komentarze
  • 1. Gumek73
    • 2022-09-27 11:39:06
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    A ja jakoś tego nie widzę, nie wierzę w ten projekt. Głównie o czym się mówi to o pompowaniu kasy i zatrudnianiu najlepszych inżynierów, a to jak wiadomo w F1 nie zawsze wystarczy.
    Jeżeli za dwa, trzy sezony nie będzie jakiś wyraźnych postępów i okaże się że młody Stroll jednak mistrzem nie zostanie, to papa Stroll zacznie się rozglądać za innym biznesem.
    A co do samego Pana Fallowsa, to życie zweryfikuje jak dobrym jest fachowcem i czy przypadkiem nie zabraknie jednego ważnego nazwiska Astonie, bo jak do tej pory jedyne co pokazali to kopię czegoś co okazało się doskonałą konstrukcją, tyle tylko że Ktoś Inny to na desce namalował.

  • 2. Frytek
    • 2022-09-27 20:07:59
    • *.8.227.196.ipv4.supernova.orange.pl

    Redbull raczej ma więcej kasy I przede wszystkim ma Neweya. Bez niego pewnie nie mieliby tyle sukcesów. Aston zawsze może ściągnąć Paddiego Lowea, byłoby ciekawie, tym razem może by zamontował jedno koło więcej albo coś w tym stylu

  • 3. Manik999
    • 2022-09-28 12:56:37
    • *.182.201.0

    RBR bardzo dobrze wykorzystało nowe przepisy techniczne w 2009 roku. Przed tym okresem spisywali się bardzo przeciętnie. Dodatkowo mieli w składzie nie nadającego się na lidera ekipy Marka Webbera i u schyłku kariery Davida Coultharda, który również nie miał papierów na lidera. Aston ma Alonso, ale Hiszpan jest już po 40-stce. Czas pokaże, co z tego wyniknie. Dla F1 będzie na plus, jeżeli ogarną temat.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo