komentarze
  • 1. TomPo
    • 2018-06-11 11:37:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Oj boja sie ze Honda robi postepy, oj boja.

    Jak Renault umocni sie na 4 miejscu i zacznie przyblizac sie do RBR, to zaczna sie te same problemy, ktore juz w historii przerabialismy. A to czesci nie bedzie na czas, a to beda sie psuc, a to nagle osiagi magicznie spadna. Renault to chyba dosc wredny partner handlowy.
    Wszystko zalezy od danych zebranych przez TR, na ile te silniki teraz daja rade.

    Ktos ma dla porownania max predkosci z Kanady ?

  • 2. orzeszkuwloski
    • 2018-06-11 16:53:37
    • *.centertel.pl

    @1 maksymalne prędkości na "speed trap" [km/h]:
    Leclerc 329,3
    Perez 328,1
    Ocon 327,0
    Vettel 326,4
    Hulk 326,2
    Bottas 326,2
    Sainz 325,7
    Kimi 325,6
    Magnussen 325,4
    Hartley 325,3
    Gasly 325,3
    Ricciardo 324,6
    Hamilton 324,5
    Verstrappen 324,1
    Sirotkin 323,5
    Alonso 323,3
    Stroll 321,9
    Ericsson 320,9
    Vandoorne 320,6

    Jak sądzę dane pochodzą z kwalifikacji bo nie ma w nich Groszka.
    @Kempa
    Byłoby miło, gdyby dało się wklejać obrazki ze statystykami. Jeszcze milej byłoby gdyby dane takie jak "speed trap" były po prostu w jakimś zestawieniu statystyk :-) Wiem, wiem - narzekam ;-)

  • 3. Carlos1983
    • 2018-06-11 17:31:18
    • *.customers.d1-online.com

    Trudna to współpraca na lini RBR- RENAULT. Ale szczerze to RBR przegina. Dali im prawie miesiąc wiecej czasu na podjęcie decyzji a Helmut ciągle odklada decyzje. Ja wiem musza miec potrzebne dane itp. ale i Renault potrzebuje czasu żeby się ogarnąć na przyszły sezon.

  • 4. Heniek007
    • 2018-06-11 22:33:23
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @1 I masz prędkości maksymalne-masz zarys kondycji zespołów?

    Niby matematyka jest królową nauk, a daleka jest od rzeczywistości;)

  • 5. lucTer
    • 2018-06-12 03:05:10
    • *.205.43.1

    Moim zdaniem Red Bull powinien zakończyć te rozterki i obiekcje nad wyborem Renault czy Honda. Bodajże od 2007 roku do dziś jeżdżą na silniku Renault i sprzyjało im to. W ich konfiguracjach ten silnik sprawował się dobrze, nie był aż tak awaryjny, nie było większych problemów. Ogólnie silniki Renault nie są złe, może brakuje im dziś mocy etc w porównaniu do Mercedesa i Ferrari ale to jest kwestia rozwoju. Red Bull znów wraca znów duże progresy co mnie cieszy bo mają kierowców którzy mogą dobrze zamieszać i robią to w zasadzie coraz bardziej. Uważam że zmiana silnika może nie wyjść im na dobre i będzie jak w przypadku McLarena. Równie dobrze może być też na odwrót, ale to tylko gdybanie. A te ich czekanie wydaje mi się że to wielka niepewność. Chodź gdy patrzymy na Honde w Toro Rosso, puki co jest niezawodna i wygląda to dużo lepiej niż lata wstecz w McL. Uważam że powinni zostać przy tym co mają patrząc między innymi też na to gdzie dziś znajduje się fabryczny Team Renault.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo