komentarze
  • 1. Grellenort
    • 2018-06-25 14:58:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy oni jeszcze nie zauważyli że dodawanie kolejnych stref DRS nie pomaga? A nawet prawdopodobnie wręcz przeciwnie...

  • 2. Dzumbur
    • 2018-06-25 16:37:11
    • *.67.104.130.maxnet.net.pl

    Moim zdaniem mogą być te dodatkowe strefy DRS, raczej wyprzedzić dzięki nim się nie da, ale można się zbliżyć zawsze chociaż trochę.

  • 3. Panorafix
    • 2018-06-25 20:57:04
    • *.123.217.217.4net.digi.pl

    Jest jeszcze miejsce na jedną strefę pomiędzy 8 i 9 :P :)

  • 4. TomPo
    • 2018-06-25 23:04:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Pozwolic im uzywac DRS do woli. Niewiele to zmieni ale moze cos urozmaici, gdy ktos bedzie probowal uzywac DRSa w jakims lagodnym luku czy gdziekolwiek.
    TO i tak niewiele da przy obecnych krowach na torze i ich aero, no ale przynajmniej tyle.

  • 5. ahaed
    • 2018-06-26 05:38:04
    • *.188.162.78

    4. Dokładnie. Wolna ręka i tyle.

  • 6. Grellenort
    • 2018-06-26 08:49:31
    • *.dynamic.chello.pl

    Też długo myślałem że w tym temacie pełna swoboda jest najlepszym rozwiązaniem, ale jednak nie do końca.
    Finał by był taki, że kierowcy i tak by ich używali dokładnie w tych samych miejscach no i jeżeli kierowca z przodu też by mógł używać to... gdzie tu sens?
    Druga kwestia jest taka, że przy pełnej dowolności, zespoły by ustawiały bolidy tak żeby generowały większy docisk, w efekcie każdy w zakręcie by jechał jak przyklejony po idealnej linii. Ogólnie jest to doskonały przepis na zrobienie z każdego wyścigu procesji.
    Przepisy na przyszły rok też mogą niewiele zmienić bo:
    - szersze przednie skrzydło (o 20cm! nowe będzie miało okrągłe 2m) raczej nie będzie sprzyjać jeździe koło w koło, już teraz kierowcy narzekają na zbyt szerokie bolidy, tutaj problem może się pogłębić,
    - zwiększenie wpływu DRS na przyszły rok też nie wiem co ma zmienić... Plus patrząc na to że Brown chciał by jego usunięcia, to je jeszcze powiększają...
    - ogromnym problemem jest nie tylko skomplikowane przednie skrzydło, ale również środkowa sekcja bolidu wyposażona we wszelkie kanały typu S-Duct odciągające powietrze w górne partie bolidu, czego efektem jest nie tylko bardzo turbulentne powietrze bezpośrednio za bolidem (co już samo w sobie utrudnia jazdę), ale również współczesna konfiguracja aerodynamiczna sprawia że bezpośrednio za bolidem powietrze przy samym asfalcie pozostaje bardziej rozrzedzone (podziękowania do tego co wyżej i rozbudowanych dyfuzorów), przez co przednie skrzydło nie może osiągnąć pełnej efektywności po zbliżeniu się do innego samochodu i jego uproszczenie i zwiększenie, coś poprawi, ale problem nagle nie zniknie.

    Ogólnie mam wrażenie, że Liberty Media i FIA chwytają się czego popadnie z nadzieją że będzie lepiej.

  • 7. TomPo
    • 2018-06-28 23:36:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Skrzydla przednie nalezy pomniejszyc i uproscic, by aero nie opieralo si w wkiekszosci wlasnie na skrzydle.
    Zmienic przepisy, bo powietrze za bolidem bylo bardziej "czyste".
    Pozwolic uzywac DRS-u gdzie sie chce, oczywiscie z zachowaniem przepisu 1s, mierzonego w jednym czy dwoch miejscach na torze.
    Bolidy powinny byc lzejsze, krotsze i wezsze.
    Zniesc przepis o obowiazku wykorzystania roznych mieszanek.
    TO wsyzstko wprowadzi urozmaicenie - chyba.
    No i na koniec... podziekowac TIlkemu za wspolprace.
    Tory najpierw powinny byc testowane wirtualnie, przez np rezerwowych, tak by sie zorientowac czy tor sie nadaje. Zebrac ich z 10 jednoczesnie i niech sie scigaja wirtualnie. Nie odda to rzeczywistosci, no ale moze cos pomoga.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo