Główni inżynierowie Alpine złożyli rezygnacje z pracy w zespole
Problemy francuskiej ekipy zaczynają robić się coraz poważniejsze na starcie sezonu 2024. Z nieoficjalnych informacji wynika, że już niedługo opuszczą ją dwaj najważniejsi inżynierowie.Alpine w fatalnym stylu rozpoczęło sezon 2024, prezentując nie najlepsze osiągi zarówno na dystansie kwalifikacyjnym, jak i wyścigowym. Nie była to jednak większa niespodzianka dla świata F1, bowiem A524 nie spisywało się zbyt dobrze już podczas zimowych testów.
Jak dzisiaj się okazało, świadomi tych problemów byli także Matt Harman i Dirk de Beer, którzy już kilka tygodni temu złożyli rezygnacje z pracy w zespole. Do tej pory pełnili odpowiednio funkcje dyrektora technicznego oraz szefa ds. aerodynamiki, a ich epizod w Enstone ma zakończyć się z końcem kwietnia.
Chociaż zespół nie wydał żadnego oficjalnego oświadczenia - a co więcej nawet nie skomentował tych doniesień - informacje te zostały potwierdzone przez RacingNews365 i The Race. Nie wiadomo jednak, jakie zadania będą wykonać obaj inżynierowie do czasu opuszczenia teamu.
Nie zmienia to faktu, iż Harman nie nacieszył się za długo dowództwem technicznego działu Alpine. Funkcję tę pełnił zaledwie od momentu sierpniowego odejścia Pata Fry'a i zawiódł już przy pierwszym tworzeniu nowego bolidu. Jeszcze ciekawiej wygląda historia de Beera, który trafił do Enstone w 2019 roku po tym, jak wcześniej złożył rezygnację z pracy w Williamsie po wypuszczeniu nieudanej konstrukcji FW41.
komentarze
1. michal395
i chwała Bogu bo obaj Panowie dali ciała na całej linii, wyjdzie to im na dobre
2. Gumek73
Czekam na info, kiedy z zespołu odchodzi Renault ;)
3. Frytek
No i mają swoje porządki w Alpine. Wywalili Budkowskiego i innych i mają teraz burdel jak kiedyś w Williamsie. Po co zwalniali tyłu dobrych ludzi? Od tamtej pory jest tylko gorzej a teraz to nawet fatalnie
4. Dhw_95
Jedyny sukces to ich odejście.. wszędzie gdzie byli w ciągu ostatnich 20 lat , zostawiali bałagan to mało powiedziane . Dyplom kupisz ale wyobraźni już nie
5. TomPo
" Jeszcze ciekawiej wygląda historia de Beera, który trafił do Enstone w 2019 roku po tym, jak wcześniej złożył rezygnację z pracy w Williamsie po wypuszczeniu nieudanej konstrukcji FW41."
I tyle w temacie...
6. michal395
Podobno Mike Elliot ma dołączyć do Alpine
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz