GP Abu Zabi - strategie doboru opon
Poniżej przedstawiamy strategie doboru opon w GP Abu Zabi 2009.Giancarlo Fisichella: miękkie - średnie - średnie
Kimi Raikkonen: średnie - miękkie
McLaren
Lewis Hamilton: średnie - średnie - DNF
Heikki Kovalainen: średnie - miękkie
BMW Sauber
Robert Kubica: średnie - średnie - miękkie
Nick Heidfeld: średnie - średnie - miękkie
Renault
Fernando Alonso: średnie - miękkie
Romain Grosjean: średnie - miękkie
Toyota
Jarno Trulli: średnie - średnie - miękkie
Kamui Kobayashi: średnie - miękkie
Toro Rosso
Jaime Algersuari: średnie - średnie - DNF
Sebastien Buemi: średnie - średnie - miękkie
Red Bull
Mark Webber: średnie - średnie - miękkie
Sebastian Vettel: średnie - średnie - miękkie
Williams
Nico Rosberg: średnie - średnie - miękkie
Kazuki Nakajima: średnie - miękkie
Force India
Adrian Sutil: średnie - średnie - miękkie
Vitantonio Liuzzi: średnie - miękkie
Brawn GP
Jenson Button: średnie - średnie - miękkie
Rubens Barrichello: średnie - średnie - miękkie
komentarze
1. grzes12
Dobra guma nie jest zła ... jak ma odpowiednie ciśnienie ... ehhhh !
2. walerus
Zła guma nie jest dobra - i sezon się skończył.....
3. carrera996
Niestety, pomimo wypracowanej przewagi Robert ją stracił zaraz po wyjeździe z pit lane. Czy ktoś wie gdzie można prześledzić czasy Roberta okrążenie po okrężeniu? Dziwne jest to, że po zmianie ogumienia na tą samą mieszankę, nagle zaczął tracić szybkość. W Brazylii był najrówniej jadącym kierowcą i to utrzymującym bardzo wysokie tempo, natomiast w Abu Zabi jechał raz szybko, a raz poniżej swoich możliwości. Chciałbym się dowiedzieć co było tego przyczyną. Może chodziło o promowanie Heidfelda, który jak wiadomo wciąż jest bez pracodawcy?
4. Kiachi
Być może, to nie wykluczone!
5. yaneq
3. myślę, że to może być prawdą... niestety!
6. niza
walerus, więc która guma była zła, a która dobra? A może wszystkie były złe? Albo wszystkie nie były dobre? :P
Pozdrawiam :)
7. pypcioman
3. Jeśli twoja teoria jest prawdziwa to Nick dostał wieeelką przysługę od Kubika
8. dziarmol@biss
1. grzes12-na szczęście dobra guma odchodzi , jeszcze tylko roczek i bye bye
9. walerus
1-8 - przecież widomo co było przyczyną słabszej formy Roberta - opuszczony z powodu awarii drugi trening w godzinach wieczornych - Robert przyznał że z braku informacji o zachowaniu się bolidu na zimnym torze źle ustawił swój bolid i po kwalifikacjach w których na zimnym był już słaby, inaczej by go ustawił - ale było już po zupie....
10. arecki__
3. carrera996 zajrzyj tutaj - www.visionf1.com
11. carrera996
10. arecki _ Dzięki wielkie za link.
12. grzes12
8 dziarmol
A niech idą w chole.. , najważniejsze będzie to aby Michelin wróciło...
A Maxa za przepis dotyczący jedynego dostawcy opon do F1 powinni postawić pod trybunał stanu !
13. RapidWave
3. carrera996 - zgadzam się z Tobą, bo gdyby Robert źle ustawił bolid pod chłodny asfalt to nie byłby taki ździwiony po wyścigu, wyglądało na złe ciśnienie i pewnie Robert wiedział że chodziło o promowanie Nicka ale nie mógł tego głośno powiedzieć (może kiedyś napisze książkę i po latach się dowiemy ciekawych rzeczy o układach i stosunkach w BMW-Sauber), cieszę się że to już koniec
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz