komentarze
  • 1. sssebooo
    • 2010-01-14 18:17:01
    • *.lukman.pl

    zgadzam się z Jarno;D
    powodzenia w NASCAR;D

  • 2. sssebooo
    • 2010-01-14 18:18:04
    • *.lukman.pl

    w Lotusie miało być oczywiście, wyślałem o jednym a wpisałem co innego;D

  • 3. pawel3012
    • 2010-01-14 18:56:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i trzeba posłuchać dziadku (Bernie) mądrzejszych od siebie :)

  • 4. MatttyBoi
    • 2010-01-14 19:11:17
    • *.opera-mini.net

    Co to jest skroty? Translator nie ma... Sorry

  • 5. gucioF1
    • 2010-01-14 19:23:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przebudować tory tak aby dawało się wyprzedzać a nie jakieś tam "skróty"

  • 6. frg1pl
    • 2010-01-14 19:26:56
    • *.rzeszow.mm.pl

    4. Shortcuts. Why U not read news in official site? Its pure english

  • 7. frg1pl
    • 2010-01-14 19:27:17
    • *.rzeszow.mm.pl

    *on

  • 8. MatttyBoi
    • 2010-01-14 19:36:32
    • *.opera-mini.net

    Cheers mate ;) do you mean on formula1.com ?

  • 9. skidmarks
    • 2010-01-14 19:44:15
    • *.33.76.194

    Może mosty, kładki, tunele, obok toru niczym z gier takich jak NFS 2 i NFS 3 :P

  • 10. devious
    • 2010-01-14 20:15:50
    • *.nplay.net.pl

    ja myślę oprócz skrótów na każdym torze powinna obowiązkowo być zamontowana wyskocznia żeby bolidy mogły wykonywać efektowne skoki - i byłyby przyznawane dodatkowe punkty za odległość i styl ;)

    a na torach takich jak Monako, Singapur, Abu Dhabi czy tam Walencja czyli nadmorskich - taka wyskocznia dodatkowo byłaby nad wodą! i bolidy skakałyby jak Subaru Pastrany w Sylwestra ostatniego! (do obejrzenia na YouTube jest) - kto jest gapa ten wpada do wody!

    To dopiero byłoby dobre dla TV!! ;}

  • 11. lechu55
    • 2010-01-14 20:36:21
    • *.181.129.250

    A ja mysle ze mozna by zrobic boksy nad torem tak ze do nich by sie wjezdzalo pod górke tak :) NIezle nie hehe a jaki bylby zjazd potem

  • 12. D4ViD
    • 2010-01-14 20:37:47
    • *.stk.vectranet.pl

    "ludzie w domach ciągle czuliby się zmieszani" to że Amerykanie to idioci to nie znaczy że europejczycy nie zrozumieją nowych zsad w F1

  • 13. marbo1234
    • 2010-01-14 20:41:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moze i było by to ciekawe dla tv ale tylko dla tv. to sie nie sprawdzi bo jak dla mnie to pomysł jest poroniony słabsi kierowcy w takim razie moga zrezygnowac z uczestnictwa a np na takim torze jak w monako watpie zeby było miejsce na jakis skrot chyba ze zrobia jakies wyskocznie jak napisał 10. devious

  • 14. walerus
    • 2010-01-14 20:52:05
    • *.adsl.inetia.pl

    he he - a może byłoby ciekawie...

  • 15. Myntel
    • 2010-01-14 20:56:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Poroniony pomysł na pewno lepiej przebudować tory ...

  • 16. Łuki
    • 2010-01-14 22:19:01
    • *.xdsl.centertel.pl

    Proponuję dać kierowcom jeszcze karabiny maszynowe i wyrzutnie rakiet, żeby mogli zestrzelić wolniejszych kierowców. To na pewno byłoby dobre dla tv :)

  • 17. Aloti
    • 2010-01-14 23:28:07
    • *.wroc.one.pl

    Trulli to tępak naprawde Ecclestone ostro jedzie na Europe i Azje porównywanie F1 do Nascaru to totalna głupota (jazda w kółko i czekanie na kraksy) Typowa Amerykańska zabawa prostota + show (wrestling, footbaal etc.) Piłka Nożna się nigdy w stanach nie przyjmie nie ważne ile kasy wpakują to tylko pokazuje jak głupie jest porównanie nascara do F1. Co do skrótów nie ma zdania bo nie wiadomo co to zmieni skoro każdy będzie mógł tyle samo ich wykorzystać zwykła loteria.

    Ecclestone i całe F1 robią idiotów z ludi to co utrudnia najbardziej wyprzedzanie w tym sporcie to kwalifikacje ,które w kombinacji z mała zmiennością formy/osiągów. Przcierz kierowcy przed wyścigiem są już toeretycznie w dużym stopnoi ustawieni od najszybszego do najwolniejszego oczekiwanie cudnego wyprzedzania jest więc totalnym nie porozumieniem.

    Dodaj do tego jazde za kimś na zakrętach i linie wyścigową i jasne staje się ,że dopóki nie rozłonczą tych elementów wyprzedzania nigdy nie będzie więcej.

    Porównuje się moto gp z F1 (droga hamowania) kolejna głupota na motorku wywrota troche bardziej boli niż w F1 i kierowcy F1 mogą spokojnie mimo większych orędkości więcej ryzykować.

    Chce tylko pokazać ,że wyprzedzanie to masa czynników nie tylko jeden i Ecclestone zasypuje fanów kolejnym bzdurami non stop. Wcześniej mocno mówiona ,że kers + aoredynamika mocno wpłynie na wyprrzadznie a tak naprawdę nic się nie zmieniło.

  • 18. lechart
    • 2010-01-15 03:45:27
    • *.olsztyn.mm.pl

    Samochód jest rozwijany, tory budowane (rozwijane), regulamin też powinien być modyfikowany. Rozwój musi być, inaczej do tej port jedlibyśmy banany siedząc na drzewie......:)17. Aloti Już pisałem o tym, największą przeszkodę stanowią możliwości psychofizyczne kierowcy-człowieka. Trzeba dać kierowcom możliwość myślenia w czasie wyścigu, zatem obniżyć prędkość.

  • 19. Aloti
    • 2010-01-15 18:06:10
    • *.wroc.one.pl

    Kierowca F1 więcej przewiduje niż myśli :p obniżenie jednego elementu np. spowolnienie, czy zmiana hamulców dużo nie da różnice między kierowcami i tak są stosunkowo małe i ustawiają się praktycznie według swojej prędkości przed startem do wyścigu.

  • 20. lechart
    • 2010-01-16 08:02:15
    • *.olsztyn.mm.pl

    19. Aloti Masz rację. Ale kierowcom trzeba dać szansę myślenia i planowania. Oni w tej chwili jeżdżą odruchami.......

  • 21. maciejwilq
    • 2010-01-16 12:00:01
    • *.2.222.199

    #17 Aloti. Masz troche racji w tym że kwalifikacje utrudniają późniejsze wyprzedzanie w wyścigu, ale przecież muszą się one odbyć, bo jak niby auta miałyby być rozstawiane?? Chyba że np po 4 w jednej lini losowo, ale wtedy to było by zbyt ryzykowne.

    #18 lechart. Absolutnie się z Tobą niezgadzam!!! Dzisiejsze bolidy są i tak pare sekund wolniejsze niż były pare lat temu, chciałbyś je jeszcze spowalniać?? To był własnie najwieszky urok F1, że mimo zawrotnych prędkości kierowcy potrafili nawiązać walke na torze. Dzisiaj jest to mało możliwe z powodu bardzo zbliżonych osiągów i sekwencji poszczególnych torów. Kierowcy F1 nie myśleli i nie myślą w jaki sposób mają pokonać zakręt lub w jaki sposób kogoś wyprzedzić ( może poza treningami ). Używają do tego przeczucia, talentu, są zaprogramowani, wiedzą idealnie jak powinno się pokonać każdy zakręt używając prawidłowej lini wyścigowej lub też wykraczając poza nią np. po wcześniejszej próbie wyprzedzania. F1 to nie szachy, tutaj nie ma czasu na myślenie, liczy się instynkt! Gdyby FIA jeszcze bardziej spowolniła bolidy to uwiesz mi że F1 stała by się jedną wielką porażką! Wejdz na youtuba i zobacz sobie filmiki np 2004 roku, jak bardzo rózniła się prędkość bolidów z bolidami dzisiejszymi. Jakoś kierowcy nie dostawali oczopląsu a jazda boldiem była o wiele bardziej efektowna. To jest totalna porażka, że FIA spowalnia F1, próbuje tworzyć dziwne rozwiązania, a nie skupi się na tym żeby w sposób znaczący utrudnić prace kierowcy. To ma być sport dla najlapeszych. Nie może być tak że 20 letni Vettel jest uznawany za najelspzych kierowców na świecie!!!

  • 22. Zbynio87
    • 2010-01-17 16:38:09
    • *.51.56.159

    Bernie na emeryture bo mu sie juz w glowie przewraca!!
    Trulli dobrze powiedzial „To nie gra, to sport”!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo