komentarze
  • 1. Lulu
    • 2023-07-15 15:16:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Każdy duży gracz napotkając problemy lobbuje na swoją korzyść. Robiło tak Ferrari , Mercedes i RBR . Nic w tym dziwnego . Fakt jest taki z Mercedes może być mocny a jeżeli połączyć je z aktywnym zawieszeniem które już w F1 było , to można powiedzieć że na tym polu Mercedes nie miał sobie równych. Nie trzeba być detektywem chyba, żeby zrozumieć o co chodzi Chornerowi . Pozdrawiam wszystkich i udanego weekendu;-)

  • 2. Krukkk
    • 2023-07-16 07:36:54
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Typowy temat do snucia spekulacji, zeby bylo tylko o czym pisac. No ale na tym polega show-business i jak zwykle Byki musza produkowac sie, zeby cos sie dzialo. Ferrari jak to Oni, czekaja na jakis impuls i wtedy dopiero probuja ustosunkowac sie do tematu tak jak bylo w przypadku przekroczenia limitow budzetowych. Reno trzeba zostawic w spokoju, bo sami nie wiedza po co tak naprawde sa w F1 a Mercedes zastanawia sie, czy w ogole w sezonie 2026 nadal beda w F1.

  • 3. Gumek73
    • 2023-07-16 22:06:51
    • *.30.114.100.mobile.internet.t-mobile.pl

    Renówka była bardzo pewna swego u progu wejścia silników hybrydowych do F1, a jak się skończyło to wiadomo.
    I chyba historia zatacza koło.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo