komentarze
  • 1. Woa-VooDoo
    • 2021-08-27 13:51:42
    • *.interpc.pl

    "Aż jedenastu kierowców przed GP Belgii otrzymało swoje już ostatnie, trzecie motory. Są to obaj kierowcy Mercedesa, McLarena i AlphaTauri, Sergio Perez, Fernando Alonso, Charles Leclerc oraz Nicholas Latifi"

    Kurde coś ze mną nie tak, ciągle liczę i wychodzi mi 10 kierowców ...

  • 2. slawbo
    • 2021-08-27 14:27:58
    • *.energostal.pl

    A czy można użyć powtórnie tego samego silnika? Czyli silnik nr 3 się psuje i wracamy do silnika nr 1?

  • 3. Prodigy22
    • 2021-08-27 15:00:16
    • *.146.163.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2 przecież w tekście jest to dokładnie opisane. Jak działa to może. Część kierowców ma uszkodzone jednostki

  • 4. belzebub
    • 2021-08-27 15:01:57
    • *.centertel.pl

    @2 Można, ale często te silniki są tak zużyte że ryzyko awarii drastycznie wzrasta.

  • 5. belzebub
    • 2021-08-27 15:03:01
    • *.centertel.pl

    @3 Mu chodziło o te nie uszkodzone, tylko po prostu wymienione jeśli chodzi o samo zużycie.

  • 6. Prodigy22
    • 2021-08-27 15:14:07
    • *.146.163.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5 i właśnie tak jest to opisane w tekście

  • 7. tomre
    • 2021-08-27 15:46:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    O ile miejsc nastepuje te przesuniecie ?

  • 8. belzebub
    • 2021-08-27 16:00:47
    • *.centertel.pl

    @6 No nie. W tekście masz napisane o wymianie silnika ze względu na uszkodzenia, jak po ostatnich wypadkach. Natomiast @slawbo chodzi o powrót do silnika, który był używany w pierwszej części sezonu, a został wymieniony ze względu na normalne zużycie. A to dwie różne sprawy.

  • 9. Prodigy22
    • 2021-08-27 19:04:03
    • *.146.163.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @8 cytując artykuł:
    "O ile niektórzy z wyżej wymienionych zawodników będą mogli wrócić do starszych jednostek napędowych, o tyle inni nie mają już takiego komfortu. W tej drugiej grupie znajdują się obaj kierowcy Red Bulla oraz Charles Leclerc, których motory zostały uszkodzone podczas niedawnych wypadków."

  • 10. belzebub
    • 2021-08-27 20:27:46
    • *.centertel.pl

    @9 Prodigy, przecież zacytowałeś to o czym ja napisałem... W sezonie masz trzy silniki i w artykule jest mowa o ostatnich czyli drugich w kolejności z trzech, jakie możesz używać w sezonie. Natomiast @slawbo zadał pytanie o pierwsze jednostki używane na początku sezonu, w pierwszych wyścigach. Nie pamiętam czy te silniki były wymienione wskutek jakiegoś wypadku, awarii czy też normalnego zużycia. Powtórzę w artykule jest mowa tylko o silnikach zniszczonych podczas poprzednich dwóch wyścigów, ale nie były to jednostki używane na początku sezonu.
    Teraz zrozumiałeś?

  • 11. belzebub
    • 2021-08-27 20:31:31
    • *.centertel.pl

    W każdym razie jeśli te jednostki, które były używane na początku sezonu, a które po prostu zostały zużyte, czyli osiągnęły jakiś określony limit kilometrów to i tak zespół większego pożytku nie będzie już miał, bo jeśli nawet dalej jest sprawny, to w takim silniku istnieje duże prawdopodobieństwo wystąpienia awarii.

  • 12. belzebub
    • 2021-08-27 20:34:24
    • *.centertel.pl

    Myślę, że @slawbo chodziło ogólnie o to, czy można wrócić do starego silnika bez żadnych konsekwencji jeśli chodzi o kary.

  • 13. Ismael
    • 2021-08-27 20:37:27
    • *.IP.cloudmosa.com

    A jak to jest ze specyfikacją silnika. Jezeli pierwszy silnik był w powiedzmy specyfikacji "A" , a drugi i trzeci w specyfikacji "B" to mozna wrócić do pierwszego czy nie?

  • 14. Majk-123
    • 2021-08-28 06:55:46
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1. Woa-VooDoo
    Redakcja zapomniała o Russelu i nie wiadomo czy korzysta on już z ostatniego silnika czy raczej poszedł śladami Alfy i Haasa.

    Nie do wiary ile tu jest tłumu, który nie umie czytać ze zrozumieniem. Ma się trzy silniki, które można wymieniać do woli w trakcie sezonu, jak się chce, bez żadnej kary (tylko chyba przed samym wyścigiem i chyba Qualami nie mozna). Za każdy kolejny użyty silnik jest kara, o ile nic się nie zmieniło +10 miejsc na starcie do następnego wyścigu. Z wyjątkiem wysokości kary, w artykule jest wszystko napisane.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo