komentarze
  • 1. kam39
    • 2010-06-09 08:30:55
    • *.lukman.pl

    jaszcze wyjdzie że dogonią Renault szybciej niż myśleliśmy

  • 2. Olfaz
    • 2010-06-09 08:56:43
    • *.berendsen.pl

    Tor w Kanadzie to raj dla szybkich samochodów. Jeśli Renault nie poprawi swoich osiągów zbierze jedynie małe punkty...

  • 3. Gosu
    • 2010-06-09 09:33:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2. Olfaz Renault ma braki jeśli chodzi o docisk aerodynamiczny. W Kanadzie powinno być lepiej niż w Turcji, bo jest to tor gdzie jeździ się z małym dociskiem. Prędkości max też są nie najgorsze (bez słynnego kanału).
    Jeśli chodzi o Force India to są zaraz za Renią, choć można było odnieść wrażenie, że Renault odskoczyło. Z dobrze działającym SRW mogą w kwalifikacjach zaskoczyć.

  • 4. Olfaz
    • 2010-06-09 10:54:35
    • *.berendsen.pl

    No to dalczego tak dobrze poszło Robertowi w Monaco....? Chyba dlatego, ze tam liczyła się prędkość do 220 km/h a docisk nie miał takiego znaczenia...

  • 5. Gosu
    • 2010-06-09 13:16:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4. Olfaz Otóż Monaco to przyczepność mechaniczna i bardzo dobry balans i talent kierowcy. Jest jeszcze wiele czynników, ale odpada jeden najważniejszy docisk aero. Tor w Kanadzie wybacza braki w tym obszarze jak i ten w Monaco. Jest jeszcze kilka takich obiektów Monza, Spa, Interlagos.

  • 6. matito
    • 2010-06-09 15:06:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Force India i tak bardzo dobrze w tym sezonie dostają się do Q3 i w ogóle trzymają tempo wyścigu brawo naprawdę świetna robota

  • 7. grzegorz0812
    • 2010-06-09 19:18:00
    • *.ip.netia.com.pl

    panowie z tego co czytam wywiady to będzie jedno wielkie podium , wszyscy wypowiadający się kierowcy o kanadzie mówią że będą mocni itd.no chyba że nowe zespoły się mogą nie zmieścić no ale weteraniiii każdy z nich twierdzi że będzie nie do pobicia.w każdym bądz razie zapowiada się ciekawie i mam nadzieje że zdołam to obejrzeć ponieważ będę w trasie.

  • 8. leo_
    • 2010-06-09 19:53:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tor w Kanadzie ma to co Renault potrzeba. Średnio mały docisk (a i w tym Renault się poprawiło), dobra mechanika i przyczepność (zawieszenie, mocne hamulce, balans hamulców i bolidu) oraz talent kierowcy (całowanie band, późne hamowanie). Moim zdaniem F-duct się tu średnio sprawdzi , bo kanał ten pasuje do torów zróżnicowanych, gdzie potrzebny jest zarówno mocny docisk-długie,szybkie łuki- jak i słaby docisk-długie proste. W Kanadzie mamy z tego tylko proste, które zresztą nie są zbyt długie, ale za to w połączeniu z wolnymi, ostrymi zakrętami (pasującymi Renault i Kubicy, jak wyżej wspomniałem). Doceniam F-duct (w Kanadzie z pewnością da jakiś zysk, szczególnie MacLarenom), ale go nie przeceniam.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo