komentarze
  • 1. Gunnerrsaurus
    • 2021-12-07 23:05:29
    • *.dynamic.chello.pl

    RedBull chyba aż za bardzo rozgrzewa te opony, bo widać, że ewidentnie kończą się dużo szybciej niż w bolidach Mercedesa. Lewis na hardach przejechał prawie cały wyścig, na końcu jeszcze (dodatkowo z uszkodzonym skrzydłem) zaczął robić najlepsze okrążenia i mam wrażenie, że spokojnie mógłby te same hardy założyć na jeden stint w Abu Zabi.

  • 2. MALCOLM
    • 2021-12-08 07:35:17
    • *.

    Trzymam za Maxa kciuki.

  • 3. kamil39
    • 2021-12-08 08:59:52
    • *.e-sbl.net

    1. Do tego Valterii też jechał na medach i walczył na nich do końca.

  • 4. Przemrock
    • 2021-12-08 13:24:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ciekawe jest to że akurat na Silvertsone Pirelli wprowadzono nowe tylne opony. Mercedes wtedy przyspieszył. Daleki jestem od teorii spiskowych, ale trzeba zauważyć że to ciekawy zbieg okoliczności

  • 5. berko
    • 2021-12-08 13:31:25
    • *.centertel.pl

    @4. Przemrock
    Jak to jest, że akurat od tego sezonu (ostatni sezon z tymi bolidami), FIA wprowadziła zmiany w podłodze, które przyspieszyły RB względem Mercedesa? Zmiany podyktowane bezpieczeństwem, bo pękały opony, które po tych zmianach dalej pękały, więc pewnie dlatego Pirelli zmieniło tylne opony po GP Azerbejdżanu. Daleki jest od teorii spiskowych, ale podejrzanie to wygląda.

  • 6. Pawelaa
    • 2021-12-08 14:28:21
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @Gunnerrsaurus jakbyś przeczytał artykuł dokładnie wyczytalbys że verstapen miał dwa spore nacięcia na tylnej oponie w którą wjechał twój idol więc nie była to kwestia przegrzanych opon tylko jak spóźnione reakcje ma Hamilton

  • 7. Jacko
    • 2021-12-08 15:45:11
    • *.

    @1. Gunnerrsaurus
    Bolidy konstruowane przez Neweya zawsze słynęły z tego, że miały świetną aerodynamikę, dzięki czemu można szybciej pokonywać zakręty. Ale coś za coś. Ten większy docisk i większa prędkość w zakrętach, to zazwyczaj szybsze zużywanie opon i mniejsza prędkość maksymalna na prostych.
    W tym roku też widać przecież tę zależność. Red Bulle są szybsze w krętych sekcjach, a Mercedesy nadrabiają to na prostych i w szybkich zakrętach.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo