komentarze
  • 1. MacGyver
    • 2016-05-03 13:33:43
    • *.centertel.pl

    Na wymagający (wg Pirelli) tor zespoły nie wybierają twardego ogumienia.
    Na GP Rosji, gdzie tor wyjątkowo łagodnie obchodzi się z ogumieniem, Pirelli nie proponuje Ultra miękkiej mieszanki (notabene, na jaki tor zatem ją zaproponują?)
    Na czym polega dobór opon???

  • 2. filipo-tg
    • 2016-05-03 14:07:32
    • *.tarnowskiegory.vectranet.pl

    na Monaco zapewne i Singapur

  • 3. RedDragon12
    • 2016-05-03 14:09:33
    • *.centertel.pl

    I na Kanadę

  • 4. PanPikuś
    • 2016-05-03 14:30:36
    • *.dynamic.chello.pl

    UltraSoft została do tej pory podana na następujące GP :
    - Monaco
    - Kanada
    - Austria

    Singapur jeszcze nie został podany, choć jest to raczej pewne. Możliwe, że w Abu Dhabi również będzie dostępna, gdyż Pirelli ma strategię wprowadzania dodatkowej mieszanki o jeden stopień miększy niż opona opcjonalna w 2015.

  • 5. MacGyver
    • 2016-05-03 15:12:55
    • *.centertel.pl

    @4. Aha, rozumiem. Tym niemniej zastanawiające jest, że w Rosji nie zaproponowano zespołom Ultramiękkiego ogumienia, skoro wiadomo było, że z powodu bardzo małej degradacji zespoły wybiorą strategię tylko jednego pitstopu. Wydaje mi się, że Pirelli podchodzi do tego problemu raczej konserwatywnie.

  • 6. magic942
    • 2016-05-03 17:32:55
    • *.123.207.135

    Można powiedzieć wszystko wraca do normy niestety. Zespoły powinny mieć wybór z całej gamy opon, a nie tylko z 3 kompletów nominowanych przez Pirelli.

  • 7. Szynnal
    • 2016-05-03 17:57:37
    • *.146.75.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    cała gama opon raczej z powodów logistycznych nigdy nie będzie dostępna. no i zespoły nie mogą sobie wybrać najbardziej miękkiej mieszanki na szybkie tory, bo potem byłby płacz i strata wizerunkowa dla Pirelli gdy jeden idiota z drugim chcieliby za długo jechać na supermiękkiej i ona by pękała po starcie i po jeździe w Q2.

  • 8. Ananas
    • 2016-05-03 19:31:31
    • *.promax.media.pl

    Strategie użycia opon zastosowane podczas ubiegłorocznego GP Hiszpanii odbywającego się na tym samym torze:

    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na pośredniej mieszance - trzeci przejazd na twardej mieszance (2 pit - stopy, taką strategię zastosowało 8 z 18 kierowców, którzy dojechali do mety, najlepszy z nich Nico Rosberg, ukończył GP na 1. miejscu)

    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na pośredniej mieszance - trzeci przejazd na twardej mieszance - czwarty przejazd na pośredniej mieszance (3 pit - stopy, taką strategię zastosowało 4 z 18 kierowców, którzy dojechali do mety, najlepszy z nich Lewis Hamilton ukończył GP na 2. miejscu)

    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na twardej mieszance - trzeci przejazd na pośredniej mieszance (2 pit - stopy, taką strategię zastosowało 3 z 18 kierowców, którzy dojechali do mety, najlepszy z nich Kimi Raikkonen ukończył GP na 5. miejscu)


    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na twardej mieszance - trzeci przejazd na twardej mieszance (2 pit - stopy, taką strategię zastosował tylko Max Verstappen, który ukończył GP na 11. miejscu)

    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na pośredniej mieszance - trzeci przejazd na pośredniej mieszance - czwarty przejazd na twardej mieszance (3 pit - stopy, taką strategię zastosował tylko Nico Hulkenberg, który ukończył GP na 15. miejscu)

    Pierwszy przejazd na pośredniej mieszance - drugi przejazd na twardej mieszance - trzeci przejazd na pośredniej mieszance - czwarty przejazd na pośredniej mieszance (3 pit - stopy, taką strategię zastosował tylko Jenson Button, który ukończył GP na 16. miejscu)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo