubiłeś info z wypowiedzią Brawn-a o tym co brakuje reszcie konkurencji do bolidu RB6 - ciekawe jest że mówi np. o wydechu (o którym nie chwaląc się wspominałem na tym portalu kilka tygodni temu).

  • 3. Senna_olk
    • 2010-06-10 12:27:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Wiland

    Sam Brawn przyznał, że skonstruowanie DZIAŁAJĄCEGO F-duct wymaga wiele pracy, więc McLaren spokojnie może rozwijać swoje systemy, gdy reszta jest w przysłowiowej "dupie".

  • 4. Wiland
    • 2010-06-10 12:50:08
    • *.static.zebra.lt

    3. Senna
    Zgadza się. Zresztą takich elementów jest dużo i w dodatku to musi byc zgrane. Chodzi mi o to, że gdyby nie zaślepienie na F-duct to gdzie byłoby teraz Ferrari? A gdzie jest teraz Renault w porównaniu z początkiem roku? Myślę, że gdyby Kubica nie miałby przed sobą Merców to byłoby wielkie zdziwienie jego tempem. W ubiegłym roku u wszystkich na ustach były dyfuzory, a Toyota przyznała, że więcej uzyskiwali bawiąc się przednim skrzydłem. Tak i teraz może to kanał, a może jednak silniczek daje przewagę (bo merce już w ubiegłym roku na szybkich trasach były mocne).

  • 5. matito
    • 2010-06-10 15:01:21
    • *.adsl.inetia.pl

    może niech go założą jak dobrze nie sprawdzą to będą wolniejsi ale jak zadzaiła to bd najszybciej jeździli

  • 6. Tunio1
    • 2010-06-10 16:43:31
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Po co inne ekipy to robią? Red Bull był przed Mcl a teraz oni ich doganiają bo ci się bawią tym systemem a nie rozwijają reszty bolidu. Oczywiste to jest że McL jest zaprojektowany pod ten system i z góry wiadomo że będzie miał przewagę, tak samo jak z KERS'em. Gdyby Red bull skupiał się na swoim od początku a nie próbował robić coś co im nie pasuje to mieli by teraz jeszcze większą przewagę niż mają. Po co coś dobrego zmieniać na coś ryzykownego? byli 0.6 s przed McL a teraz są 0.1 przed nimi :)

  • 7. szerter
    • 2010-06-10 17:31:43
    • *.com-promis.3s.pl

    2. Roch Kowalski - łał, ale rzeczywiście lepiej się nie chwal, bo o wydechu RBR było głośno podczas testów przedsezonowych. Sam Horner jest chyba najbardziej zadowolony z tego, że konkurencja się interesuje właśnie tym elementem, stwierdzając po kwalifikacjach w Turcji, że prawdopodobnie jest to obszar, który najmniej wnosi do ich wyników.

  • 8. Roch Kowalski
    • 2010-06-10 18:15:33
    • *.idc.net.pl

    7. Wiesz, że nie wiedziałem..., słowa Hornera natomiast traktowałbym z przymrużeniem oka - bo w jego interesie jest robienie 'zasłony dymnej'.

  • 9. theadzik
    • 2010-06-10 18:54:54
    • *.78.176.99

    renault cos tam pewnie szykuja z kanalem f, ale nie spiesza sie, raczej testuja to rozwiazanie pobocznie, zwracajac wieksza uwage na inne elementy ;p

  • 10. Emer
    • 2010-06-10 20:36:46
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    ...może ktoś mi wytłumaczyć jedną sprawę... pamiętacie na początku sezonu Robert miał w bolidzie podobny wlot powietrza przed kokpitem jak maki...

  • 11. arassF1
    • 2010-06-11 08:31:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    jeśli im ten F-duct się uda, to znaczy da parę dziesiątych na okrążeniu to już zaczynam się bać o atrakcyjność dalszej części sezonu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo