Marko: Mercedes rozwiązał już problemy z chłodzeniem W10
Helmut Marko z Red Bulla twierdzi, że ekipa Mercedesa rozwiązała już swoje problemy z chłodzeniem W10, które w Austrii pozwoliły przerwać hegemonię niemieckiej ekipy na torach Formuły 1.Ekipa z Brackley po wyścigu tłumaczyła słabszą formę na Red Bull Ringu problemami z chłodzeniem i bardzo wysokimi temperaturami panującymi wtedy w Austrii.
Najbliższy weekend wyścigowy w Hockenheim również ma być wyjątkowo gorący a po nim nastąpi tradycyjnie upalny wyścig na Węgrzech.
"Wysokie temperatury stawiły nam ogromne wyzwanie w Austrii, więc musimy pozostawać czujni" mówił przed domowym wyścigiem Mercedesa Toto Wolff.
Zespół Lewisa Hamilton i Valtteriego Bottasa przyznał, że nad poprawą układu chłodzenia W10 pracował na długo przed feralnym GP Austrii.
Valtteri Bottas potwierdził niedawno, że jego zespół przygotował już stosowne poprawki: "Ucieszyłem się gdy usłyszałem, że podczas kolejnego gorącego wyścigu będziemy mieli usprawnienia, które podniosą efektywność naszego układu chłodzenia."
Doradca Red Bulla, Helmut Marko, twierdzi nawet, że Mercedes do Niemiec dostarczy zupełnie nowe podwozie, które przeszło testy zderzeniowe i otrzymało już homologację FIA.
"Oni tylko w gorących warunkach mają problemy i na to liczymy w Hockenheim" mówił dla Auto Bilda Marko. "Słyszałem jednak, że Mercedes dostarczy tam nowe podwozie z nowym układem chłodzenia."
komentarze
1. Amnes
Ten jest dobry
2. giovanni paolo
jak osoby z mercedesa mówią, że Ferrari jest od nich szybsze, to każdy to łyka, pomimo że na przedsezonowych testach różnica wyniosła kilka tysięcznych sekundy na okrążeniu, nawet jak mercedesik wygrywał wyścigi jeden za drugim to każdy łykał jak "ktoś" twierdził, że to Ferrari jest faworytem do kolejnego wyścigu, nawet na Monako to Ferrari było faworytem
i jeszcze ostatnio pojawiły się oszczerstwa, że Ferrari posiada jakiś tajny tryb omijający regulamin specjalnie pod kwalifikacje, ale przecież to Ferrari, oni zawsze oszukują a mercedesik ciężką i uczciwą pracą osiągnął to co widzimy na torach F1 już szósty sezon, to tylko geniusz pana wolffa, ale wiecie, wszystko w duchu sportowej rywalizacji, bez naginania przepisów, bez szukania szarej strefy regulaminu
3. Moria
@ 2.
To nie news o Ferrari.
4. Raptor202
TEORIA SPISKOWA #7
Helmut Marko potajemnie kolaboruje z Mercedesem, aby uzyskać jakąś część wpływów z FIA. Z tego powodu wysłał swoich najlepszych inżynierów, by ci pomogli Mercedesowi rozwiązać problemy z chłodzeniem. Nieoficjalnie mówi się o tym, że FIA w nagrodę ma przyznać dodatkowe punkty Red Bullowi, a będzie ich tak dużo, by ostatecznie zakończyli sezon na drugim miejscu, za Mercedesem, a to spowoduje mniejszą nagrodę finansową za sezon dla Ferrari.
#FIAMercedes
5. Adik3d
@4
Liczę w podsumowaniu sezonu na Twoje podsumowanie teorii spiskowych =D
Może stworzą 2 klasy jak w WRC od 2021 i będziemy ekscytować bardziej klasą 2 niż najlepszymi ;>
6. Kruk
@4 W tych swoich teoriach spiskowych sam tkwisz-najwyższy czas na wakację.
"Doradca Red Bulla, Helmut Marko, twierdzi nawet, że Mercedes do Niemiec dostarczy zupełnie nowe podwozie, które przeszło testy zderzeniowe i otrzymało już homologację FIA".
Teraz pytanie do specjalistów tego serwisu: Można w trakcie sezonu zmieniać konstrukcję kadłuba i podłogi, czy nie można?
7. Raptor202
@6 Masz rację, to ja ostatnio wietrzyłem spisek w Mercedesie przeciwko Hamiltonowi sprzed kilku lat.
8. XandrasPL
Chłop lepiej wie co się dzieje u rywali niż u siebie. Lubie gościa. Kiedyś za dzieciaka w latach 2009-2010 myślałem, że on był opiekunem młodego Vettela kiedy ten miał 22, 23 lata. Chłop jest dziwny.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz