komentarze
  • 1. TomPo
    • 2019-08-29 09:22:39
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Wreszcie tory, na ktore Ferrari czekalo caly seozn, ze swoja konstrukcja aero.
    Honda raczej nie powalczy, ale za rok, moze dwa kto wie.

  • 2. Luzak564
    • 2019-08-29 11:38:36
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @ 1zajebiście, według Ciebie ferrari stworzylo bolid tylko na te dwa tory, sorry ale bardzo płytko myślisz

  • 3. TomPo
    • 2019-08-29 12:13:14
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @2
    Postawili na predkosc kosztem docisku i prowadzenia w zakretach, a to promuje bolid na torach takich jak SPA. Niewiele jest takich torow w sezonie.
    Wystarczy w sumie zobaczyc, jak bolidy Ferrari spisuja sie w wolniejszych zakretach i na wolniejszych torach.

    Plytko myslisz? Co to w ogole za stwierdzenie? Mozna byc plytkim, ale zeby plytko myslec?
    Przemyslenia moga byc doglebne, ale zeby byly plytkie?

  • 4. Heytham1
    • 2019-08-29 12:15:43
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @1 Żebyś się nie ździwił?
    Patrząc na to jak blisko Mercedesa był Verstappen w ostatnich wyścigach i jak zdobył zwycięstwa na torach na których nikt by się nie spodziewał wygranych Red Bulla no to ta druga część sezonu może być dla Red Bulla i Hondy bardzo mocna. Dodając do tego Maxa który jest w genialnej formie, Red Bull może wygrać jeszcze sporo wyścigów do końca sezonu. A jak Albon okaże się mocnym kierowcą i będzie kręcił się w czołówce, to mogą pokonać Ferrari w klasyfikacji i tyle będzie z tych dwóch wyścigów dla których według Ciebie stworzyli aero?
    Bo przecież Belgia wcale nie jest torem gdzie tylko silnik się liczy. Są w większości sekcje tego toru gdzie ważne jest aero więc dla mnie Red Bull jest faworytem do wygrania tego wyścigu.

  • 5. YASHIU
    • 2019-08-29 14:25:33
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Jednak to co pisze TomPo też ma w sobie sporo racji. Monza to wyścig domowy Ferrari więc muszą go wygrać. Być może nie był to wyznacznik przy projektowaniu pojazdu ale...

  • 6. giovanni paolo
    • 2019-08-29 17:59:30
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    zwyczajnie Ferrari mogło liczyć na osiągnięcie wystarczającego docisku plus na uzyskaniu lepszego efektu brudnego powietrza
    w zależności od toru, różnica na najszybszym okrążeniu wynosi do kilku metrów, równie dobrze można źle wyjść z jednego zakrętu i całą przewagę się traci
    twierdzenie, że Ferrari projektowało bolid tak, by wygrać tylko na jednym obiekcie jest szczytem głupoty
    popatrzcie na środek stawki, zespoły mają przeróżne koncepcje a i tak wymieniają się pozycjami, o czym to świadczy? Ferrari z najmniejszym dociskiem (podobno) jest drugim zespołem w stawce, dlaczego nie są na takim 8 miejscu?
    problemem są opony, Mercedes szczęśliwie lub nie trafił, gdyby odrzucić ten czynnik losowy, to z pewnością "niemcy" by nie wygrali 10 wyścigów z 12

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo