komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2021-08-03 15:44:58
    • *.legionowodom.pl

    co w tym nowego, że silnik nr 2 miał poprawki? w erze V8, pod jej koniec, tez był zamrożony rozwój i można było przywozić tylko poprawki dotyczące niezawodności i to robiono. i zastosowanie 3 silnika w sezonie a nie powrót do tego z numerem 1 może być tez podyktowany, że był on już na limicie zużycia a jeszcze muszą go mieć na piątkowe treningi jak najdłużej się da.

    analiza ekspertów nic nie wnosi, bo na silverstone Mercedes tez mial mniejsze skrzydło. dzieki poprawkom w podłodze i zwiekszeniem docisku z tylnej częsci podłogi, mogli w koncu zastosować mniejsze tylne skrzydło takie jak wczesniej stosował red bull.

    silniki są równe tylko merc mając problemy z ustawieniami od gp monako błądził aż do gp wielkiej brytanii, gdzie uporządkowali temat i mogli zastosować mniejsze skrzydło.

    tempa z wegier nie znamy do konca, bo red bull po piątku zmienił wieksze skrzydło na mniejsze na kwalifikacje i wyscigu nie bylo dane sprawdzic ich tempa wyścigowego.

  • 2. sliwa007
    • 2021-08-03 16:44:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mercedes wrócił z dalekiej podróży, ale tak na prawdę ciężko cokolwiek powiedzieć o ich tempie bo Verstappen w ostatnich wyścigach miał kłopoty. Jedno jest pewne, Hamilton ostatnie dwa wyścigi przejechał szczęśliwie i to on jedzie na wakacje w bardziej komfortowej sytuacji.
    Verstappen ogólnie do tej pory miał lepszy bolid i powinien prowadzić ze sporą przewagą, ma trochę pecha, ale sam również wiele punktów zgubił, chociażby na Silverstone, bo tej kolizji powinien uniknąć.
    Moc silnika to zagadki dla dziennikarzy, żeby nie nudzili się "na wakacjach". Fakty są takie, że ostatnie czyste wyścigi, to dominacja Red Bulla i to są podstawy do tego by w dalszym ciągu stawiać ich w roli faworytów.

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2021-08-03 17:39:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alonso odjeżdżał HAM, więc jakie to niby czoło.

  • 4. giovanni paolo
    • 2021-08-03 18:05:02
    • *.6.174.235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. Skończ już prowokować, co? Hamilton wjechał w Verstappena jak jakiś żółtodziób z niższych serii, to nie podlega dyskusji. Verstappen nie mógł tego uniknąć, nawet gdyby pojechał metr szerzej to i tak by został wyeliminowany.

  • 5. hubos21
    • 2021-08-03 20:29:23
    • *.8.182.156

    Przejechali pół okrążenia i już wiadomo, że Mercedes szybszy to co było w sprincie na Silverstone, przecież HAM nie jechał za VER 1s, zaczął dojeżdżać pod koniec ostatniego okrążenia jak Maxa trochę stopowali. Generalnie może tak być, że w Austrii wiedzieli, że nie mają szans i mogli trochę silniki oszczędzać a teraz jak oba RBR mają po silniku do tyłu to mogą sobie pofolgować dalej.

  • 6. Glorafindel
    • 2021-08-03 21:25:53
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    4. giovanni paolo
    Skończ już prowokować, co?
    Max mógł uniknąć kolizji tak jak zrobił to Leclerc i to na znacznie bardziej zużytych oponachh I TO NIE PODLEGA DYSKUSJI.

    Verstappen mógł pojechać i 3 metry szerzej, gdyby to zrobił, a Hamilton wjechał by w Verstappena WTEDY DOPIERO moglibyśmy podejmować jakieś dyskusje. Max nie zrobił wszystkiego co się dało aby unikać kolizji.

  • 7. weres
    • 2021-08-03 22:13:33
    • *.net.pulawy.pl

    W sprincie kwalifikacyjny Max wyprzedził Lewisa, a Brytyjczyk nie był w stanie zbliżyć się do holendra, więc co to za bajki, że merc ma zwyżkę formy?

  • 8. Doradca2021
    • 2021-08-04 07:12:32
    • *.

    @6 masz 100% racji!
    Przecież Ver mógł wgl nie wystartować i wtedy byłby usprawiedliwiony, że zrobil 100% aby uniknąć kolizji z przereklamowanym Hamiltonem.

    Już widzę twarze tych wszystkich broniących Lewisa, kiedy Wam drogę ktoś zajedzie..wtedy jak rozumiem też nie ślecie mu pięknej wiązanki polskich przekleństw tylko wysyłacie smsa z przeprosinami, iż nie zrobiliście wszystkiego aby uniknąć z nim kolizji.

    Banda naiwniaków.

  • 9. lechart
    • 2021-08-04 08:43:23
    • *.centertel.pl

    To nie Mercedes odzyskał moc, tylko RB jechał z połową podłogi ... :))

  • 10. sliwa007
    • 2021-08-04 11:57:53
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. giovanni paolo
    To nie jest prowokacja tylko trzeźwa ocena sytuacji. Max być może miał pierwszeństwo, ale odpadł z wyścigu. Hamilton w takich sytuacjach wielokrotnie odpuszczał i to była słuszna reakcja, jak się jedzie po MŚ to trzeba umieć kalkulować.

  • 11. Vendeur
    • 2021-08-04 20:46:24
    • *.

    @8. Doradca2021

    Geniuszu, gdyby taka sytuacja wydarzyła się na drodze publicznej, to winnym wypadku bezdyskusyjnie byłby Max, za wjechanie w inne auto. Nikogo by nie interesowało, że był z przodu... Nie miał czystej strony z boku, aby wykonać taki manewr.

  • 12. giovanni paolo
    • 2021-08-05 12:00:20
    • *.6.173.52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. Leclerc w tamtym momencie wszedł w zakręt nieco ciaśniej niż Verstappen, to że później pojechał szeroko nie ma żadnego znaczenia.

    10. Oczywiście, masz całkowitą rację. Dziewięć razy, DZIEWIĘĆ, księciunio hamilton w ten sposób doprowadzał do kontaktu z innymi kierowcami. Jeżeli jedzie się w bliskim towarzystwie takiego wariata lepiej mieć się na baczności gdy się przy okazji o coś walczy.

    11. Gdyby wydarzyło się to na drodze publicznej? Z uwagi na lewostronny ruch drogowy na wyspach, gdy kierowca skręca w kierunku osi jezdni nie masz prawa go wyprzedzać "w normalny sposób" (gdy u nas ktoś skręca w lewo, można go wyprzedzić z prawej strony a nie z lewej jak zazwyczaj, a teraz sobie to odwróć na warunki brytyjskie). Więc nawet pod tym kątem to nie Verstappen wjechał w tego drugiego. Obowiązek zachowania szczególnej ostrożności ciąży na obu kierowcach. Brak włączonych kierunkowskazów u wyprzedzającego jednoznacznie wskazuje osobę winną kolizji.
    Ale to się nie odbywało na drodzie publicznej!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo