komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2016-07-21 15:30:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Z serii... wymyślmy coś jeszcze głupszego niż było do tej pory!
    Jeszcze trochę, a w zespołach będzie więcej ludzi od interpretacji obowiązujących przepisów niż inżynierów czy pracowników fizycznych.

  • 2. Rimaro
    • 2016-07-21 17:33:57
    • *.internetia.net.pl

    @1 W takiej sytuacji zatrudnia się ludzi do interpretacji przepisów, jeśli chce się trochę po oszukiwać na tym polu. Doszedł tutaj nowy przepis, mówiący o konieczności zjazdu do alei serwisowej gdy konieczne jest ostrzeżenie kierowcy o jakieś mechanicznej usterce i wydaniu mu poleceń ( jak można przeczytać w newsie, nie dotyczy to uszkodzeń "aero" ), ale to własnie ułatwia interpretację tych przepisów. Do tego dochodzi plus w postaci możliwości nieograniczonej komunikacji gdy bolid znajduje się "boxach", to jak najbardziej na plus. Osobiście uznałbym to jako dopełnienie przepisów, uważanych przez niektórych jako absurdalne i głupie. Ale z drugiej strony, czy to nie fani chcieli, aby kierowca miał większy wpływ na auto a nie inżynier? Trochę śmieszne się to robi.

  • 3. pz0
    • 2016-07-21 17:42:36
    • *.170.246.94.jerzostrada.pl

    Akurat te zmiany podobają mi się. Wszystko trzyma się kupy. Chcą podrasować bolid to jedynie w alei serwisowej. Jak dla mnie normalne.

  • 4. St Devote
    • 2016-07-21 18:12:32
    • *.static.korbank.pl

    Jakby w F1 rządzili prawnicy, to wystarczyłoby, żeby inżynier na koniec każdego komunikatu odczytał formułę "Powyższy komunikat nie stanowi pomocy kierowcy w myśl artykułu X regulaminu wyścigów". I problem rozwiązany.

  • 5. czuczo
    • 2016-07-21 19:29:11
    • *.ssh.gliwice.pl

    A może wymyślą nowy język do komunikacji, jak esperanto?

  • 6. Rimaro
    • 2016-07-21 23:03:26
    • *.internetia.net.pl

    @5 Przypominam, że zatajone komunikaty również są karane :P

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo