Sąd przyznał rację FIA
Tribunal de Grande Instance uznał, że proces selekcji nowych zespołów przez FIA odbył się zgodnie z prawem i uchylił zarzuty MSC (N.Technology), jednego z 15 nowych zespołów, które chciały wziąć udział w mistrzostwach świata F1 2010.Sąd odrzucił wszystkie zarzuty stawiane przez MSC i zobowiązał firmę do pokrycia kosztów sądowych FIA.
komentarze
1. orinocoPL
kruk krukowi oka nie wykole...
2. walerus
i dupcia - precedensu nie ma...
3. MARU
Tylko jedno mnie ciekawi,jak to było z silnikami Cosworta.Przecierz wszystkie nowe teamy będą takimi jeżdzić,były już pogłoski,że FIA nowym zespołom narzuciła te silniki ale werdykt jest inny.Dziwna sprawa,coś musi być na rzeczy bo niechce mi się wierzyć,że nowe teamy by nie chciał skorzystać z dobrych i przetestowanych silników różnych zespołów.
4. walerus
3. kasa i liczą na to że Coswort coś fajnego wymyśli a będzie miał czas by udoskonalić - ponieważ FIA mu pozwoli aby "wyrównać" szanse - jak kiedyś pozwolono renault w walce z ferrari... rok temu także...
5. radosny
Generalnie zamysl byl taki zeby wpuszczajac nowe teamy oslabic pozycje starych. Gdyby pozwolono nowym korzystac z silnikow ferrari czy renault to efekt bylby odwrotny. Metod komentowac nie bede, natomiast z idea jak najbardziej sie zgadzam.
(sorry padly polskie znaczki)
6. radosny
a wiliams woli byc glowa myszy niz ogonem slonia i to tez wydaje sie byc optymalna strategia uwzgledniajac ich osiagniecia w ostatnich sezonach.
7. marioblondi
Samo życie . K***a k*****e łba nie urwie .
8. gryzipiorek
Nie lubię narzucania, jakie silniki mają być zamontowane w nowych bolidach. Z drugiej strony - poza Coswortem - na placu boju pozostały już tylko 3 marki. Urozmaicenie i tzw. "równomierny rozwój" oraz "zrównoważone szanse" są jak najbardziej wskazane.
9. MARU
radosny.Nie masz racji bo zobacz na Force India ile wyścigów musieli przejechać żeby zdobyć pierwsze punkty a mają silniki Mercedesa.Drugi przykład Toro Rosso mają sikniki Ferrari i jeżdżą ciniutko,bo trzeba mieć poprostu dobry bolid żeby coś osiągnąć.
10. MARU
walerus.Napewno tu chodzi o kase,tak odrazu to Coswort nic nie wymyśli bo nato trzeba dużo testów,wszystko wyjdzie w trakcie sezonu.A co do Renault to faktycznie tak było,ale oni chcieli szanse wyrównać bo im troche koni mechanicznych brakowało w stosunku do innych silników a prace nad silnikiem były zamrożone,nawet Renault kombinował z paliwem,żeby uzyskać więcej koni mechanicznych.
11. fabian
Nadal nie rozumiem w czym problem, żeby nie mogło startować np. 20 teamów?? Mamy kwalifikacje, które dokonują selekcji do wyścigu...
12. fabian
Nadal nie rozumiem w czym problem, żeby nie mogło startować np. 20 teamów?? Mamy kwalifikacje, które dokonują selekcji do wyścigu...
"10. MARU Napewno tu chodzi o kase,tak odrazu to Coswort nic nie wymyśli bo "
Masz rację tylko, że nie do końca. Cosworth wciąż jest w sporcie samochodowym i jeśli nie buduje swoich silników to przynajmniej przygotowuje (czytaj: podrasowywuje) innym producentom także w rajdach i wyścigach długodystansowych oraz prototypów.
13. MARU
fabian.wiem są w sporcie ale nichce mi się wierzyć że odrazu w pierwszym sezonie będą mieli super silnik a F1 to całkiem inna bajka niż inne wyścigi.Będziemy musieli poczekać do nowego sezonu.To wygląda tak jakby Coswort wygrał przetarg dla nowych zespołów,czyli duża kasa.
14. radosny
MARU Nie miałem na myśli osłabienia pozycji starych teamów przez to, że nowe będą lepsze. Miałem na myśli wpływy w FOTA.
15. MARU
fabian.Zgadzam sę z Tobą FOTA ma duże wpływy kto im podskoczy,jak ktoś się sprzeciwia to robią pod górke tak jak z zespołem N.Technology.
16. MARU
sorki chodziło mi o radosnego
17. bam123
zobaczymy w sezonie co te silniki
potrafią bo mi sie nie chce wierzyc ze od razu będa rewelacyjne
18. fabian
a jednak są rewelacyjne.... :D
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz