komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2016-06-29 15:41:53
    • *.minolta.pl

    W tym sezonie, gdzie wybiera się ilości opon, ile jakiej mieszanki mają dostać kierowcy, czołówka zawsze wybiera najagresywniejszą strategię, bierze najwięcej miękkich i najmniej najbardziej twardych a i tak robią najmniej pitów mimo takiego wysokiego tempa. Nie wiem czy to coś pomoże. W tym roku biorą najbardziej miękkie a i tak głównie mamy wyścigi na 1 max 2 pity. Poza tym nie wiem, czy chciałbym oglądać jak przypadkowo wygrywają mniej konkurencyjne zespoły. Widowisko to jak coś się dzieje na torze, a nie, że nagle fartem wygra Manor a takie niektórzy mają myślenie, w tym Bernie, poprawi się widowisko wg nich jak zaczną przypadkowo wygrywać małe ekipy. Po prostu ma się coś dziać na torze, więcej manewrów wyprzedzania w wyniku walki a nie w wyniku minięcia na prostej z DRS.

  • 2. hubertus
    • 2016-06-29 23:59:33
    • *.net.tylda.net

    opony powinny starczyć na 5/8 okrążeń przy torach które żrą opony i 10/12 na tych mniej głodnych
    wtedy będzie dużo zmian i spore ryzyko powyżej limitu. Ci Panowie mają się ścigać - opony są zbyt trwałe -sugeruję jeszcze za każdą kolizję (typu incydent) punkt karny (5 punktów - pozycja do tyłu w następnym GP) za każde poważniejsze oprócz kary czasowej - punkty 3. Będą walczyć o to aby se krzywdy nie zrobić :). Dobra żartowałem :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo