komentarze
  • 1. Spargus
    • 2017-06-14 22:38:57
    • *.toya.net.pl

    w sumie to całkiem zabawne, że odrzucają aeroscreen redbulla, bo nie był wystarczająco dobrze przetestowany, a w zamian proponują shielda, który wcale nie był testowany :)

  • 2. czuczo
    • 2017-06-17 12:03:57
    • *.ssh.gliwice.pl

    Ciekawe kiedy FIA wdroży ochronę głowy w motoGP i Superbike. Górnik jadący na szychtę na grubie też liczy się ryzykiem wypadku,. Wiem .... życie najcenniejsze, ale każdy ponosi ryzyko związane z tym czym się zajmuje. F1 likwiduje płetwy rekina, bo brzydkie, ale z przodu montuje "stringi". Jeśli ma to spełniać wymogi bezpieczeństwa, a zarazem ładnie wyglądać, to może całkowicie zamknięte kokpity jak w LMP.

  • 3. Kojo
    • 2017-06-18 01:13:14
    • *.dynamic.chello.pl

    @2. czuczo - FIA nie ma nic do gadania w MotoGP i WSBK, bo nie jest nazorcą tych sesji wyścigowych. FIA to Międzynarodowa Federacja Samochodowa i nadzoruje różne serie wyścigów samochodowych, a nie motocyklowych. Różne serie wyścigów motocyklowych nadzoruje Międzynarodowa Federacja Motocyklowa czyli FIM. Pozdrawiam.:-)!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo