komentarze
  • 1. jakub_l
    • 2008-05-21 12:53:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Opony nie będą grały głównej roli w tym wyścigu. W Monaco można pojechać wyścig na jeden postój, bez żadnych problemów.

  • 2. raweck
    • 2008-05-21 12:57:48
    • *.sarmacka.net

    I teraz na wp.pl powinien się pojawić artykuł zatytułowany:
    "Każdy błąd może wiele kosztować, ponieważ banda jest bardzo blisko" i w tle zdjęcie jakiegoś rewolweru

  • 3. JaFo
    • 2008-05-21 13:24:37
    • *.fukuoka.ocn.ne.jp

    Skoro dział rozwoju opon ma w Japonii dyrektora to chyba są one ważne ;)
    A tak serio to opony stanowią jeden z elementów strategii wyścigów.

  • 4. mario547
    • 2008-05-21 13:54:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pamiętam zeszłoroczny wyścig gdzie strategia jednego postoju dla Roberta okazała się zła bo utknął za Coulthardem. Jazda na jeden pit nie pozwoli z tak dużym obciążeniem na zdobycie PP a PP jest kluczem do zwycięstwa w dodatku na starcie cięzkim bolidem można stracić pozycję

  • 5. piotrek74
    • 2008-05-21 14:01:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pragnę innych opon niż Bridgestone-- wtedy będzie postęp w branży opon

  • 6. f1_tommy
    • 2008-05-21 14:45:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mario547-nie za COULTHARDEM a Barichello. Pozdrawiam.

  • 7. walerus
    • 2008-05-21 15:05:39
    • *.klingspor.pl

    aż mi miękko i supermiękko jak pomyślę o Monaco i zużyciu gum......

  • 8. kylo34
    • 2008-05-21 15:28:33
    • *.centertel.pl

    Strategia powinna zależec od sytuacji na torze.W Monako może 2-3 razy wyjechac SC i lepiej jechac na 1 postój.Pierwszy przejazd na 31-32 okr.z supermiękką.Z taką ilością paliwa Robert powiniem byc 4-5 w kwalifikacjach.Ferrari i Maki przed nim,wiec nikt go nie będzie hamował(Mam nadzieje,że ze startem będzie OK)Póżniej w zależności od sytuacji dwa lub jeden pit.

  • 9. grzesiek1870
    • 2008-05-21 15:28:54
    • *.adsl.inetia.pl

    to tam beda probowac?! nie no lepszego miejsca to nie mogli znalezc?!

  • 10. Maniek 81
    • 2008-05-21 16:32:49
    • *.swidnica.mm.pl

    Szczerze mówiąc powinno być PRZYNAJMNIEJ dwóch dostawców opon.Tylko wtedy bowiem jest możliwy rozwój i postęp.W sytuacji kiedy jest tylko jeden producent istnieje ryzyko że w którymś momencie osiądzie na przysłowiowych laurach z myślą że ''i tak żaden team nie ma wyboru bo tylko MY dostarczamy opony"

  • 11. arcykarol
    • 2008-05-21 16:45:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    opony jak zwykle będą bardzo ważne

  • 12. piotrek74
    • 2008-05-21 17:03:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a co by się stało jakby dali średnie i twarde ---mogli by dawać nawet śniegówki a i tak zespoły przystosowały by się do nich

  • 13. Mickey
    • 2008-05-21 20:20:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Po odejściu Michelin z F1 wiele zespołów miało problemy z przystosowaniem się do Bridgestone'ów... A tak zespoły nie mają wyjścia... Muszą brać to co dostają.

  • 14. CIGAM
    • 2008-05-21 23:09:53
    • *.range86-161.btcentralplus.com

    Ja tez uwazam ze 1 postoj to dobre rozwiazanie nawet jak maki i ferrari nawet odjada po starcie to straca na wyjezdzie SC a Robert dojedzie do stawki a SC wyjedzie napewno szczegolnie znajac zapedy zawodnikow RedBulla i reszty zawodikow z koncowki stawki tylko ze z pelnym bakiem bedzie ciezko pokonac Alonso ktory chcac sie pokazac bedzie jak zwykle jechal na oparach.... ale nawet to juz pokazal ze na oparach bedzie szybszy niz Robert i nie bedzie go blokowac ... a Alonso to chyba jedyny ktory moze zagrozic BMW nawet jadacym z pelnym bakiem ....

  • 15. JohnnySonny
    • 2008-05-21 23:45:30
    • *.adsl.inetia.pl

    mario547, a nie był to przypadkiem Barichello? Tak coś mi się kojarzy, że to za nim utknął, a nie za DC.

  • 16. Mateusz78
    • 2008-05-23 19:21:12
    • *.132.136.215

    Niewazne zakim utknol wazne jest jak pojedzie teraz.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo